Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » stř dub 15, 2015 23:37

No jak začít, jak popsat podstatné detaily, ale přitom stručně? Tak tedy...

V úterý ráno jsem naházel do Kupéčka všeliké nářadí, krabici s materiálem (sada těsnění, VVC sací vačky a mechanismy, vyčištěné hydroštely,..), noťas, foťák atd. atd. a s velkým respektem a obavou jsem se vydal na cestu za Lenhamem. Jel jsem opravdu hodně šetrně a tak, abych zbytečně nedráždil dolní tak nějak nastavené a dotažené rozvodové kolečko. Za vlastního zvuku vychrochtaného dieselu jsem se zastavil u Holečova ve firmě Litep 4x4, která prodává specialitky pro offroady, především Land Rovery a tím pádem i celkem slušnou řádku dílů na K-Series a převodovku PG1. Zakoupil jsem rozvoďák, řemen alternátoru i servo pumpy výrobce Dayco a k tomu jsem přibral i guferko na výstupní tyč řazení, kde mi to celkem slušně prokapává. Chvilku jsem s nimi poklábosil o sortimentu a o tom kdo všechno k nim jezdí nakupovat tu z klubu :-D A zpět na cestu a protože už to bylo kousek k Lenhamovi, tak jsem si dovolil trošku přeci jen otáčky vytočit, abych si připomenul co tam vlastně nad čtyřmi tisíci mám za poklad :-) A šťastně jsem dojel, hodil na sebe montérky a hurá do práce.
První jsme změřili tlaky na válcích a naštěstí na všech bylo něco přes 10 barů, což by mělo být v toleranci a hlavně na všech válcích stejně. Spíš se u toho projevilo to, že akumulátor, který byl špatný už v době, kdy jsme Kupéčko koupili, je prostě opravdu mrtvý a s motorem točil celkem zdechle. Nicméně tlaky mě aspoň uklidnily v tom, že není nutné sundavat hlavu a že tím rozhozením rozvodů se ventily snad max jen lízly. A tak jsme mohli pokračovat...
Následovalo rozhození rozvodů, aby jsme se dostali k dolnímu rozvodovému kolečku, které bohužel na podzim opět podlehlo vyžvejkání v důsledku ožvejkané kliky a povoleného šroubu. Vůle tam byla nějaké dva až tři zuby. Nakonec padlo rozhodnutí, že přeci jen dáme raději zdravé náhradní kolečko no a ožvejkání na klice vytěsníme tekutým kovem. Takže, kliku i kolečko jsme precizně očistili, odmastili, Lenham kolečko vymazal tmelem, kolečko jsme po pečlivém nastavení úhlu kliky tak, jak patří, přitáhli přes podložku šroubem, aby tmel vytuhnul a kolečko na klice bylo usazené pěkně kolmo. A abych neskákal od jednoho k druhému, tak předběhnu... Na závěr se ukázalo, že se tato operace snad povedla, protože kolečko si sedlo dokonale - jednak nebylo dosedlé límcem až na kryt olejového čerpadla, jako před tím a hlavně po montáži rozvodů se řemenice při nastartovaném motoru do boku ani nehnula. Abych pravdu řekl, nikdy jsem na svém motoru neviděl tak klidnou řemenici :lol:
Dál jsme vypustili olej, aby se pak všechno zalilo a naplnilo novým olejem. A pustili jsme se do rozebírání horní půlky hlavy. Po sejmutí horní půlky se ukázalo, že předchozí majitel motoru (v Rover 200 Vi) nebyl zas tak velký hovado a byť použil červený tmel, tak ho užil celkem s citem - nenacpal ho úplně všude k někdo v případě dárcovské hlavy a hlavně v rozumné míře tak, že ho bylo vymáčklého do hlavy opravdu velice málo. Do cestiček pro olej rozhodně ne tak, aby to způsobilo nějaké přicpání. Pak jsme vymontovali ven vačky s mechanismy časování. První inspekční očko padlo na ložiska vaček. Bohužel ty prostřední s celkem hrubě vyjetými drážkami, hlavně tedy na sacích vačkách byly drážky fakt ostré. Pravé (z pohledu od svodů) ložisko u mechanismu mělo vyjetý schodek viz. foto a na opačné straně jsme zaregistrovali při pohýbání s vačkou mírnou vůli. To ale mohlo být v horizontálním směru, což je v nějaké toleranci přípustné. No opět abych se pak nevracel, tak jsme provedli i zkoušku, jak by pasovaly vačky z dárce, ale bohužel neměly vůli dobrou a protože nejsme experti na zaškrabávání a motorář nebyl v plánu, tak jsme rozhodli toto neřešit. Výfuková vačková hřídel byla relativně slušná. Jinak jak je vidět na fotkách, dodržováním olejového režimu, ale vlastně i tim, že motor od poslední opravy má najeto jestli tak 25 tis. km, nikde nebyly žádné úsady a vše zářilo čistotou ;-)
