Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17595
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál

Příspěvek od Trunda » úte kvě 25, 2021 19:12

Už je to tady ;-)
S nějakým ročním odkladem si Roverek řízený Panem šoférem Štolfou zajel první ostré kilometry ;-)

Obrázek

https://youtu.be/73ahiaYyLZs?t=223 3:43



Jinak info o tomto projektu zde https://eshop.atstrutnov.cz/cs/blog/rover-220-gti-a

No a držíme palce!!!!!! Měli bychom jim doručit klubovou nálepku, ať máme kompletní reprezentaci mir:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17595
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál

Příspěvek od Trunda » úte kvě 25, 2021 19:23

Kuník.... až teď jsem dohledal, že měli v poslední RZ nehodu.... ajajaj :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17595
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál

Příspěvek od Trunda » úte kvě 25, 2021 19:45

Ou nou..... https://youtu.be/xdlJmOJJagE?t=391 ..... snad jsou kluci v pořádku. Všichni to tam podezřele hodně dobržďovali, jsem si říkal proč a ona tam byla nějaká zrada :-(

.... no jo.... za zatáčkou těsně retardér zprava a dementně zaparkovaná Audina! Šoupli to za tou Audinou doprava do mostku ... https://youtu.be/T2gnY5_6MWY?t=295
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

MIREK K
Příspěvky: 4
Registrován: sob říj 27, 2018 20:13

Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál

Příspěvek od MIREK K » úte čer 08, 2021 17:09

Zdravím všechny, Kluci jsou po nehodě v pořádku, auto opravíme, snad se to povede do Bohemky. Pár informací: Rover 220 GTI 2,0 rally původně pro skupinu A7. Motor T -serie o výkonu cca 210 koní, a cca 206 Nm, kde je k dispozici od 4000 ot pořád nad 180 Nm. Motor točí 8050 otáček, kde je omezovač. dosáhne podle převodů od 174 do 245 km/h. Vůz váží něco málo přes 1000 kg. Převody jsou přímo od Rover Sport homologované v původním obalu PG1 v provedení bez synchronizovaného řazení. Podvozek je původní s uložení v unibalech, speciálně vyrobené tlumiče HP s nádobkami a obousměrným seřizováním, zrychlení je necelých 6 sekund z 0-100 km/h. Vycházeli jsme z informací, podle kterých tovární tým připravoval speciál pro rally do MS, kterého se už nikdo nedočkal, protože po převzetí BMW došlo k uzavření odd, Rover Sport. Vůz je tedy postaven jako pocta k 75 výročí narození Tonyho Ponda, protože za stavbou speciálu R8 pro skupinu N i A stál tento skvělý jezdec.
Přílohy
stáhnout (1).jpg
DSC_1992x.jpg
127164876_3737896119587621_8134447735794733018_n.jpg
190026985_4269652289745332_5391785868162423026_n.jpg
190888069_4269653106411917_7587811358460522782_n.jpg
191308572_4272785036098724_8212188063474710025_n.jpg
152776531_3982161708494393_3919778009493886593_n.jpg

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3260
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál

Příspěvek od Keksin » úte čer 08, 2021 18:11

Dvěstě kobyl na tunu. Na to už snad musí být zbrojní průkaz.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6821
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál

Příspěvek od AnderN » stř čer 09, 2021 8:40

Ne, stačí závodní licence :)

@MIREK K: Děkujeme za dobré zprávy a přejeme, ať další závody proběhnou bez nehod a s co nejlepšími výsledky. Budeme se těšit na další report ;)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 150.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 40.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 10.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17595
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál

Příspěvek od Trunda » čtv čer 10, 2021 19:53

Mirku děkujeme za informování a budeme moc držet palce do dalšího závodu. Vyřiďte vodičům Roverka, že je bedlivě sledujeme a chceme opět vavříny ověnčeného krasavce ;-)

Prosím prosím, bylo by možné sem dát detailnější foto řešení přední nápravy? Klidně i zadní :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

MIREK K
Příspěvky: 4
Registrován: sob říj 27, 2018 20:13

Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál

Příspěvek od MIREK K » pát čer 11, 2021 11:04

Zdravím, posílám pár fotek speciálu a také jednoho kolegu z Anglie....
Přílohy
107266096_282035186479027_290591420809381033_n.jpg
107095778_2677930872481947_8550215107084044105_n.jpg
68426994_386870835364008_8548008499940950016_n.jpg
69343692_397488430904670_2443881368321523712_n.jpg
116869925_3380201085357128_6512459278488806478_n.jpg
144984369_3924070320970199_8616824190878243116_n.jpg
40463358_2012784602098790_3797540388688887808_o.jpg
DSC_18991.jpg
pn2.jpg
DSC_19281.jpg

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17595
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál

Příspěvek od Trunda » pát čer 11, 2021 13:21

Jéééééééé..... to je krása.... nádhera. Koukám na ty fotky pořád dokola :-D Ty unibaly jsou luxusní a ty tlumiče, to je pastva :-)

Nacházím tam něco společných prvků se specifikací pro Rover Turbo Cup.... vyztužení zadního podélného ramene apod. Ale jak je to třeba se vzpěrou mezi zavěšením zadních příčných ramen? Okruhové speciály to měly, v rally se to nehodí?
Přední brzdy jsou aspoň 282mm, nebo origo 262mm? Od těch originálních se vždy utíkalo pryč, ale nevím jak je to třeba teď s nutností dodržet zachování původní specifikace.... Zas je pravda, že dnešní kotouče a desky jsou taky jinde, než kdysi...

