Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál
Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál
Už je to tady
S nějakým ročním odkladem si Roverek řízený Panem šoférem Štolfou zajel první ostré kilometry
https://youtu.be/73ahiaYyLZs?t=223 3:43
Jinak info o tomto projektu zde https://eshop.atstrutnov.cz/cs/blog/rover-220-gti-a
No a držíme palce!!!!!! Měli bychom jim doručit klubovou nálepku, ať máme kompletní reprezentaci
S nějakým ročním odkladem si Roverek řízený Panem šoférem Štolfou zajel první ostré kilometry
https://youtu.be/73ahiaYyLZs?t=223 3:43
Jinak info o tomto projektu zde https://eshop.atstrutnov.cz/cs/blog/rover-220-gti-a
No a držíme palce!!!!!! Měli bychom jim doručit klubovou nálepku, ať máme kompletní reprezentaci
Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál
Kuník.... až teď jsem dohledal, že měli v poslední RZ nehodu.... ajajaj
Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál
Ou nou..... https://youtu.be/xdlJmOJJagE?t=391 ..... snad jsou kluci v pořádku. Všichni to tam podezřele hodně dobržďovali, jsem si říkal proč a ona tam byla nějaká zrada
.... no jo.... za zatáčkou těsně retardér zprava a dementně zaparkovaná Audina! Šoupli to za tou Audinou doprava do mostku ... https://youtu.be/T2gnY5_6MWY?t=295
.... no jo.... za zatáčkou těsně retardér zprava a dementně zaparkovaná Audina! Šoupli to za tou Audinou doprava do mostku ... https://youtu.be/T2gnY5_6MWY?t=295
Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál
Zdravím všechny, Kluci jsou po nehodě v pořádku, auto opravíme, snad se to povede do Bohemky. Pár informací: Rover 220 GTI 2,0 rally původně pro skupinu A7. Motor T -serie o výkonu cca 210 koní, a cca 206 Nm, kde je k dispozici od 4000 ot pořád nad 180 Nm. Motor točí 8050 otáček, kde je omezovač. dosáhne podle převodů od 174 do 245 km/h. Vůz váží něco málo přes 1000 kg. Převody jsou přímo od Rover Sport homologované v původním obalu PG1 v provedení bez synchronizovaného řazení. Podvozek je původní s uložení v unibalech, speciálně vyrobené tlumiče HP s nádobkami a obousměrným seřizováním, zrychlení je necelých 6 sekund z 0-100 km/h. Vycházeli jsme z informací, podle kterých tovární tým připravoval speciál pro rally do MS, kterého se už nikdo nedočkal, protože po převzetí BMW došlo k uzavření odd, Rover Sport. Vůz je tedy postaven jako pocta k 75 výročí narození Tonyho Ponda, protože za stavbou speciálu R8 pro skupinu N i A stál tento skvělý jezdec.
Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál
Dvěstě kobyl na tunu. Na to už snad musí být zbrojní průkaz.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6958
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál
Ne, stačí závodní licence
@MIREK K: Děkujeme za dobré zprávy a přejeme, ať další závody proběhnou bez nehod a s co nejlepšími výsledky. Budeme se těšit na další report
@MIREK K: Děkujeme za dobré zprávy a přejeme, ať další závody proběhnou bez nehod a s co nejlepšími výsledky. Budeme se těšit na další report
Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál
Mirku děkujeme za informování a budeme moc držet palce do dalšího závodu. Vyřiďte vodičům Roverka, že je bedlivě sledujeme a chceme opět vavříny ověnčeného krasavce
Prosím prosím, bylo by možné sem dát detailnější foto řešení přední nápravy? Klidně i zadní
Prosím prosím, bylo by možné sem dát detailnější foto řešení přední nápravy? Klidně i zadní
Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál
Zdravím, posílám pár fotek speciálu a také jednoho kolegu z Anglie....
Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál
Jéééééééé..... to je krása.... nádhera. Koukám na ty fotky pořád dokola Ty unibaly jsou luxusní a ty tlumiče, to je pastva
Nacházím tam něco společných prvků se specifikací pro Rover Turbo Cup.... vyztužení zadního podélného ramene apod. Ale jak je to třeba se vzpěrou mezi zavěšením zadních příčných ramen? Okruhové speciály to měly, v rally se to nehodí?
Přední brzdy jsou aspoň 282mm, nebo origo 262mm? Od těch originálních se vždy utíkalo pryč, ale nevím jak je to třeba teď s nutností dodržet zachování původní specifikace.... Zas je pravda, že dnešní kotouče a desky jsou taky jinde, než kdysi...