Tak a následovalo vytáhnutí hydroštelů... a hola hola hej, můj odvěký předpoklad se vyplnil. Koukněte na fotku vyskládaných hydroštelů a brnkne to do očí ;-) ... když jsem kupoval Vičko kvůli motoru, tak týpek mi v krabici předal i hromadu šrotu z motoru jako důkaz toho, že "repasoval" motor. Byl tam i jeden VVC hydroštel. Prý ho vyměnil proto, že byl "špatný". Já tedy v té době nějak netušil, jaký rozdíl je mezi VVC a obyč hydroštely, ale když jsem se o to začal trošku zajímat, začal jsem se koukat po tom, kde a jak se dají sehnat nové a když jsem zjistil, že zde v ČR k sehnání běžně nejsou, tak jsem pomalu začínal mít pochybnost, co tam místo něj klučina vlastně dal. A toto moje podezření se potvrdilo - jeden z hydroštelů (naštěstí na výfukové vačce úplně vpravo) byl ten do hlavy bez VVC, tedy vyšší, s jinak řešeným mazacím kanálkem, větším objemem plnění a tedy i těžší. Navíc po vyndání byl měkký, takže buď se špatně plnil a nebo neudržel olej v důsledku toho, že pracoval ve špatném režimu. Tedy s nějakou pravděpodobností se dá říct, že toto mohlo být zdrojem té cvakavější části rachotu jdoucího z motoru. Ostatní hydroštely byly naplněné a tuhé, tedy držely si olej dobře. Tři hydroštely jsem vyčistil, abych doplnil stav těch mých připravených. Nebyly nějak extra zanesené, ale měly v sobě hliníkové šupiny, sic ne tolik jako v tom kdysi vyměněném, který se kvůli nim nejspíš zadřel. Celou dobu, než jsme se dostaly k sestavování, jsem zvažoval jestli dát ty moje hydroštely, u kterých jsem měl jistotu, že jsou ok mechanicky a nebo ty stávající, které zas z venku vykazovaly trošku lepší stav co se týká plošek opotřebení. Jenže kdybych tam vrátil zpět původní a motor by pak klapal, tak bych si vyčítal, že jsem tam dal něco, s čím jsem si nebyl jistý že to je v pořádku a že jsem nepoužil ty, které jsem pracně vyčistil a rozhýbal. Tedy nakonec jsme použily moje ;-)
Následovala inspekce VVC mechanismů. No .... zahráli jsme si takový škatulata, zažili něco štěstí a něco neštěstí, které se v důsledku ukázalo jako štěstí :lol: Prostě... zjistil jsem, že ty stávající mechanismy uvnitř vykazovaly citelnější vůli v dírách kostek vůči vodícím kolíků. V porovnání s dácovskými mechanismy ta vůle byla fakt velká a to tak, že i pohybem prsty s vnitřními kotoučky sem tam ty vůle vydávaly klapavý celkem pronikavý zvuk. Takže jasné bylo to, že by bylo vhodné použít mechanismy z dárce (přičemž v jednom z nich by se jen vyměnila jedna z kostek, kterou nějaký Emil jaksi prapodivně obrousil). Jenomže jak jsem tu nedávno psal, jeden z těch litinových domečků měl utržený jeden rožek s otvorem pro šroub, tedy nepoužitelný. Lenham mi ale dal prostor pro to realizovat "hlubokou analýzu" a následnou implementaci toho, co jsem usoudil za vhodné a tak jsem ve finále zavelel k pokusu vylisovat z dárcovského domečku zdravé ložisko, to přelisovat do původního zdravého domečku a přeskládat tam dárcovský zdravější pohyblivé prvky. Překvapivě to šlo celkem snadno i přes to, že jsme si to zopakovali ještě jednou, protože jsem zapomněli, že domečky nejsou stejné, ale zrcadlové a tak jsme jednu chvíli měli dva mechanismy na stejnou stranu :-D Ale podařilo se a ve finále jsme měli na stole dva relativně zdravé mechanismy. Daly se jim nová gufera a já jsem to začal sestavovat na horní půlku hlavy (někdy tu sepíšu detailní článek o postupu montáže a inspekce VVC, ať nepřijde zkušenost v niveč ;-)). Pravý mechanismus s vačkou byl tam, ale když jsem sestavoval ten levý, tak jsem si všiml škaredé věci. Vzal jsem jednu kostičku a zkusil ji postupně nasazovat na všechny vodící kolíky. Bohužel na té levé vačkové hřídeli to vykazovalo opět citelnou vůli. Při blízkém obhlédnutí těch kolíčků na nich bylo vidět, že mají z jedné strany sjeté cementování :-( Zkusil jsem tedy ještě zauvažovat o tom, jestli by se ty kolíky nedaly přelisovat ze zdravější vačky, ale je to tam lisované asi za tepla a tak jsem od takové myšlenky musel ustoupit. Tedy bohužel tuto nedokonalost jsme museli vrátit do motoru.
