ABS kroužky - smrt v bolestech

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
zvedavec2
Příspěvky: 23
Registrován: sob úno 20, 2010 19:59
Bydliště: Liberec

Re: ABS kroužky - smrt v bolestech

Příspěvek od zvedavec2 » pát zář 08, 2017 21:53

Budiž řečeno, že náznak pravdy v tvrzení toho mechanika je, protože když bude kroužek totál očesaný, ABS to při brždění vyhodnotí, jako že se to kolo netočí a tudíž ho bude odbržďovat. Takže ostatní kola pak budou brzdit víc a auto skutečně potáhne ke straně, ale s tím zablokováním bych to neviděl tak černě.
Jinak na Toureru jsem při koupi měl stejný problém a "opravil"jsem ho tak jak píše stilg - vytažením pojistky. Jak jsem prošel TK nebudu rozvádět, ale jsem přesvědčen, že běžná STK nemá vybavení k tomu, aby fyzicky zkontrolovala funkci ABS - technik jen mrkne, jestli se při zapnutí zapalování kontrolka rozsvítí a za okamžik zhasne, což by případně šlo ošálit jednoduchým elektrickým obvodem. Ale nechci navádět k nepravostem, jistě je lepší mít auto v pořádku.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 15584
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ABS kroužky - smrt v bolestech

Příspěvek od Trunda » sob zář 09, 2017 5:43

No tak objektivně to tak není, protože systém ABS umí poznat, že je kroužek poškozený a spadne do chyby dřív, než se začne brzdit.
A to, že ABS nefunguje se pozná na testu brzd snadno tak, že nechá točit jedním kolem.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Odpovědět