Základem je dobře navoskovat, vystříkat dutiny a na podvozku, respektive karoserii,
zdola ošetřit a ponatírat co nejvíc rezatého, než na to vleze sůl...
vlákno kráceno pro nesmyslnout příspěvků. Austin
čím vším ošetřujete přes zimu své ,,plechové mazlíčky"
Re: čím vším ošetřujete přes zimu své ,,plechové mazlíčky"
Cím větší hnus,tím líp.
Jestli je auto naprosto zdravý,tak nejlepší je vosk na spodky a nešetřit.Pokud už jsou místa chycený(jak už to bývá),tak to chce přidat olej,stačí nejobyčejnější motorovej,ale čistej.Vyjetej nedávat.Namíchat retistin ml 3 ku 1 s olejem na nabastlit,nechat odtéct a klasika na polňačku.Já to tenkrát posral barvou na asfalt,ta je tvrdá a popraská,pak se drží vlhkost.Tak jsem oloupal,co se dá a polil.Do dutin taky trochu týhle směsi.Olej se n asákne do rzi a měl by držet další oxidaci a ten vosk by to měl držet pohromadě a nedostane se tam vlhkost.Jsou určitě i lepší metody,nebo speciální směsi,ale stará škola je stará škola.No a šrouby,kam to nemůžeš nafoukat,tak aspoň pak vazelínu.

MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: čím vším ošetřujete přes zimu své ,,plechové mazlíčky"
JJ souhlas nepatlat vrstvy barev asfaltů - to ztvrdne popraská drží vodu a pod tím to koroze chroupe / staré špatné časy gumoasfaltů, plastisolů apod jsou pryč .. kde to jde odrezit , dobrou základovku - souhlas s KDB formex vyzkoušen s ředidlem s 6005 a výborná i vlastní zkušenost , je antikorozní ,drží , dobrá cenovka.. někteří lakýrové i používají pod pod plniče pod vrchní lak protože to nezvedá ani akryly..
a na spodek pak na to mix Konkor nebo ML a řídký olej - báze vosku a oleje . A nebo kámoš na veterána dával základovku myslím Antikor A pak dal nástřik konzervačním olejem / už originál takový řídký mix olej inhibitory a vosk
Ale ty přechody spojů v podbězích, rozích a tak stejně po základovce přetřu kaučukem jak to dnes mají originál a pak ty vosky..
A zastávám názor základovku když to jde natírat , lépe se "vpije " a drží.. Základem je také teplota nad 16C a nechat barvy "uzrát" , takže teď až na jaře asi..
a na spodek pak na to mix Konkor nebo ML a řídký olej - báze vosku a oleje . A nebo kámoš na veterána dával základovku myslím Antikor A pak dal nástřik konzervačním olejem / už originál takový řídký mix olej inhibitory a vosk
Ale ty přechody spojů v podbězích, rozích a tak stejně po základovce přetřu kaučukem jak to dnes mají originál a pak ty vosky..

A zastávám názor základovku když to jde natírat , lépe se "vpije " a drží.. Základem je také teplota nad 16C a nechat barvy "uzrát" , takže teď až na jaře asi..
Re: čím vším ošetřujete přes zimu své ,,plechové mazlíčky"
Dobré vlákno, taky mě to na jaře čeká, pár flíčků na podvozku je a tak to musím pořešit, původně jsem zvažoval tlumex plast, ale teď se víc kloním k vosku, jehož výhodou je transparentnost, takže člověk vidí, co se mu pod tím děje 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: čím vším ošetřujete přes zimu své ,,plechové mazlíčky"
Karle
tlumexplast , je nejhorší varianta , natřené to je hezké "ladí to oku " ALE pod to prolne a zůstává vlhkost - ideální prostředí pro korozi , po čase se loupou celé kusy velikosti A3 a ceolrez , u gumoasfaltu je to podobné ztvrdne popraská do prasklin pod to vlhkost a také špatně .
Opravdu ověřené praxí od více profíků řídký olej ale čistý ne zakarbonovaný vyjeťák a po vykapání projet prašnou cestou
Ale to dnes vzhledem k životnímu prostředí a povětšině cest asfaltových je problém.
Ač se to nezdá tak vosk nejlepší variantou "zatáhne" to celistvě proti vodě i vzduchu a kombinace jak píše JK Mini je fakt momentálně nejlepší
já ještě ty rezavá místa očistím co nejlépe na čistý kov a pak základovku formex a pak ten mix olej- resistin ml
tlumexplast , je nejhorší varianta , natřené to je hezké "ladí to oku " ALE pod to prolne a zůstává vlhkost - ideální prostředí pro korozi , po čase se loupou celé kusy velikosti A3 a ceolrez , u gumoasfaltu je to podobné ztvrdne popraská do prasklin pod to vlhkost a také špatně .
Opravdu ověřené praxí od více profíků řídký olej ale čistý ne zakarbonovaný vyjeťák a po vykapání projet prašnou cestou

Ale to dnes vzhledem k životnímu prostředí a povětšině cest asfaltových je problém.
Ač se to nezdá tak vosk nejlepší variantou "zatáhne" to celistvě proti vodě i vzduchu a kombinace jak píše JK Mini je fakt momentálně nejlepší
já ještě ty rezavá místa očistím co nejlépe na čistý kov a pak základovku formex a pak ten mix olej- resistin ml

Re: čím vším ošetřujete přes zimu své ,,plechové mazlíčky"
Já se třeba naučil ošetřovat Off terrano, tak, že bylo potřeba dostat větší množství něčeho, co zabrání korozi na místa, kam se člověk štětcem ani náhodou nedostane..
Vzal jsem benzín a čistý olej.. Promíchal jsem to, a nalil do rozprašovače...
Pak jsem všude kde byly různé spoje, podběhy atd... Nastříkal tuhle směs v dokonalém airosolu... Benzín se hned odpařil a zůstal jenom čistý olej.. A ten se následně během několika hodin rozlezl aj tam, kam jsem nedostříkl... A přebytek odkapal..
Jednou za čas uděláno... a Koroze nemá šanci..
Teď jsem u Range Roveru, potřeboval vystříkat nosný rám, a udělal jsem to uplně stejně.. Jen za použití kompresoru..
Vzal jsem benzín a čistý olej.. Promíchal jsem to, a nalil do rozprašovače...
Pak jsem všude kde byly různé spoje, podběhy atd... Nastříkal tuhle směs v dokonalém airosolu... Benzín se hned odpařil a zůstal jenom čistý olej.. A ten se následně během několika hodin rozlezl aj tam, kam jsem nedostříkl... A přebytek odkapal..

Jednou za čas uděláno... a Koroze nemá šanci..

Teď jsem u Range Roveru, potřeboval vystříkat nosný rám, a udělal jsem to uplně stejně.. Jen za použití kompresoru..