Tedy Lenham válečkem nanesl tmel mezi půlky, pěkně jsme to všechno sestavili, seskládali, napodruhé se nám podařilo nastavit rozvody k velké spokojenosti. Jen při testovacím protočení motoru ráčnou v určité poloze vaček tak nějak v jedné luplo. Ale až při protočení na startér nám došlo, že to ostré cvakání není úplně ok. Jsem se fakt orosil, že jsem některý ten mechanismus blbě sestavil a že to budeme muset zase celé rozhodit :puke: Jako padlo podezření, že když jsem to sestavoval na tu horní půlku hlavy, vačku do mechanismu, tak jsem se netrefil jedním kolíkem do kostky. No a to se potvrdilo tím, když jsme sundali víko a točením přes ráčnu jsme pozorovali, jak na pravé sací vačce ta krajní půlka po sjetí z hydroštelu poskočila a pak zas chvilku stála. No bylo to jasné :roll: Naštěstí to byla strana s krátkým rozvoďákem a domeček mechanismu jde sundat bez nutnosti půlení hlavy. Vysunout šel fakt pěkně a opravdu kostka byla mimo kolík ml: Ale teď jak to takto z boku nasadit zpět, aby sedělo natočení stavícího prstence - tedy zuby vůči stavící ose a to tak, aby to bylo stejně, jako na druhé straně a zároveň se trefit kolíky do kostek. Po zkoušce na druhé hlavě jsme vymysleli nějaký postup, ale taky nás to donutilo kouknout do návodů, které jsem tu kdysi odkazoval, no a tam jsme zjistili, že jsme to před tím měli stejně špatně natočené v momentě, kdy se má zastrčit kolík s hřebenem, který pak hydraulicky nastavuje natočení mechanismu. Takže díky hlubšímu naštudování situace se nám podařilo si vše nastavit tak, že se mi ten domeček zpět podařilo vrátit přesně tak, jak tam patřil :-) Tedy zase hurá smontováno a protočením otestováno, že je to smontováno správně. Samozřejmě, že jsme taky nalili nový olej. No a hurá, na první drc motor naskočil chlat: Samozřejmě, že hydroštely parádně cvakaly, ale za nějakých deset minut, co motor běžel, postupně utichaly, sic to nestihly všechny.
Ale bylo nějakých deset hodiny večer, takže jsem musel valit domů. Sbalil jsem si všechny blbinky, Lehnamovi udělal pápa a s cvakáním jsem se vydal na cestu. Myslím že kousek za Otrokovicemi už jsem cvakání neslyšel a já si začal užívat něco, co jsem s tímto autem v této konfiguraci nezažil..... jel jsem po tmě přes dědiny a já si stáhnul okýnka a já se kochal tím, jak už nejedu traktorem :lol: Škoda jen že dojem kazilo typické profukování střešními skly. Ale i tak paráda, luxus a naprosto jiná liga :-) Výkonově jsem tedy nějakou extra změnu nezaznamenal, ale ono taky není všechno ještě tak jak by mohlo...
Když se teď postavím k motoru, tak z pod kapoty slyším benzínový motor (konečně :lol:) a skoro bych řekl že pak nejvíc typické klepkání vstřiků. Po otevření kapoty to jsou fakt vstřiky a pak je slyšet trošku hrubší klepání podobné tomu původnímu, ale v mnohem menší intenzitě. Jde to ze strany té horší vačky, takže bohužel tohle je prostě drobná chybka na kráse. Ale pořád je to paráda proti tomu původnímu randálu ;-) Však na MRDu Karel posoudí ten rozdíl... on mi to kdysi hodně obposlouchával a dělal si ze mě srandu, že tam mám diesel :-D
A pak mám další zjištění... vypadá to, že to Vičko mělo opravdu hodně bohatou historii. Tak nejen to, že bylo v podstatě kradené podvodným bazaristou, že pak týpek zařídil, že motor potkal a po té, co motor sestavil zpět, tak auto rozstřelil. Ale on ten motor není původní. Jednak v hlavě bylo 00, tedy rok 2000, což už se Vičko nedělalo, no a pak Lenham přišel na to, že tam mám měrku zbastlenou z té, co bývá v eFku. No a to tedy bude znamenat, že ten motor nemusí mít vůbec najet těch pár km, co mělo Vičko. A... ten motor si zažil pravděpodobně mazací krizi. V důsledku toho byly tak podřený ložiska vaček, proto byly tak škaredě vychozený mechanismy, proto byly v hydroštelech tak usazený hliníkový šupinky... no a ve finále mi to dává jasno v tom, proč týpek přede mnou dělal i ložiska na klice, který mám doma a byly fakt celkem podřený. Takže ten motor si fakt zažil. Ale za mě dostává olej jak se patří a jeho stav se nějak extra za tu dobu nezhoršil. I ten rachot mi přišel tak nějak pořád stejný. Tak snad ještě něco vydrží, byť nečekám že víc jak několik desítek tisíc km. Ale na tu bídu...?

