Pááralův Rover 825 KV6 :-)

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)

Příspěvek od Pítrs » pon črc 27, 2015 9:57

Zdravím.

- komplet výfuk vč. katu po smrti.. - z toho bych žádnou vědu nedělal, klasika, která se dá očekávat
- komplet brzdy vč. ručky v kopru - tak snad to nějak dát dohromady nebude děs
- prorezlý vodní chladič - též klasika a vše, co s tím souvisí, sůl a podobné je svinstvo, to se taky dává čekat
- z motoru jsem vypustil místo 6,5L olejové náplně cca 9L smetany - tohle je nemilé, taky se to dá opravit, ale investice navíc a práce nemálo
- dále težký únik ATF z převodovky (což bude pro mě paradoxně nejmenší problém) - tak aspoň nějaké positivum
- zarazila mě i docela velké koroze spodku - dle fotek to vypadá jako rozsáhlá povrchová koroze, pokud tam nejsou díry, tak je s tím "jen" práce v rozsahu obrousit a natřít
- nefunkční mechanický zámek u řidiče (u spolujezdce je jen záslepka)- jistě se sežene nový, nebo dobrý použitelný za rozumný peníz
Pááral píše: Teď mě začíná mrzet, že nikde poblíž nemám nikoho z kovaných Roveristů..
K čemu kované Roveristy? Když nejsou, i s tím se dá žít, když si člověk hodně věcí udělá sám, případně to dá kovanému automobilistovi, i to jde řešit.
Výše uvedené jsem napsat hodně zlehčujícím stylem, ve snaze povzbudit v další činnosti a podpořit v úsilí.
Jistě ty potíže naštvou, chápu, ale držím palce, k tomu chladnou hlavu a ať se to podaří v pohodě ustát :)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)

Příspěvek od Trunda » pon črc 27, 2015 10:05

Já to taky nevidím jako katastrofu... prostě koroze poplatná tomu, že auto moc nejezdilo a stálo ve vlhkém prostředí (typuji někde na trávníků, nebo hlíně).
Podvozek rozebrat, nechat opískovat a komaxit, to není žádná hrůza. Brzdy, chladič, výfuk je spotřební záležitost... něco to celé bude stát, ale zas pokud je to jinak ok a hlavně interiér je pěkný, tak je to pěkný základ ;-)
Mimochodem určitě proveď kompletní revizi a přetěsnění všech tmelených spojů plechů, protože budou popraskané a bude do nich zatékat.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)

Příspěvek od Pítrs » pon črc 27, 2015 13:33

Trunda píše:Podvozek rozebrat, nechat opískovat a komaxit
:?:
Výrobci náhradních dílů to v současnosti komaxitují?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)

Příspěvek od Karel825 » pon črc 27, 2015 15:10

Předně zdravím do Krkonoš a díky za fotky mir:
Když jsem si před necelým rokem dovezl domů na podvalu svoje osmikilo, tak jsem na tom byl podobně, zpočátku hodně natěšený, protože jsem tento model vždycky chtěl, a pomalu jsem se začal hrozit ze stavu, který jsem postupně odhaloval. Bylo to +- podobně jako u Tebe (motor zanedbán a s podezřením na fouklé těsnění, KO výfuk, brzdy zatuhlé, nějaké úniky kapalin a rez na lemech blatníků :(
Nicméně je potřeba určit si priority a postupně začít dávat věci do pořádku samozřejmě dle finančních možností :!:
V tvém případě určitě udělat motor, včetně chlazení a zjistit a odstranit únik oleje z automatu :idea: Pokud se tohle dotáhne a bude funkční tak teprve pak bych postupoval dál list:
jeden zámek na autě a navíc nefunkční je docela prekérka, doufám, že máš alespoň dva kusy funkčního dálkového ovládání :wink:
Pokud jde o korozi podvozku, lemy blatníků a prahy by mělo stačit obrousit na kov a ošetřit základem + dát horní barvu, sám jsem to tak řešil na obou zadních , přední mě ještě do zimy čekají. Podvozek je hodně festovní materiál vesměs jsou to výkovky, které něco vydrží než se kvůli rzi rozpadnou, ale musím říct, že moje auto je na tom při reálných 350 tisicích kilometrech lépe pokud jde o korozi i na STK se divili, že je orezlý jen výfuk a trochu ramena a stabíky.
Každopádně doposud investovaných peněz a času nelituji a tobě držím palce, protože jízda s tímto noblesním aristokratem za to stojí :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)

Příspěvek od Trunda » pon črc 27, 2015 15:30

... co se jak dělalo ve výrobě, na to celkem peču... jde o to, že komaxit (prášková barva) je efektivní a rychlá varianta, jak tomu dát kvalitní a pěknou ochrannou vrstvu... nevím jestli se to nevylučuje, ale ještě lepší je to nechat před tím pozinkovat.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)

Příspěvek od Pítrs » pon črc 27, 2015 16:12

Trunda píše:jde o to, že komaxit (prášková barva) je efektivní a rychlá varianta, jak tomu dát kvalitní ochrannou vrstvu... nevím jestli se to nevylučuje, ale ještě lepší je to nechat před tím pozinkovat.
To sotva 8)
Na podvozek komaxit ani náhodou list:
Každopádně, pokud Ti to většinu času bude stát v garáži, tak proti gustu nic....

Ano, pod komaxit je velmi vhodné dát vrstvu zinku, žlutého.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)

Příspěvek od Trunda » pon črc 27, 2015 16:16

Zinek bez debaty...
Proč ne?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)

Příspěvek od Pítrs » pon črc 27, 2015 16:24

Jistě, ano.
Akorát prášková barva to vyloženě nevyžaduje, pokud tak lze, tak jen lépe.
(jen mám ten dojem, že žárový zinek nemá žlutou pasivaci, ale i tak by byl lepší, než galvanický nános, u dílů, které to snesou)

Ještě je možnost na zinek nenést kataforézní lak, ale to je o krok složitější, nicméně trvanlivější.
Záleží na panu hospodáři, jak hluboce k tomu přistoupí :)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Pááral
Příspěvky: 12
Registrován: úte čer 30, 2015 23:06
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)

Příspěvek od Pááral » stř črc 29, 2015 12:25

Jo, máte všichni pravdu-psal jsem to s hodně horkou hlavou.. vlastně kromě GO hlav tam opravdu není nic, co bych už nepotkal u jiného auta a žádný vyloženě průšvih se nekoná.. za rady ohledně laku a koroze děkuji - určitě to tady s Vámi ještě proberu, jelikož o lakýrničině nevím vůbec nic.. každopádně teď se chci zaměřit na vyřešení motoru + chlazení + přetěsnění vany automatu + rozvody, pak výfuck atd.. jinak mám pro Rovera připravenou pěknou garáž, takže venku určitě parkovat nebude, až ho dám do kupy.. Ona ani ta koroze není opravdu tak strašná, když si vzpomenu, co občas vídím u 5 let starých aut za hrůzy.. jsem jen trochu rozmazlenej z Volva, protože nevím, jak to ty kluci udělali, ale dole není ani smítko rzi.. a to to stojí pořád venku-je to auto denní potřeby.. tak proto mě pak vyděsí i taková povrchová liška :-)


Jinak teď v týdnu budu sundavat hlavy, tak Vám pak nafotím, jak to vypadá pod nima :-) Jen mě trochu vytočil pán, u kterého si necháváme rovnat a tlakově testovat hlavy (v docela velkém množství).. když jsem se zmínil o KV6 hlavách, tak mi naprosto nevýbíravě řekl : "Tyhle anglický sráče nedělám, nemám na to věci ani chuť" .. Tak jsem ho naprosto nevýbíravě poslal do prdele a teď sháním někoho, kdo si na to troufne.. fakt jak to není 1.9TDI, tak každej ohrnuje nos... (kdybyste znali někoho dobrého klidně i na Moravě, neváhejte-rád si tu cestu s hlavama udělám.. .. potřebuji je srovnat, udělat tlakový test a rád bych i nová vodítka.. a rovnou bych mohl vzít kamaráda, co má 825SD a spojit to s nějakým minisrazem tam u Vás :-)))

Ad. zámek a ovládání.. klíčenku mám bohužel jen jednu a ještě takovou pofidérní :-D chybí jí ty gumičky na tlačítkách a je vidět přímo na mikrospínače.. :-D poškozený zámek na řidičovi možná funguje, ale neměl jsem do něj odvahu strčit svůj jediný klíč :-D průser když mi odejde klíčenka, tak i kdybych se do toho dostal kufrem, tak nevypnu immo, který se jak jsem pochopil vypíná jen klíčenkou (a nebo zadání nouzovýho EKA kódu otáčením klíče právě v řidičově zámku, kterej asi bude už s Ježíšem :D :D)

Napadlo mě ho ještě vyndat a skočit k nám do takovýho profi zámkařství, jestli ho nedokážou nějak zkontrolovat a zachránít - přeci jen nechci mít k autu třicet klíčů :D

