kontrolní šroub převodovka

Jak na to, tipy, triky ...
Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6605
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: kontrolní šroub převodovka

Příspěvek od AnderN » úte pro 11, 2018 21:09

To stačí otevřít ten dolévací / kontrolní šroub a když to na tebe vyteče, tak hned víš, tam toho bylo moc :)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Feri
Příspěvky: 147
Registrován: pát pro 10, 2010 19:05
Bydliště: Chynorany Slovakia

Re: kontrolní šroub převodovka

Příspěvek od Feri » stř pro 12, 2018 9:48

Trunda píše:
úte pro 11, 2018 18:25
To nevím, jestli by bylo dobré, protože plast a olej se nemusí mít v oblibě. Navíc teplotní vlivy... to by se mohlo velice brzy rozsypat.
Hele, klidně jako pokus, vzít nějakou cívečku s rozumnou tloušťkou drátku a udělat z toho chuchvalec a ten tam dát. To by mohlo stačit a nebude tam riziko nějaké špony.
Ako som písal používa sa to ako vzduchová vložka do vzduchového filtru a tá sa napúšťa zmesou oleja a benzínu a to pre to aby sa lepšie zachytával prach na tomto filtri,takže nejaké obavy z toho že by nebodaj tento materiál nebol vhodný s kontaktom s olejom nie je na mieste, čo sa týka teploty to tiež neobstojí,lebo tento filter je namontovaný na spalovacom motore a tam tiež pri dlhšej prevádzke vzniká dosť vysoká teplota, dovolím si tvrdiť že táto vložka na ten účel ako si písal je plne vyhovujúca,inak by som sa o tom vôbec nezmienil.

Odpovědět