Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » úte úno 10, 2015 17:30

Tak sic pomalu ale pokracuju :)
uploadfromtaptalk1423585844721.JPG
uploadfromtaptalk1423585831748.JPG
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » sob úno 14, 2015 23:12

uploadfromtaptalk1423951873857.jpg
Obrázek tak uz mam obe trubky, jeste sahara a zamky kapoty..
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » sob úno 14, 2015 23:19

IC větší než chladič vody :admin:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » ned úno 15, 2015 0:30

Chlazeni vody je nepodstatny a Mira se s tim nes.... ;-)
No mozna bys mel Honzo poreferovat, jak jsi na MiniRace Day mel problem uchladit motor.
Ale na druhou stranu, osobne jsem za Miru rad, protoze uz je tu malo takovych, co se snazi neco pachat ;-) Na druhou stranu, je potreba se drzet stranou bastlu a vse dotahovat a delat poradne...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » ned úno 15, 2015 11:36

Právě to byl dost velkej problém :D
Ale třeba byl problém v něčem jiným, než ve velikosti chladiče 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » ned úno 15, 2015 13:05

No já problémy s chlazením už nemám, zezačátku byli, ale pouze do té doby, než sem zahodil aušusovou roveří baňku, a dal tam tu z fabie. pak problémy s chlazením rázem vymizeli. problém není v ploše chladiče, či ve výkonu vodní pumpy, problém je hlavně ten že se zavdušnuje hlava, a pak se motor vaří ikdyž nemá dostatečnou teplotu. stalo se mi to jednou na dálnici, kdy sem zastavil u pumpy, a okamžitě se začal motor vařit, přestalo okamžitě jít topení (samozřejmě za běhu motoru, nejsem vůl abych ho vypnul), a jediný co pomohlo, držet motor roztočenej na 3000 otáček aby se dochladil, topení fungovalo, sahary najednou taky. zvýšení tlaku v chladicí soustavě rázem eliminovalo všechny problémy. a po montáži většího IC by s tím neměl být problém. on se motor taky dost chladí nasávanou směsí. když tam teda netlačíte vzduch maličkým turbem přez maličkej intercooler, kdy naměřená teplota vzduchu pod plným výkonem leze pěkně až ke 200°C, to pak chápu problémy s přehřejváním, nedejbože s propálenýma pístama. uvidíme. nevěřím že by s chlazením měli bejt problémy. a když budou - znáte jinej způsob jak to vyzkoušet?
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » ned úno 15, 2015 13:49

Jinak už sem skoušel ten lauch control, jen tak provizorně, ale je to funkční. jedinej problém mám zatím v tom, že hystereze omezovače je moc velká, cca 500 to min, což je moc, budu muset trošku poupravit zapojení. no a pak sem zoušel jak přemosťovat cívku zapalování, a mylsle sem že to udělám tak jako jednotka, cívka má stálý napájení, a jednotka jí připojuje k zemi. tak sem to zkoušel přemostěním jednotky, ale cívka se neúměrně hřeje, takže to použít nepůjde. asi jí budu muset úplně odpojovat. pak bude nějaký foto a video.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » ned úno 15, 2015 20:25

Problém neni v expanzce, ale v jejím víčku...
Na ten LC jsem zvědavej met:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » ned úno 15, 2015 21:06

No ja bych rek ze dost trpi i expanzka. Mam doma tri kusy, nevim jestli je to starim nebo tlakem, ale vsechny maj prasklinky okolo spodniglho vyvodu, coz mi prislo docela znepokojivy... Nebojz vsechno budee :) jinak koukal sem co máš za IC a zda se mi to, nebo ten profil trubek je obdelnikovej? Ma to i uvnitr tech trubek zebrovani? Aby to nebyl cekej problem s chlazenim.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » ned úno 15, 2015 22:13

Problém je v tom, že ty expanzky už jsou materiálem KO. Plast je zkřehlý a dole to praská. Kdybys ale sehnal origo novější, tak by s tím problém nebyl. Tohle bohužel ale čeká úplně cokoli, co je z plastu :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » pon úno 16, 2015 12:14

knolflíky v palubce i volant (pravděpodobně snad jediný plastový věci na tomhle autě :D ) na mojí octavii z roku 1959 vypadaj rozhodně líp než roveří baňka. ta se jim prostě nepovedla. víčko jakbysmet. stejný víčko je i na fordu, a to stají taky zahouby, proto sem s ní neztrácel čas.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » pon úno 16, 2015 19:50

Dá se tam dát víčko z nějaký alfy, ale zatím jsem to neukoušel jen viděl a vypadalo spolehlivějš.
Jo obdelnikovy jsou, jiný snad bejt ani nemůžou ne? Žebrování uvnitř je.
Rozhodně nehledej problém v IC... nevím jaký mám teploty nasávanýho vzduchu, ale určitě to nepřehřeje okruh vody ;)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » pon úno 16, 2015 23:52

No ja je prave obdélníkový nemam, mam obly hrany. V tej knizce maximum boost bylo psano ve to ma dost velky vliv na odpor intercooleru, ktery klade prochazejicimu vzduchu zvenku skrz chladic. Treba natom něco bude. Nevim jak to lepe popsat, neco najdu :)
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » úte úno 17, 2015 0:11

As a GENERAL rule:

Bar & Plate tend to be more efficient (left) (some estimate 30-35% more, thanks to increased area, though some say the difference is much much smaller), lower pressure drop, and have higher thermal capacity than Tube & Fin (right), while Tube & Fin have better external air flow through it, are lighter, are more robust (don't have the seams that B&P do), and TEND TO BE less expensive.

The better external air flow and lack of seams make T&F type a better choice for most front mount applications, since the radiator behind it will get more air, and it's less likely to develop a leak from rock and debris hitting it.

- z toho vyplývá vě ty máš nejspíše ten první typ. sic je možná účinější (a o 35% to ani nebude, většina lidí se shoduje že spíš míň, páč přez nej hůře proudí vzduch) a nemá takový tlakový ztráty, ale zas nejni vhodnej pro montáž před chladič, ale někde bokem.

já mám ten typ vpravo. sic má menší účinost, to ale doháním plochou. a budu mít pravděpodobně o dost menší problémy s chlazením, je mnohem vhodnější pro montáž před chladič. a teď babo raď, prostě se to musí vyzkoušet :D :D
Přílohy
intercooler_incomp.jpg
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » úte úno 17, 2015 19:36

Pochybuju, že by to mělo zas takovej vliv, když se obecně ví, že když jedeš 120km/h větší množství vzduchu už se skrz žádnej chladič nedostane :D Takže rozdíl v proudění bude, ale jenom do nějaký rychlosti, pak se tam toho vzduchu se*e tolik, že už je to stejně jedno, na okresce to taky nemá problém, ale v mejtě při 154°C to bylo rychlý met:
Přijel sem spálenej jak rajče :wink:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Odpovědět