Roewe W2

..aneb made in China
Tommi_82
Příspěvky: 6437
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Roewe W2

Příspěvek od Tommi_82 » úte lis 11, 2008 15:30

moje řeč.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3136
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Roewe W2

Příspěvek od Keksin » sob dub 18, 2009 8:53

Roewe 550 spotted on test in Aachen, Germany

Obrázek

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 12:34
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Roewe W2

Příspěvek od Eny45 » sob dub 18, 2009 9:52

Noo mě se to začíná libit, a to dost.
A hlavně je třeba si uvědomit, že nějaké béčková automobilka z Číny by nestovala auto v půlce Světa. (Menchester a teď Neměcko) Takže začínám předpokládat slušnou kvalitu. No a pokud se to sem bude někdy vozit, a někdo na to nenapálí velké marže. Tak ty čínani to i s vysokou kvalitou musej dělat za 300 tisíc...

max80

Re: Roewe W2

Příspěvek od max80 » sob dub 18, 2009 9:58

.

Tommi_82
Příspěvky: 6437
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Roewe W2

Příspěvek od Tommi_82 » sob dub 18, 2009 10:31

Ty seš teda kritik, dyť ten nástupce(ROEWE 550) není zas tak škaredej. Každopádně ty auta už budou o něčem jiným a asi bych je za nástupce Roverů nazývat neměl... :?
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3136
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Roewe W2

Příspěvek od Keksin » stř dub 22, 2009 18:40

Words: Keith Adams Photography: Dan Strong

Roewe is looking to a bright future, with a serious expansion of the range, and alternative fuelled vehicles. But will they come to Europe, or is that reserved for MG?

Obrázek
The Roewe N1 certainly looks more modern than the 550 and 750...

SAIC Motor’s strangely-named Rover reincarnation, Roewe, unveiled its N1 concept at Auto Shanghai earlier today. The compact five-door is closely related to the new MG 6 Concept (see separate story below) and, once on sale, it will slot in the Roewe range just below the D-segment 550.

The Roewe N1 has not, as yet, been confirmed for production but AROnline understands that the production version will probably be badged as the Roewe 350 (there will also be a Roewe 250 supermini). An MG derivative (to be called the MG 5?) should follow in either 2010 or 2011.

The Roewe 350 will appeal to more conservative buyers not wanting to take the plunge into the full MG sporting experience and, if recent experience of the Roewe 550 is anything to go by, the Roewe 350 will enjoy a relatively soft ride and cosseting interior.

Other Roewe debuts included the sporting RS version of the 550 and two new alternative fuelled versions of the 750e, including one powered by a new fuel cell and a hybrid.

Obrázek
Roewe 550RS gets all sporting
Obrázek
Roewe's fuel cell future takes a step closer to reality?
Obrázek
Roewe Fuel Cell Electric Vehicle
Obrázek
Roewe N1 rear view
Obrázek
Roewe N1 at Shanghai

max80

Re: Roewe W2

Příspěvek od max80 » stř dub 22, 2009 18:47

.

Uživatelský avatar
Karel G.
Příspěvky: 233
Registrován: úte zář 18, 2007 14:08
Bydliště: Havířov

Re: Roewe W2

Příspěvek od Karel G. » stř dub 22, 2009 19:54

To se neda nesouhlasit s Maxem,ale rozsipal se Ti tam asi čaj. :-D :lol: :P

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 12:34
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Roewe W2

Příspěvek od Eny45 » úte dub 28, 2009 14:48

Uff, tak nadchli mě kluci čínský že se pouštěj do elektřiny. Pač já si benzín ani naftu už nekoupím :)
Jinak co říct eště... no 550 není nějak originální. Je tam zajímavej jen předek, i když mě zrovna neoslovuje, a zbytek toho auta je ta klasická směska dnešních aut nišší střední třídy - Oktavka, stará A4, Ford Mondeo. Všechno to je moc moc stejný, a to není dobře. Copak se už nedá udělat nic originálního krom masky a světel ? :/

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3136
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Roewe W2