Souhrn:
Nový olej
Nový rozvoďák
Nová gufera na vačce výfuku i mechanismech VVC
Nová těsnění pod mechanismy a pod hydraulikou VVC
Nové řemeny altíku a servo pumpy
Zánovní spodní rozvodové kolečko vytěsněné proti klice tekutým kovem a šroub na lepidle
Vačky původní, domečky VVC mechanismů původní, vnitřky mechanismů z dárce.
Hydroštely z dárce kromě tří pravých výfukových původních
Klingeritové těsnění pod víkem
Třešínka... 52mm hliníková klapka ;-)

Fotky:
P4145136.JPG
P4145137.JPG
P4145138.JPG
P4145139.JPG
P4145139.JPG
P4145141.JPG
P4145143.JPG
P4145145.JPG
P4145146.JPG
P4145148.JPG
P4145151.JPG
EDIT: ... aha, tak se mi to zase nepovedlo napsat stručně a navíc jsem to psal v celkem vyčerpaném stavu, tak se omlouvám za případné chyby, či snad nesmysly. Třeba si to ráno přečtu a opravím... tedy pokud na to budu mít nervy to znovu číst :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Pítrs » čtv dub 16, 2015 8:26

Čau.
Není lepší si toto všechno vyříkat v hospodě? :)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od AnderN » čtv dub 16, 2015 8:54

Hmm, stručnost nade vše, jak Lukáš předeslal na začátku svého příspěvku ... tohle si musím nechat na dlouhý zimní večer :D
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv dub 16, 2015 9:18

Musel jsem to napsat, protože už mě to taky nebaví to pořád dokola někomu vyprávět. Jako lepší to nemůže být, bo jsem vynechal i tak hodně detailů :lol: A na druhou stranu jsem si to poznamenal i pro sebe, abych měl záznam o tom, co jsme všechno prováděli.
To čtěte odzadu, no.... ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

cvrko
Příspěvky: 1677
Registrován: sob led 01, 2011 21:17
Bydliště: Havířov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od cvrko » čtv dub 16, 2015 11:13

Hoď to na papír a vydej to jako miniknížku list: ,ne Trundo nemyslím to ve zlém,ale klobouk dolů,asi bych tohle nenapsal,když je venku tak hezky. mir:
Obrázek Obrázek
Rover 75 CDTi r.v. 2005

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Pítrs » čtv dub 16, 2015 11:30

Lukáš má vlohy, by to mohl vydat ne jako miniknížku, ale jako regulérní technický, dejme tomu, román :)
Nějaká omáčka k tomu a pěkná výplň volného času pro technicky založené lidi na 200 stran by byla na světě.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Karel825 » čtv dub 16, 2015 11:32

Trošku náročné čtení, ale tak hlavně, že jsi ve výsledku spokojen mir:
Jen mě napadá, proč se živíš počítačem a neděláš motoráře, měl bych to k tobě blíž než do otrokovického sanatoria :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Pítrs » čtv dub 16, 2015 11:37

