Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3137
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Keksin » čtv zář 14, 2017 20:57

Trundo, když čtu o Tvých autech, tak si říkám, jestli už nepotřebuješ psychiatra :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16947
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » sob lis 10, 2018 19:58

Nu, namontoval jsem zpět lanovod spojky, který jsem si půjčoval do zásoby na MiniRaceDay, dal do auta baterku a na první otočení motor naskočil. Tak jsem Kupéčko kolem domu trošku projel, ohobloval ohnilé brzdy. Obkouknul jsem kde co jak rezne a poplakal si na důlky od krup :-(
Příští týden bych měl Kupéčko na zimu dát k sousedovi do garáže. Štve mě, že jsem musel mít auto přes sezónu venku na ulici :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16947
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » úte črc 16, 2019 20:17

Po třičtvrtě roce jsem musel od kamaráda z garáže vyjet Kupéčekm a přeparkovat domů. Opět, na prvni drc nadtartovalo. Ale co mě fakt dostalo a už se opakuji, tak při projeti ten podvozek je prostě jiná liga proti ZRu... na to, jaká to je koza, tak to zatáčí s mnohem větší jistotou a ta reakce na volant je parádní... prostě to auto musí žít dál! V zimě asi rozjedu generálku...
Přílohy
384D5BDE-DBAD-4B2C-A873-E58BA028A71F.jpeg
C4A852C3-ABEA-4401-93F5-0395D3BAB7D6.jpeg
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

w135s
Příspěvky: 176
Registrován: stř srp 05, 2015 7:56

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od w135s » stř črc 17, 2019 5:15

Přitom vizuálně by člověk řekl úplný opak :)
MG ZS 180

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16947
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » stř črc 17, 2019 7:42

Je to chuďátko..... ale chuďátko to bylo už od začátku, co jsme ho koupili. Předek byl zřejmě nějak těžce bouraný. Jsou tam křivé nosníky, koukal jsem, že i A sloupek bude nějaký silně kitovaný a fakt celá přední polovina auta je lakovaná. Ale už od začátku bylo vidět, že nějak mizerně a proto to celé tak olezlo. Bohužel loňské kroupy zkázu dokonaly. Koroze tam není žádná katastrofa, ale prahy a rožky zadních lemů na vyvařování budou.

Plán mám takový, že auto půjde úplně očesat na holou karoserii bez skel. Vyvařit, porovnat křivé části karoserie, vyrovnat plechy a celolak. Podvozkové části mám z nějaké části už zrepasované, zbytek se udělá. Všechno půjde do polyuretanu, protože to ten podvozek dostává zas ještě o level výš. Mechanicky a elektricky to klidně v první fázi může zůstat tak, jak je. Motor frčí nádherně, vše funguje.
V další fázi, až plechově zdechne zlé a mrzuté ZRo, tak z něj přesypu motor a převodovku se samosvorem. Elektriku zřejmě nekonec asi taky dám ze ZRa, protože mám v plánu remap jednotky od KMaps a to by snad mělo dostat nastavení motoru do výrazně lepšího charakteru, než má standardní ZRo. Které je proti nastavení emisemi nezasaženého VIčka brutálně utlumené i přes to, že má papírově o 15 koní víc.
No a průběžně se budou řešit drobné detaily, jako stav interiéru, lišty apod., protože to už je zboží, které se nedá nové bohužel sehnat, takže to bud muset taky nějak průběžně lovit.

K tomu motoru ještě. VIčkový setup (145 koní, MEMS 2.0) je nádherně točivý a motor má fakt radostný charakter. Jezdil jsem s ním prakticky tak, že při akceleraci jsem nešel pod 4000 a rádo se to točilo až k omezovači. U ZRa je to postavené mnohem níž a před omezovačem to rozhodně nevzbuzuje žádné zvýšené emoce. Proto se léta nedoporučovalo dělat upgrade na MEMS3 a doporučovalo se zůstat u starého. Ale protože existuje banda bývalých motorářů z roverů a MEMS3 je proti MEMS2 programovatelná, tak se podařilo chlapcům i tu emisemi svázanou potvoru jezdit tak, že z toho vyždímali radostnější charakter, 170 koní a reálně přívětivější spotřebu.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Odpovědět