Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » sob kvě 21, 2011 10:48

Jojo, presne tebe jsem myslel :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » sob čer 11, 2011 21:32

cca 205.000km
Tak dneska jsem se chystal vymenit olej a filtr a zjistil jsem, ze mam jeste 3000km cas :-D ... no neva... olej se nezkazi a filtr taky ne :-)
Toz a diky tomu jsem ziskal cas na to vykoumat, co mi to klepe na zadni naprave... zvedl jsem auto na obou stranach, sundam prave kolo, odsroubuju rameno stabilizatoru... a heureka :-) to ulozeni ramene na stabilizacni tyci je uuuuuplne vycvachtane :-D Je tam takovy 3 milimetry vule, takze se to v tom kvedla az hruza... a kdyz jsem s tim zkousel kvedlat vic, tak to dela presne takove tupe rany, ktere jdou pekne do karoserie, takze se to ozyva hodne moc :-) .... akorat ted koukam, ze asi budu muset objednavat u Rimmera, pac v Elitu to nemaj :-( ... dokonce ani na eBay... http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-RGX10003
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » sob čer 11, 2011 22:01

... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od F.i.s.h.men » sob čer 11, 2011 22:05

Zrovna jsem ti chtěl napsat, ať zkusíš polyuretany. 8) Jsou prý hodně tvrdý.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » sob čer 11, 2011 22:08

Toz, prave ten Powerflex zrovna nema tuhle nahradu... ale toto bude asi srovnatelny... ale asi spis vezmu to od Rimmeru, protoze tohle je o dost drazsi a nema to smysl, kdyz nemenim vsechno... kazdopadne casem bych si tu kompletni sadu dokazal predstavit :-) Jenze to vyjde na nejakych 15000 :roll:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od F.i.s.h.men » sob čer 11, 2011 22:14

No já bych do toho nešel. To bude tvrdý jak blázen.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » sob čer 11, 2011 22:17

Mimochodem.... na te zadni naprave neco rozdelava a vymenovat je fakt peklo :-D

.... tezko rict... chtelo by ten material aspon osahat... no prave ze kdyz uz, tak vymenit vsechno... pac kdyz vymenis jen neco, tak pak rychle odejde to, cos za ten powerflex nevymenil...takze standart to jisti... ty ale jsem zvedavej, jestli pocitim nejakou zmenu :-) ... vule je tam jak prase.... ale spis myslim, ze se zbavim jen toho otravneho klepani a jiny efekt nepocitim...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od F.i.s.h.men » sob čer 11, 2011 22:21

Já se zrovna o tom bavil s kojakem co byl na srazu s tou hondou. Sám říkal, že dal raději origo. Originál je nejlepší.

hele nemáš náhodou něco na předním podběhu tak jakoby vedle tlumiče na dva šroubky? Já tam mám dvě dírky a kolem dírek je to takové čisté, jak když tam něco bylo, ale teď už to tam není.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » ned čer 12, 2011 6:40

Krom plastu o nicem nevim.... Nechybi ti tam nejake oplastovani? Myslis jako nekde nahore?

No je pravda, ze kdo vi jak presny jsou ty nahrady... Ono zrovna tahle guma je tam tak tosku nestastna... Na hodne exponovanem miste a prilis jednoduse resena... Chlejsta na to voda sul, tim se ta guma znehodnoti a pak na ni pusobi obrovske vibrace... toz pak nema byt ta ojeta :-D Ted me trosku mrzi, ze jsem ji nevyndal... Protoze ted si nemuzu byt jistej, jestli je v poradku i ten valecek... No pro nejhorsim by se nekde sehnal....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned čer 12, 2011 8:27

No nevím jak bych ti to přiblížil. Prostě když se koukáš do podběhu a máš sundané kolo (LEVÉ), tak zhruba 5 cm nalevo od tlumiče jsou nad sebou dvě dírky, vypadá to, že z druhé strany je tam přivařená matka a jsou od sebe tak zhruba 8 cm.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » ned čer 12, 2011 10:17

Hmmm... netusim.... koukni na nejake nakresy...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv čer 16, 2011 10:20

Bude toto pasovat na stare XW? Je tam napsane ze je to od roku 2003?!?! ... http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-RGX000770
.... ale tu jsem nasel, ze by to asi melo pasovat.... http://rover-hhr.info/viewtopic.php?p=1 ... 89c271f6ec
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » pon čer 20, 2011 7:31

cca 206.500 km

Tak par novych postrehu....
... opet se pekne namnozily kuny a opet chodej prespavat do Labutcinyho motorovyho prostoru :-( Motor spinavej jak prase a vsude rozcupovanej tapec, kterej je opet na vyhozeni :-( Zkusil jsem tam znovu namontovat kunoplasic, tak uvidim... dneska tam asi neprespavala.... ale uz me to teda pekne s...piiip.
Pak nevim, jestli to teda neni tim spatnym ulozenim v zadnim stabilizatoru, ale auto mi prijde posledni dobou cim dal tim vic takove plavave a gumove... ale asi bych to spis typl na tlumice... takze mne asi ceka trosku vetsi investice :roll: ... premyslim o Billsteinech...
... a pak jedna vec, ktera me mozna s...píííp vic jak ta kuna. Pred cca 5000 km jsem daval nove pneu (Continental PremiumContact) - dnes uz vim, ze vsude kudy budu chodit, budu pred touhle zvejkackou varovat. Pripadam si jak ucastnik zavodu F1, ktery nafasoval pneu, ktere ma vydrzet co nejmi, aby musel casteji prezouvat vzek: Na predni naprave mam tak 3-4 mm vzorku do limitu ... vzadu trosku vic... ale po 5000 km ml: Takze... je to tim, ze je ta pneu moc vysoka? Je to proste smejdskym materialem gumy? Je to blbym vzorkem? Je to jen blbosti ridice, ktery jezdi denne klikatyma cestickama do prace? Spatne tlumice? Geometrie? .... ale ojet pneu v tak kratke dobe, to je vazne zlej sen :-( ... musim prohodit predni-zadni a letos je menit nebudu a dojezdim na nich, i kdybych mel jednit po rafku.
... na zamyslenou je to, jakto ze minuly rok jsem dojizdel ty Uniroyal RainSporty 2 (na ktery jsme tak nadaval, ze v zatacce gumujou (jinak byly trosku hlucnejsi, ale na vode uplne suprovy)), ktery uz mely z minuleho roku nalitane cca 13000 km, jsem nalital dalsich cca 20000 km a klidne bych jeste neco najezdil... a to jsem ten minuly rok jezdil do prace tou samou trasou, jako jezdim ted .... proc tyhle pneumatiky vydrzely tolik, a ty soucasny jsou tak brzo fuc!!!!????
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Venda 620 SDI
Příspěvky: 269
Registrován: úte led 05, 2010 12:09
Bydliště: Letohrad
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Venda 620 SDI » pon čer 20, 2011 9:14

V gumách na náklaďáky se Conti dost zlepšil, tak asi kašle na osobáky. Na předku mám 260 000 Km a furt tam něco je...
Rover 620 Sdi už je u Olsona
Rover 400 Tourer
Rover 25 1,4

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » pon čer 20, 2011 9:38

Jako na nakladaku? :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět