Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od AnderN » pát bře 20, 2015 10:01

Pítrs píše:... nad tím určitě lámat hůl nebude, pokud není spotřební typ
Takových je dnes bohužel většina. Ale je to celospolečenský trend, kdy je veřejnost opakovaně povzbuzována k zahazování funkčních věcí a nákupu nových, vzhledem k životnosti často za diskutabilní ceny. Těch, co rozbitou věc opraví a používají další roky, je naprosté minimum.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Pítrs » pát bře 20, 2015 11:06

AnderN píše:...k zahazování funkčních věcí a nákupu nových, vzhledem k životnosti často za diskutabilní ceny. Těch, co rozbitou věc opraví a používají další roky, je naprosté minimum.
K tomu bych dodal- za diskutabilní ceny a za diskutabilní kvalitu.
Nu což.

Svatá pravda.
Ale na kolegu, jakožto potencionálně nespotřebitelského člověka, je ten dotaz dobrý, což? :)

Jak píše kolega Trunda- když to mám rád, tak jaképakcopak? :)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Karel825 » pát bře 20, 2015 11:22

Myslel jsem to tak, že bych to sam už neopravoval 8)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od AnderN » pát bře 20, 2015 13:17

No to je jasné ... koneckonců bolavý zub se dá taky vytáhnout různými domácimi metodami, ale návštěva zubaře je zpravidla lepší řešení. Aneb každý ať dělá sám, na co si troufá ;)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » pát bře 20, 2015 13:44

Promiň, ale zubař by v tomhle případě nedělal nic jiného, než dělám sám. Respektive by asi udělal rovnou tu nejzazší metodu a to implantaci elastomerního těsnění. Tomu se chci ale vyhnout, protože by to mohlo znamenat vyšší náklady, potažmo nutnost zbrousit hlavu a tím ji dostat do stavu, že už víckrát zbousit nepůjde (nic na tom nemění ani to, že když už, tak do toho půjdu stylem pokus omyl - tedy výměna těsnění bez přebroušení, bez výměny šroubů).
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Pítrs » pát bře 20, 2015 14:57

nejzazší metoda je výměna motoru
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od AnderN » pát bře 20, 2015 23:02

Tu už má za sebou :)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » sob bře 21, 2015 21:22

Jsem těm tekoucím hadicím přitáhnul spony, tak uvidím, jestli to tudyma ještě poteče. Kapalinu jsem dolil... musím to tak vydržet, než začnu jezdit do práce Kupéčkem. Pak bude trošku čas to dál nějak řešit.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » stř bře 25, 2015 21:50

Další test nervů úspěšně překonán stupo:

... ráno jsem ještě koukal, že na místech, kde mi to sáklo, bylo sucho. A tak si tak jedu šílenými silnicemi do práce do Přerova, když tu za Dřevohosticemi pozoruji za autem jakýsi dým. No zrovna to bylo v úseku cca 1,5 km, kde zastavit u kraje s autem je docela sebevražda, takže jsem dojel k nejbližšímu místu, kde to jakš takš bylo bezpečné. Sledoval jsem teplotu a ta byla ok, tak jsem si říkal, jestli to náhodou není seknutá zadní brzdová destička. No vylezu z auta a zadní kola studený, ale hledím, že dým se valí z pod kapoty. Otevřu a tam hóóóódně mokro. A co to? No jak jsem spojit ty hadice pomocí té měděné trubky, tak já jsem na ní neudělal žádné rozšíření tak, aby se hadice nemohla stáhnout. Ale asi i kvůli tomu tlaku se za jízdy jedna strana z trubky stáhla a šplejchalo mi to vodu po motorovém prostoru. :puke:

Takže jsem zavolal kolegovi do práce, ten se stavil doma pro kufr s nářadím, jak mi to dovezl, tak jsem ho poslal na benzínku pro nemrzku a já to mezi tím smontoval zpět a spony pro jistotu k sobě zajistil drátem. Kolega mi tedy z benzínky volal, jestli mi má vzít DOT 3, nebo DOT 4, ale že modrou flašku nemají :lol: .... tak jsem mu zopakoval, že se fakt nechystám lejt do chladiče brzdovou kapalinu :lol: . Tak jsem pak dolil to, co tam patří, narychlo odvzdušnil a valili jsme do práce....

Moje blbost a nová zkušenost - spojky musí mít zajištění proti svlečení hadice. Kurde zas mě tu na to nikdo neupozornil :-D

... no dneska na mě opět po roce dolehla pravidelná jarní motoristická deprese, kdy mám chuť všechny svoje auta hodit ze srázu. Jasný... já to ale zase neudělám a život půjde dál tak, jako každý rok :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

olson
Příspěvky: 489
Registrován: čtv dub 25, 2013 14:28
Bydliště: Lanškroun

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od olson » stř bře 25, 2015 22:15

Joj, a zrovna na mědi se to dělá dobře. V nouzi stačí vytvarovat jen konec kombinačkami do mírného rozšíření. Houby zle, ber to jako způsob, kterak se dá taky dojít k poznání.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Pítrs » čtv bře 26, 2015 9:13

Joj a co jsou to prosím Tě za hadicové spojky? Já to tady nemám čas celé číst... :?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv bře 26, 2015 9:19

Kus měděné topenářské trubky.... :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Pítrs » čtv bře 26, 2015 9:31

To jsem z toho pochopil, to tak v továrně blbě vymysleli?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv bře 26, 2015 11:08

Ano.... špatně čteš ;-)
Tudle jsem tu psal, že jsem od Lenhama měl hadici, která nebyla celá a musel jsem kousek nastavit mojí původní hadice. Spojku jsem udělal z té měděné trubky.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Pítrs » čtv bře 26, 2015 21:32

Tak ještě chvilku a upekl bys motor...
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Odpovědět