Mám nasyslené nějaké dobové materiály, ale spíš kolem okruhového Coupé, včetně technického manuálu, ale to asi také máte... na internetu se to asi dá pořád dohledat a Vy máte jistě kvalitní tok informací přímo od zdroje Navíc to v Anglii pořád jezdí a ta Coupé se dají občas koupit za celkem legrační cenu. Nebo tedy před pár lety to tak bylo.... nějakou dobu jsem uvažoval o tom nějaký dovézt. A tak si držím aspoň svůj "projekt" Rover 218VVC Coupe s kterým nakonec asi skončím v civilním provedení. Původně jsem ho chtěl pro okruhové blbnutí, ale podařilo se mi sehnat originální kožené sedačky, tak půjde do originálu....
.... ale toto je krása veliká.
Nacházím tam něco společných prvků se specifikací pro Rover Turbo Cup.... vyztužení zadního podélného ramene apod. Ale jak je to třeba se vzpěrou mezi zavěšením zadních příčných ramen? Okruhové speciály to měly, v rally se to nehodí?
Přední brzdy jsou aspoň 282mm, nebo origo 262mm? Od těch originálních se vždy utíkalo pryč, ale nevím jak je to třeba teď s nutností dodržet zachování původní specifikace.... Zas je pravda, že dnešní kotouče a desky jsou taky jinde, než kdysi...
Mám nasyslené nějaké dobové materiály, ale spíš kolem okruhového Coupé, včetně technického manuálu, ale to asi také máte... na internetu se to asi dá pořád dohledat a Vy máte jistě kvalitní tok informací přímo od zdroje Navíc to v Anglii pořád jezdí a ta Coupé se dají občas koupit za celkem legrační cenu. Nebo tedy před pár lety to tak bylo.... nějakou dobu jsem uvažoval o tom nějaký dovézt. A tak si držím aspoň svůj "projekt" Rover 218VVC Coupe s kterým nakonec asi skončím v civilním provedení. Původně jsem ho chtěl pro okruhové blbnutí, ale podařilo se mi sehnat originální kožené sedačky, tak půjde do originálu....
.... ale toto je krása veliká.
Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál
Ale vůbec ne, informací není nikdy dost. Něco jsem posbíral od lidí z Rover Sport, ale každý znal jen něco a tak jsem čerpal i z archívů různých diskuzí v Anglii kolem roků 2002-2004 nějaké drobnosti. Základ byl homologační list FIA a dobová příloha J. Ty první snímky jsou v rozpracovanosti, takže tam vzpěra ve tvaru mírného V je mezi body uchycení zadních ramen a na ní je připevněná i duralová lyžina chránící nádrž, Udělám později i pár fotek. Kotouče jsou vpředu skutečně jen 262 mm, jsou zušlechtěné uhlíkem a destičky jsou Ferodo Racing DS3000, přesně podle specifikace a proto je do středu ventilovaného kotouče přiveden vzduch z nárazníku. Je třeba si uvědomit, že vůz je také o dost lehčí než turbína 200 koní, sice to není na brzdy přebornický vůz, ale pokud umí jezdec hospodařit s hewlandem a brzdami dohromady, dá se to zastavit. Coupé se mi také líbí a také si jej hodlám pořídit, ale pořád nezbývá čas a ani finance. Tahle hračka mě docela finančně dala zabrat. Rozhodně je vůz na jízdní vlastnosti moc zajímavý, když odmyslím tu nehodu, tak nás vůz mile překvapil, zatáčí, není nedotáčivý a Jindra se s ním dost rychle sžil. Takže jsme zvědaví na další zážitky s tímto zajímavým autem.
Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál
Tak o nás napsali v Rally Magazínu 5/2021, ale nevím kde brali informace, značná část z nich moc nesedí....
Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál
Ale no tak…. V předposlední RZ technická závada a konec …. Tak dětské nemoci asi být musí…
Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál
Copak se stalo?
Koukám, že pan Štolfa měl připomínky k brzdám. Tož jsem zvědav jak to vymyslíte. I Hondisti ty malý brzdy proklínají a z těch malých zdrhají na větší 282mm kotouče, protože ani různým materiálem se jim to i na lehkých CRXech apod. nedaří rozbrzdit.
Držím palce a těším se na další závod
Koukám, že pan Štolfa měl připomínky k brzdám. Tož jsem zvědav jak to vymyslíte. I Hondisti ty malý brzdy proklínají a z těch malých zdrhají na větší 282mm kotouče, protože ani různým materiálem se jim to i na lehkých CRXech apod. nedaří rozbrzdit.
Držím palce a těším se na další závod
Re: Rover 220 GTi - ATS Servis rally speciál
A i tu se hodí pogratulovat https://rally-base.com/2021/star-rally-historic-2021/
Fuuu.... na tak významné Barumce vyseknout třetí místo celkově, první místo v předokolkách.... prostě Pan řidič/navigátor + dost hodně dobré auto
Fuuu.... na tak významné Barumce vyseknout třetí místo celkově, první místo v předokolkách.... prostě Pan řidič/navigátor + dost hodně dobré auto