Mám nasyslené nějaké dobové materiály, ale spíš kolem okruhového Coupé, včetně technického manuálu, ale to asi také máte... na internetu se to asi dá pořád dohledat a Vy máte jistě kvalitní tok informací přímo od zdroje ;-) Navíc to v Anglii pořád jezdí a ta Coupé se dají občas koupit za celkem legrační cenu. Nebo tedy před pár lety to tak bylo.... nějakou dobu jsem uvažoval o tom nějaký dovézt. A tak si držím aspoň svůj "projekt" Rover 218VVC Coupe s kterým nakonec asi skončím v civilním provedení. Původně jsem ho chtěl pro okruhové blbnutí, ale podařilo se mi sehnat originální kožené sedačky, tak půjde do originálu....

.... ale toto je krása veliká.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

MIREK K
Příspěvky: 4
Registrován: sob říj 27, 2018 20:13

Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál

Příspěvek od MIREK K » pát čer 11, 2021 17:39

Ale vůbec ne, informací není nikdy dost. Něco jsem posbíral od lidí z Rover Sport, ale každý znal jen něco a tak jsem čerpal i z archívů různých diskuzí v Anglii kolem roků 2002-2004 nějaké drobnosti. Základ byl homologační list FIA a dobová příloha J. Ty první snímky jsou v rozpracovanosti, takže tam vzpěra ve tvaru mírného V je mezi body uchycení zadních ramen a na ní je připevněná i duralová lyžina chránící nádrž, Udělám později i pár fotek. Kotouče jsou vpředu skutečně jen 262 mm, jsou zušlechtěné uhlíkem a destičky jsou Ferodo Racing DS3000, přesně podle specifikace a proto je do středu ventilovaného kotouče přiveden vzduch z nárazníku. Je třeba si uvědomit, že vůz je také o dost lehčí než turbína 200 koní, sice to není na brzdy přebornický vůz, ale pokud umí jezdec hospodařit s hewlandem a brzdami dohromady, dá se to zastavit. Coupé se mi také líbí a také si jej hodlám pořídit, ale pořád nezbývá čas a ani finance. Tahle hračka mě docela finančně dala zabrat. Rozhodně je vůz na jízdní vlastnosti moc zajímavý, když odmyslím tu nehodu, tak nás vůz mile překvapil, zatáčí, není nedotáčivý a Jindra se s ním dost rychle sžil. Takže jsme zvědaví na další zážitky s tímto zajímavým autem.
Přílohy
155324076_4006850512692179_1592547545901948327_n.jpg
DSC_1979.jpg
ramena.jpg
117013956_3380088838701686_1785458872209825535_n.jpg
188056810_4255038724540022_568742785372295209_n.jpg

MIREK K
Příspěvky: 4
Registrován: sob říj 27, 2018 20:13

Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál

Příspěvek od MIREK K » sob čer 19, 2021 19:49

Tak o nás napsali v Rally Magazínu 5/2021, ale nevím kde brali informace, značná část z nich moc nesedí....
Přílohy
200824793_1374465536279929_7710335835335933649_n.jpg

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17595
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál

Příspěvek od Trunda » sob črc 10, 2021 21:01

... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17595
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál

Příspěvek od Trunda » ned črc 11, 2021 16:58

Ale no tak…. V předposlední RZ technická závada a konec :-( …. Tak dětské nemoci asi být musí…
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17595
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál

Příspěvek od Trunda » pát črc 16, 2021 10:56

Copak se stalo?
Koukám, že pan Štolfa měl připomínky k brzdám. Tož jsem zvědav jak to vymyslíte. I Hondisti ty malý brzdy proklínají a z těch malých zdrhají na větší 282mm kotouče, protože ani různým materiálem se jim to i na lehkých CRXech apod. nedaří rozbrzdit.
Držím palce a těším se na další závod ;-)

... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17595
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál

Příspěvek od Trunda » čtv zář 02, 2021 9:24

A i tu se hodí pogratulovat mir: https://rally-base.com/2021/star-rally-historic-2021/

Fuuu.... na tak významné Barumce vyseknout třetí místo celkově, první místo v předokolkách.... prostě Pan řidič/navigátor + dost hodně dobré auto ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Odpovědět