Výměna kapaliny v okruhu posilovače řízení

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16942
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Výměna kapaliny v okruhu posilovače řízení

Příspěvek od Trunda » pon dub 16, 2012 9:38

Návod od Hombrého:

Vypouštěcí šroub není, ale stačí odpojit trubky dole na posilovači (s vypnutým motorem) a točit volantem doleva - doprava, tím se všechen olej vytlačí ven. Pak je zašroubuješ, naleješ plnou nádobku, nastartuješ a budeš dolévat, dokud bude hladina klesat, pak odvzdušni podle návodu dole.
Návod na odvzdušnění a plánek, jak to fuguje :
1. Očistěte nádržku kolem plnícího víčka a na úrovni ukazatelů množství kapaliny.
2. Vizuálně zkontrolujte, zda hladina kapaliny je mezi horním a dolním ukazatelem
3. Odstraňte uzávěr z nádrže a naplňte nádržku po horní značku kapalinou Dexron II D
4. Odpojte zásuvku kabelu indukční cívky pro zabránění nastartování motoru.
5. Dieselové modely: Odstraňte matici kabelu cívky odstávky paliva, odpojte kabel a zaizolujte jej.
6. Točte motorem pomocí startéru po dobu 5 sekund pro naplnění čerpadla
7. Dolejte kapalinu po horní značku.
8. Otočte volantem na doraz vpravo a točte motorem po dobu 5 sekund.
9. Dolejte kapalinu po horní značku.
10. Otočte volantu na doraz vlevo a točte motorem po dobu 5 sekund, potom dejte volant do přímého směru.
11.Dolejte kapalinu po horní značku.
12. Připojte zásuvku kabelu indukční cívky.
13. Dieselové modely: Odstraňte izolaci z kabelu cívky odstávky paliva a připojte jej, utáhněte matici na 2,5 Nm
14. Nastartujte a nechte běžet motor po dobu 2 pro oběh kapaliny v systému.
15. Otočte volantem na doraz doleva a nadoraz doprava.
UPOZORNĚNÍ: nedržte volant při plném rejdu po dobu delší než 10 sekund.
16. Vypněte motor.
17. Zkontrolujte kapalinu posilovače řízení, pokud je provzdušněná, počkejte, dokud nebude kapalina bez bublinek a pak dolejte kapalinu púo horní značku.
18. Nasaďte uzávěr nádržky.
Obrázek
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Odpovědět