Jinak věřím, že jízda stojí za to.. Zatím si do něj chodím jen sedat a relaxovat v těch gaučích :-D
Rover 820Si 2.0L 20T4H 100kw MY 01/1992, aristokratický überkočár ve stádiu záchrany :-)
------------------
Volvo 850 Estate 2.5L Diesel, černá kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/ 500.000km+
------------------
Nabízím originální diagnostiku vozů Volvo a Saab.. k dispozici od 1.8.2015 také automatizovaná plnící a čisticí stanice na automatické převodovky všech výrobců.. Lánov u Vrchlabí čp. 18, rezervace 739 020 999, či e-mailem plneniat@outlook.cz

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)

Příspěvek od Trunda » stř črc 29, 2015 12:35

:-D ..... celkem kvalitně dělá repasi jeden starý pán, ke kterému dává hlavy Lenham, tak se s ním domluv. Nevím tedy jestli dělá i tlakování, ale asi bude schopný to zařídit.

Jinak Roverci zdola taky mají velice kvalitní ochranu. Tohle je opravdu problém toho, že to auto stálo někde ve vlhku a stejně by dopadl i sobík. Ale jak se s autem pravidelně jezdí a parkuje se někde, kde to profukuje, tak budeš mít spodek auta jak z fabriky.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)

Příspěvek od Pítrs » stř črc 29, 2015 13:37

Pááral píše: .. Tak jsem ho naprosto nevýbíravě poslal do prdele a teď sháním někoho, kdo si na to troufne..
Máte recht, co s takovýma šmejdama....
Celkem dobrou práci umí odvést Motorena Hostivař (mám dobré reference), vzhledem k lepšímu využití (byť je to třeba dál) bych asi spíš volil toho Lenhama3, jde o to, že by mohl zajistit ND, které se fungl nové již koupit nedají a u kterých je to vzhledem k malé opotřebitelnosti zbytečné.
Natlakování hlavy nevím....rozhodně bych to nechal udělat, ale asi bych se zkusil obrátit na servisy v místě, určitě nejsou komplet všichni takoví troubové, že posílají zákazníky šmahem do brusele.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)

Příspěvek od lenham3 » úte srp 18, 2015 21:39

Pozor na tohoto uživatele posilal jsem mu sadu těsnení a vrátila se zpět a od te doby nereaguje a nečte ani SZ :!: A tak to spěchalo :!:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)

Příspěvek od Trunda » úte srp 18, 2015 21:46

Od 4.8. tu nebyl... třeba je na dovolené. Každopádně jsem zvědav na vysvětlení. Taky nemám rád podobnou nepořádnost :-( Se Stilgem už mi tu taky dochází trpělivost....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)

Příspěvek od lenham3 » úte srp 18, 2015 21:53

Tady nejde o postovne ale o princip,naposledy chtel sledovaci cislo ale to si uz neprecetl :!:

Pááral
Příspěvky: 12
Registrován: úte čer 30, 2015 23:06
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)

Příspěvek od Pááral » pát srp 21, 2015 9:22

Ježiš, moc se omlouvám, byl jsem pracovně uplně mimo - následně jsem měl doslova okružní cestu po půl EU, při které jsem si nezvládal vyřídit ani soukromé hovory, natož ještě fórum :-( určitě jsem tě nechtěl poškodit záměrně lenhame :-( myslím, že i ty sám víš, jak to je, když má člověk hodně práce.. také si poprvé zapomněl odeslat a docela dlouhé době jsem se musel připomínat.. teď si jdu vybrat SZ, tak mi tam písni číslo účtu a já ti ušlý poštovný obratem uhradím.. bohužel žiju sám a poštu nemá po dobu mý nepřítomnosti kdo vyzvedávat-navíc, poštovní doručovatelka z nějakého důvodu (možná že jsem v domě nový) do schránky nedala oznámení o doručení.. :-( proto jsem se ptal na sledovací číslo.. a pak jsem musel jet.. tak se prosím nezlob.. děkuji.. od konce příštího týdne mám až do poloviny září konečně dovolenou, tak ti písnu a budeš to moci poslat.. v té době se budu moci věnovat jak poště, tak autu, tak sobě...:-) ještě jednou díky za pochopení..
Rover 820Si 2.0L 20T4H 100kw MY 01/1992, aristokratický überkočár ve stádiu záchrany :-)
------------------
Volvo 850 Estate 2.5L Diesel, černá kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/ 500.000km+
------------------
Nabízím originální diagnostiku vozů Volvo a Saab.. k dispozici od 1.8.2015 také automatizovaná plnící a čisticí stanice na automatické převodovky všech výrobců.. Lánov u Vrchlabí čp. 18, rezervace 739 020 999, či e-mailem plneniat@outlook.cz

Odpovědět