Budiž řečeno, že náznak pravdy v tvrzení toho mechanika je, protože když bude kroužek totál očesaný, ABS to při brždění vyhodnotí, jako že se to kolo netočí a tudíž ho bude odbržďovat. Takže ostatní kola pak budou brzdit víc a auto skutečně potáhne ke straně, ale s tím zablokováním bych to neviděl tak černě.
Jinak na Toureru jsem při koupi měl stejný problém a "opravil"jsem ho tak jak píše stilg - vytažením pojistky. Jak jsem prošel TK nebudu rozvádět, ale jsem přesvědčen, že běžná STK nemá vybavení k tomu, aby fyzicky zkontrolovala funkci ABS - technik jen mrkne, jestli se při zapnutí zapalování kontrolka rozsvítí a za okamžik zhasne, což by případně šlo ošálit jednoduchým elektrickým obvodem. Ale nechci navádět k nepravostem, jistě je lepší mít auto v pořádku.
ABS kroužky - smrt v bolestech
Re: ABS kroužky - smrt v bolestech
No tak objektivně to tak není, protože systém ABS umí poznat, že je kroužek poškozený a spadne do chyby dřív, než se začne brzdit.
A to, že ABS nefunguje se pozná na testu brzd snadno tak, že nechá točit jedním kolem.
A to, že ABS nefunguje se pozná na testu brzd snadno tak, že nechá točit jedním kolem.