Samo-diagnostika (Honda motory, r.v. 1989-1995, ecu OBD0)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Samo-diagnostika (Honda motory, r.v. 1989-1995, ecu OBD0)

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte pro 14, 2010 13:03

Když se rozsvítí kontrolka motoru, stačí odhrnout koberec u spolujezdcových nohou abyste dobře viděli na ECU a po zapnutí zapalování (otočení klíčku do polohy II) začne dioda na ECU blikat kód závady. Viz obrázek dole. Po vyblikání chybového kódu odstraňte závadu podle manuálu a restartujte ECU.

Postup resetování ECU:
1) Vypnout zapalování
2) Odpojit akumulátor alespoň na dobu 10 sekund

Obrázek
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

cobain
Příspěvky: 113
Registrován: stř pro 05, 2007 16:36

Re: Samo-diagnostika

Příspěvek od cobain » úte pro 14, 2010 13:11

kde si toto naasiel ? nevedel by si dat pripadne link na ten manual kompletny? a kde je to v rover 420SDi 77kw

este som zabudol RV je 1999

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Samo-diagnostika

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte pro 14, 2010 13:19

No je to v tématu Rover 200/400 to znamená do roku 1995 a ecu OBD0, takže ty si to musíš nechat napíchnout na diagnostiku. Už jsem to tam dopsal.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

cobain
Příspěvky: 113
Registrován: stř pro 05, 2007 16:36

Re: Samo-diagnostika (r.v. 1989-1995, ecu OBD0)

Příspěvek od cobain » úte pro 14, 2010 14:15

jo dikes

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Samo-diagnostika (r.v. 1989-1995, ecu OBD0)

Příspěvek od Trunda » úte pro 14, 2010 14:19

Jo to je dost dobra vec... skoda ze takovou trivialni funkci nedali do novejsich jednotek... i kdyz teda za dlouhou dobu, co mam Rovera, by mi to nikdy nepomohlo...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Samo-diagnostika (r.v. 1989-1995, ecu OBD0)

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte pro 14, 2010 14:21

Jo tak to budu muset jeste upravit. Je to samozrejmne jen pro Honda motory.

Me to pomohlo.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Samo-diagnostika (Honda motory, r.v. 1989-1995, ecu OBD0

Příspěvek od F.i.s.h.men » sob pro 18, 2010 19:52

Tak je to tady. Chyba číslo 17, ale to bude tím, že nemám zapojen náhon tachometru.
Naposledy upravil(a) Trunda dne čtv pro 23, 2010 11:20, celkem upraveno 2 x.
Důvod: Diskuze o kombinaci různých částí motorů typu K-Series přesunuta do sekce Upgrade - Kombinace částí Rover motorů K-Series
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Odpovědět