Příspěvek od Keksin » stř kvě 13, 2009 17:35

SAIC na trh uvede hybridní modely Roewe a nové elektromobily: http://news.auto.cz/ekonomika/saic-na-t ... obily.html

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 15:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: Roewe W2

Příspěvek od undy » čtv kvě 14, 2009 7:23

max80 píše:高调亮相上海车展
在今日开幕的上海国际车展中,中国汽车业超级航母上汽集团属下的传奇品牌...a tak to je...vic k tomu nemam co dodat. 8)
a čo si myslíte o tomto,teda okrem tých palivových článkov,samozrejme:
[뫼오름산악회] 5월 정기 산행 (5/24/일/황매산)

명상,코칭동) 5/16~17 종합강좌(참나명상은 무료) 참가안내, 5/14뇌파진동

내 아이의 용돈!! 차곡차곡 모아주세요~

배차 (17:00분) >> [訃告] VD) 제품기술그룹 홍재공차장 母親喪

[5월
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

Tommi_82
Příspěvky: 6437
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Roewe W2

Příspěvek od Tommi_82 » čtv kvě 14, 2009 10:36

vypadá to jako velice solidní parametry :D
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6608
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Roewe W2

Příspěvek od AnderN » čtv kvě 14, 2009 12:12

Delas si srandu? Z toho textu ctu, ze benzinove verze zerou pri klidne jizde na petku 24 litru a dieselove podle vykonnosti bud 16-17 litru, nebo ve slabsi ekologicke verzi jen 14 litru. Navic to auto je tak rychle, ze zrychleni 0-100 km/h zvladne za 17:00 minut. Takze bych celkove rekl, ze teda nic moc :?
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 5.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 15:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: Roewe W2

Příspěvek od undy » čtv kvě 14, 2009 12:24

Ježišimária prepáčte,to som si nevšimol , tak potom to je ozaj o ničom :-D
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

Stanik
Příspěvky: 152
Registrován: čtv zář 27, 2007 0:39

Re: Roewe W2

Příspěvek od Stanik » pát kvě 15, 2009 0:27

AnderN píše:Delas si srandu? Z toho textu ctu, ze benzinove verze zerou pri klidne jizde na petku 24 litru a dieselove podle vykonnosti bud 16-17 litru, nebo ve slabsi ekologicke verzi jen 14 litru. Navic to auto je tak rychle, ze zrychleni 0-100 km/h zvladne za 17:00 minut. Takze bych celkove rekl, ze teda nic moc :?
Jo, taky jsem o tom něco četl :-D Číňani prý vyvynuli novou generaci tzv. přímovšplichových motorů se systémem Ťomon-Ťail, které jsou nepřímoúsporné. Nový systém spočívá v umístění palivové nádrže v dutině střechy, odkud je vedeno palivo palivovou hadicí samospádem ve sloupku A karoserie přímo do válců. Po otevření sacího ventilu do válce "všplíchne" neměřitelné množství paliva, které se pak v horní úvrati válce vznítí prostřednictvím rozžhaveného odporového drátu. Výhoda systému spočívá v naprosté absenci jakýchkoli čerpadel, drahých vstřikovacích soustav a díky umístění nádrže i v podstatném zvětšení prostoru zavazadelníku. Náklady na servis a údržbu jsou tedy téměř nulové, což je právě ta nepřímá úspora, jelikož jak již psal kolega AnderN, nároky na množství paliva jsou naopak zvýšené. Další podstatnou výhodou je díky použitému systému teoreticky téměř nekonečný výkon, záležící na množství paliva, které do válců bez jakékoli regulace šplíchá. Nevýhodou je ovšem nemožnost určit přesně výkon, který se v čase neustále mění. Výrobce není schopen garantovat ani minimální hodnoty. Vozidla vybavené tímto systémem budou díky nulovým nárokům na použité palivo (jede na vše co teče a hoří) určena přednostně pro Ruský trh.
:D :D :D
Stanik ROVER 75 CDT (do 02 2010), JAGUAR S-TYPE 4.0 V8 (od 02 2010 do 06 2013), BMW E91 (od 05 2013)

Odpovědět