Já si to, stejně jako AnderN, nechám na dlouhé zimní večery.
Ano, Lukáš by mohl být spíš motorář, nebo spisovatel. Tady je dobře vidět, v čem je silný :)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv dub 16, 2015 11:54

Nemohl bych být automechanik.... nevydělal bych totiž. Jsem hrozný puntičkář a snažím se věci sám řešit do důsledku. Žádný živnostník mechanik by se takto v palici nějakého Rovera nehrabal a řekl by, že je třeba to vyměnit celé. To je ale jasné a logické.
Mi a věřím tomu že nakonec i Jarkovi, se tahle akce moc líbila v tom, že jsem měl k dispozici Jarkovo zázemí, jeho zkušenosti a přitom mi dal volnost v tom realizovat cokoli, co jsem usoudil za vhodné vyzkoušet. Nikdy mi neřekl ne a fakt se mi s ním spolupracovalo dobře. Výsledkem je jednak něco opraveného, funkčního a pozitivního a mimo to taky hromada zkušeností a poznatků.
Tímto Lenhamovi opravdu moc děkuji za dlouhodobou spolupráci mir:


Moje silné stránky...? :lol: já tohle dělám jen proto, abych se nezbláznil z toho, co dělám v práci. V práci se pohybuju v naprosto abstraktním světě, kde nemám vůbec šanci si jakkoli fyzicky produkt své práce "ohmatat". Auta a klub je pro mě útěkem k tomu opačnému a krásně hmatatelnému. .... ale jo... taky si myslím, že jsem měl jít jako můj dědeček a taťka cestou strojaře :-) Ale na druhou stranu, jak se koníček stane prací, tak už to není koníček. Takže možná dobře, že to je tak, jak to je... :-) I Vám, co si to tu občas vytrpíte při čtení děkuji... máte podíl na mé motivaci ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Pítrs » čtv dub 16, 2015 11:59

Tak..někdo dělá to, někdo tamto.
Někdo se vrtá v motoru, někdo seká trávník, někdo si jde po práci pravidelně zaběhat a někdo čistí auta.
Relax pro každého na míru šitý.

Fakt, že tady ten text, to je už brutus kafe, já to jen tak přeletěl, aby mi bylo pak jasné, že to bude něco plnotučného :)

Držím palce. Alespoň máš svou zálibu spolehlivě pod palcem a nejezdíš v žádném vraku.
Minimálně tady máš mou virtuální podporu :)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

olson
Příspěvky: 490
Registrován: čtv dub 25, 2013 14:28
Bydliště: Lanškroun

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od olson » čtv dub 16, 2015 14:27

V pohodě, přečteno. Stručněji by se to dalo těsnopisem, ale kdo tím dnes vládne, že.
Psaná forma má výhodu, že se to dá v klidu učesat a seřadit a vložit všechny důležité informace.
Ústní formou podáno v hospodě by to jistě mělo také něco do sebe, ale to bych se obával, že by z toho pak byla časově mnohem náročnější debata.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R

cvrko
Příspěvky: 1677
Registrován: sob led 01, 2011 21:17
Bydliště: Havířov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od cvrko » čtv dub 16, 2015 14:30

A až tady někdo rozloží a složí motor s generálkou přes výfuk jako gynekolog a sepíše to,tak to teprve bude počteníčko. :lol: :lol: :lol:
Obrázek Obrázek
Rover 75 CDTi r.v. 2005

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv dub 16, 2015 15:20

Neboj Cvrko, na to taky dojde :-D Ale to už budu psát na kapitoly :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

cvrko
Příspěvky: 1677
Registrován: sob led 01, 2011 21:17
Bydliště: Havířov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od cvrko » čtv dub 16, 2015 16:32

Neboj Luky,na Tebe jsem zrovna nemyslel :wink: --to spíš na Roverixe,ale ten by to zase takhle krásně nerozepsal.ale stejně si myslím,že je tady pár lidí takzvaných autogynekologů hihi. :lol: :lol: :lol:
Obrázek Obrázek
Rover 75 CDTi r.v. 2005

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od AnderN » čtv dub 16, 2015 16:42

Tak jsem to proletěl ... dílo dobré, klobouk dolů, vyhráli jste si. Akorát na knižní vydání bys teda potřeboval hodně zdatného korektora :D

No a taky jsem rád, že to tady nečte moje žena, protože by záviděla, jak se své ženě Trunda stará o auto msm:
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět