Prasklá membrána BOV turba

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa

Prasklá membrána BOV turba

Příspěvekod MíraMT » úte pro 03, 2013 8:09

Zdravím, včera sedím v dílně, koukám na motor, tak co mě nenapadlo. Že vyzkouším bandasku a BOF na turbu, bandaska od WG je vpořádku, tak drží. ale v membráně mám díru asi 1cm, a je schnilá, co s tím? na originalitě netrvám...
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... www.bouskaservis.cz 777571165
MíraMT
 
Příspěvky: 367
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň

Re: Prasklá membrána BOF turba

Příspěvekod J0hny » úte pro 03, 2013 20:45

Koupil bych např. od forge motorsport, samostatnou membránu do jejich BOVu, kupoval jsem jí, sice jsem jí do t25 nedával, ale napohled má úplně stejný rozměry, taky to budu řešit, nemám jí děravou, ale spuchřelá je taky, takže brzo bude. Každopádně je to dost fatální problém, bov propouští plnící tlak - menší výkon a správně neodfoukne při přeřazení.
Ale to všechno určitě víš :wink:
http://forgemotorsport.co.uk/content.as ... talog=0007
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 620Ti | 420SDi | 45V6 LPG
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD]
Uživatelský avatar
J0hny
 
Příspěvky: 2089
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu

Re: Prasklá membrána BOF turba

Příspěvekod MíraMT » stř pro 11, 2013 12:12

tak sem zjistil že tado membrana se nachází v boff ventilu taky ve škodě octavia 1,8T jejíž náhradní díly jsou mnohem dostupnější. tenhle ventil se nechá sehnat radove za 300 korun na vrakovisti. je teda plastovy a slepeny, ale s trochou násilí se nechá otevřít. taky pasuje z volva a saabu, tam je ventil stejnej jako v octavii.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... www.bouskaservis.cz 777571165
MíraMT
 
Příspěvky: 367
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň

Re: Prasklá membrána BOV turba

Příspěvekod MíraMT » stř pro 11, 2013 21:45

jinak když sme u těch náhražek... kdo tápe nad měřením tlaku turba a ma chuť ověřit si kolik mu to tlačí, ale nechce kupovat drahej budík na měření tlaku, muze elegantně využít manometr, kterej se pouziva na nizkotlakou cast acetylenovy bomby autogenu.. běžné dostupný jsou dvě varianty : 2,5 bar, a 4 bar. budik na 2,5 bar se pro úpravu přímo nabízí, a jeho cena se s přehledem vejde do 300,- . úprava spociva v presazeni raficky o 1 bar. dostaneme tak manometr s přesností zpravidla 2,5%, s rozsahem -1bar až 1,5 bar, což je rozsah s perfektní rozlišovací schopností pro danej účel.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... www.bouskaservis.cz 777571165
MíraMT
 
Příspěvky: 367
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň


Zpět na Rover 200 / 400 (XW)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron