Rover 214 Si 1995 Zelený
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
Tak je to zpět..To zas byla akce,samozřejmě že to nespadlo jinam než přímo do radiátoru tak jsem vzal magnetku a po cestě nahoru z toho vypadla ještě pruzinka a ten plastový valecek..Ty jsem potom složitě lovil ven z nárazníku a těch plastů pod motorem.Miluju Murphyho zákony fakt že jo Nicméně auto nestartuje,jdu domů pěšky.
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
Však je venku hezky
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
To je ještě dobrý. Pokud nejsi 700 km od domova, v zahraničí a nemusíš kvůli tomu odstrojovat motor. Navíc s vyhlídkou na nalezení ztraceného dílu (který zaručeně široko daleko neseženeš) značně nejistou. Měl jsem jednou takový případ.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
Auto už 4 měsíce stojí..přes 3 měsíce bylo zaseklé u jednoho ****** v servisu..o tom se nebudu rozepisovat nebo se zase naštvu Nicméně teďka se s ním konečně něco děje...komplet prozkoušené zapalování,přívod paliva,jiná pumpa...všechno marně.Jiskru máme,benzín taky-podle všeho se ale vůbec neotevítrají vstřiky-auto točí jak ďáběl ale ani pšouk.Padlo podezření na snímač otáček klikového hřídele-teď to budem řešit.Včera jsem na zkoušku šel demontovat ten snímač z červenýho-neúspěšně,bylo to tak zarezlý nebo připečený že jsem to nedostal vůbec ven... Po hodinovým zápasu se nakonec něco pohlo..no rozpadlo se to a zbytek snímače zůstal v domečku ,nemám tušení jak to z toho někdy dostanu ale zatím to nemusím řešit.Červenej už s největší pravděpodobností nikdy nepojede.
Kdyby měl někdo nějakej návrh co to může způsobovat nepohrdnu Já už celý měsíce čtu fóra a pendluju mezi garážema
Kdyby měl někdo nějakej návrh co to může způsobovat nepohrdnu Já už celý měsíce čtu fóra a pendluju mezi garážema
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
Jestli dává jiskru, tak to není čidlem na klice. A jestli dává jiskru a přitom při vyndaných svíčkách není cítit z válců benzín, tak to můžou být vstřiky. Jestli to nesmrdí ani z jednoho válce, tak to musí být elektrika ke vstřikům. Jestli není mechanik Emil, tak má osciloskop, a umí změřit, jestli na vstřiky jde signál.
Jestli dává jiskru a dává benzín (je cítit), tak pak je jiskra slabá. Je potřeba zkusit vyměnit cívku, palec, víko. Mě například vyndaná svíčka dávala jiskru krásnou, ale pod tlakem ve válci pak jiskra přeskakovala palcem. Palec skoro nový, ale šmejdsky odizolovaný, takže jiskra přeskakovala z palce do vačky, místo na elektrody víka.
To auto není tak složité, aby se problém nedal zanalyzovat. Chce to ale informace
Jestli dává jiskru a dává benzín (je cítit), tak pak je jiskra slabá. Je potřeba zkusit vyměnit cívku, palec, víko. Mě například vyndaná svíčka dávala jiskru krásnou, ale pod tlakem ve válci pak jiskra přeskakovala palcem. Palec skoro nový, ale šmejdsky odizolovaný, takže jiskra přeskakovala z palce do vačky, místo na elektrody víka.
To auto není tak složité, aby se problém nedal zanalyzovat. Chce to ale informace
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
Já bych to tipoval buďto na tu cívku nebo ten snímač..Palec a víko jsme zkoušeli 3x-3 sady.Cívka jediná nebyla měněná tak je možný že je špatná,ale říkal,že to měřil..Povím mu cos mi tu napsal a třeba v něm něco hrkne.Myslím,že ten pán žádnej jouda nebude,zaměřuje se na anglická auta,Rovery prý zná.Má RR,Mini atd..Má tam takovou skládačku co připomíná caterham a říkal,že zrovna do ní cpali K-sérii
Nutno podoknout,že startování je hodně závislé na venkovní teplotě..vypozoroval jsem,že stačí aby venku bylo třeba +10 a je problém..ani nemluvě o tom když na něj svítí sluníčko Vlastně co se na jaře oteplilo tak nejezdím..v zimě dračil.
Takže bude slabá jiskra nebo žádnej benzín..? Nic jinýho mě už nenapadá
Nutno podoknout,že startování je hodně závislé na venkovní teplotě..vypozoroval jsem,že stačí aby venku bylo třeba +10 a je problém..ani nemluvě o tom když na něj svítí sluníčko Vlastně co se na jaře oteplilo tak nejezdím..v zimě dračil.
Takže bude slabá jiskra nebo žádnej benzín..? Nic jinýho mě už nenapadá
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
Ví někdo jaký odpor by měl mít ten snímač polohy ?? Někde jsem vyčetl 1400 ohmů ale nevim jestli to je pravda
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
Pokud to jiskru dava a nedava benzin a cerpadlo jede tak to bude ridici jednotka,zkousel to startovat na startovaci sprej?
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
to nevim,myslim,že nezkoušel..než měnil čerpadlo tak říkal,že se mu ten tlak paliva zdá nějakej nízkej...že to na něj z hadičky spíš vyteklo než vystříklo Říkal,že když tam benzín cáknul normálně "ručně" tak motor na chviličku jel..Takže snímač polohy kliky to určitě být nemůže ? aby to zbytečně neměnil..
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
Na startovací sprej běží...
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
Tak asi ta jednotka motoru
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
So this is the car with the problem...
http://www.roverasi.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
Takže je to tak,vadná řídící jednotka,nemá ráda teplo
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
When you expect the new ECU unit?
http://www.roverasi.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
jake mas cislo jednotky? Nejake mam