K-Series - voda v saní

Jak na to, tipy, triky ...
Odpovědět
NAGAS
Příspěvky: 4
Registrován: stř dub 25, 2012 14:04

K-Series - voda v saní

Příspěvek od NAGAS » úte pro 09, 2014 16:59

Problém je netesnosť medzi saním a otvorom svodou pri saní. Teraz mám rover kde to zapríčinilo prepálenie piestu. /voda sa rozloží na vodík a kyslík/.
Priložím fotky, kde je vidieť pomerne jednoduché riešenie.
Touto cestou sa chcem poďakovať za ponúknutú pomoc, piest som zohnal v maďarsku.
Přílohy
1.JPG
2.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG
6.JPG
7.JPG

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16937
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Voda v saní

Příspěvek od Trunda » úte pro 09, 2014 17:56

Tak na tento problém většinou stačí to těsnění jednou za čas vyměnit. Obecně se ví, že když se sundavá sání, tak se pak těsnění má vyměnit. Nicméně toto je řekněme totální řešení (akorát se pak musí provrtat příruba sání).
Mimochodem na to, aby se ten píst propálil, s tím autem se muselo se ztrácející vodou jezdit opravdu hodně dlouho, nebo v nepříjemně velkém množství. Nebo byl píst nějak poškozený, nebo to dlouho stálo s natečenou vodou na pístu... prostě voda do sání už tu tekla desítkám lidí, ale nikdy nikdo neměl propálený píst. Takže spíš bych to viděl na shodu okolností.
Ale i tak díky za hezkou fotodokumentaci ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Voda v saní

Příspěvek od Karel825 » úte pro 09, 2014 18:05

Možná bych do názvu doplnil u jakého motoru se tento problém řešil ;)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Hombre
Příspěvky: 2618
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: K-Series - voda v saní

Příspěvek od Hombre » úte pro 09, 2014 20:04

To že voda ukapávající na píst ho propálí je celkem známá věc, pokud jí tam teče víc. A to tak, že tam je díra na prst. Jednou jsem to zažil i na vlastní kůži s kamrádovým Galantem, který měl volné šrouby.
Děkujeme za dobrý nápad na spolehlivé řešení konstrukčního nedostatku.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

NAGAS
Příspěvky: 4
Registrován: stř dub 25, 2012 14:04

Re: K-Series - voda v saní

Příspěvek od NAGAS » úte pro 09, 2014 20:53

Ako postupujem s opravou priložím ďalšie fotky. Auto som kupoval už nepojazdné, s pozn. nepojazdné, príčina nezistená. Preto sa predávalo./kupovalo/ Je to vporadí tretí rover v rodine, aj to je dôvod byť členom klubu. Ja tu tiež nájdem vela užitočných príspevkov.
Toto je rover 25, rv. 2001 1.6 benzín 16 ventyl.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16937
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: K-Series - voda v saní

Příspěvek od Trunda » úte pro 09, 2014 21:13

Fajn tu mít takto zapálené lidi ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Odpovědět