KV6 LPG - Svíčky

Jak na to, tipy, triky ...
J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

KV6 LPG - Svíčky

Příspěvek od J0hny » stř úno 03, 2016 7:49

Takže zajímá mě co doporučíte za svíčky do 45 kv6 lpg, origo jsou tam PFR6N-11 což už jsou iridiový, ale např v elitu maj v nabídce pro tenhle motor NGK LPG1 - platina a iridium...
Nevím, chtěl bych slyšet názor Karla KDB :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: KV6 LPG - Svíčky

Příspěvek od Trunda » stř úno 03, 2016 8:55

Lenham by taky mohl vědět, bo tento motor na plynu taky už nějaký ten pátek provozuje ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: KV6 LPG - Svíčky

Příspěvek od AnderN » stř úno 03, 2016 13:12

Nebo zavolej Mirdovi.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: KV6 LPG - Svíčky

Příspěvek od J0hny » čtv úno 04, 2016 12:02

Mě jen zajímaj názory a zkušenosti, jinak tam dám ty LPG1
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: KV6 LPG - Svíčky

Příspěvek od KDB » čtv úno 04, 2016 16:10

Obyč. Brisk - tuším, že jsou stejné jako u K - DR15YC.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: KV6 LPG - Svíčky

Příspěvek od J0hny » čtv úno 04, 2016 17:00

Aha, brisk bohužel nedávám :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: KV6 LPG - Svíčky

Příspěvek od lenham3 » čtv úno 04, 2016 21:19

Zadne spesl na LPG nedavej jsou na prd pak to poradne nejede jedine origo

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: KV6 LPG - Svíčky

Příspěvek od KDB » čtv úno 04, 2016 21:36

...ale rozhodně počítat s krátkým intervalem výměny. Měním preventivně po 10, sneslo by to 20, a vydrželo to i 30, ale je to zbytečné. Cívkám to prospěje a motoru vůbec. :mrgreen:
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: KV6 LPG - Svíčky

Příspěvek od lenham3 » čtv úno 04, 2016 22:02

Pokud mas medene trubky na plynu tak 10 000km ,pokud jsou uz trubky z plastu tak neni potreba menit tak casto tak pak jak doporucuje vyrobce ,u KV6 je to 90tis mil ,ja je tam mam uz 40tis a bez problemu

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: KV6 LPG - Svíčky

Příspěvek od J0hny » pát úno 05, 2016 11:15

Už tam jsou ty lpg1, jede to mnohokrát líp, předtím tam byly orig. uvidíme interval píšou 60000
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

revor
Příspěvky: 27
Registrován: čtv dub 14, 2011 22:22
Bydliště: Mánesova 807, Klatovy, 33901

Re: KV6 LPG - Svíčky

Příspěvek od revor » pon kvě 23, 2016 8:42

Zdravím všechny na tomto fóru. Už 20 let jezdím na LPG a 9 let na Rover 400-1,6, 45-1,6 , 45-1,8. Nejprve jsem sháněl NGK, originály, až jsem nakonec zakotvil u Bosch. NGK byla asi za 250.- Bosch za 69.- Jede to skvěle - měním asi po 30 000 km. Auto (400-1,6) najelo 390 tisíc a nebýt toho, že jsem ho nechal zreznout a jedné bouračky-ještě by bylo - motor ale běžel skvěle. Nyní mám 45-1,8 293 tis a jede jako pila. Nejhorší paseku nadělaly různé plynové svíčky (aspoň v mém případě) vždy mě někdo přemluvil - tak jsem to zkusil a s Briskama to po 5 000 km vůbec ale vůbec nejelo. Tolik moje laické zkušenosti. Ať se Vám daří a Roveru zdar.

berryj
Příspěvky: 343
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: KV6 LPG - Svíčky

Příspěvek od berryj » pon kvě 23, 2016 17:46

mám na 400, 1,6 svíčky BRISK DR15YS. Jsou tam už léta ani nevím kolik najeto a bez problému na benzin i LPG. Když to tak dobře jede tak to nechávám být.
Když jsem auto pořídil, vyměnil jsem zánovní NGK za BRISK, šlo pak mnohem lépe.
Ale slyšel jsem od montážníka LPG, že kvalita BRISK, se podle jejich zkušeností zhoršila. Teď už dávají BOSCH.

john_smid
Příspěvky: 7
Registrován: pát bře 30, 2012 14:43

Re: KV6 LPG - Svíčky

Příspěvek od john_smid » ned lis 04, 2018 11:19

Ahoj,
možná trochu off-topic nebo taky je to v jiném vláknu, ale nenašel jsem.
Jsem tu registrovaný snad 10 let, protože Rovery 620 a pak 75 mě vždy dostávaly, jenže život šel jinudy. Teď jsem pár měsíců majitelem 75 s motorem 1,8T. Dlouho ležel na ponákupním servisu, nakonec se na něm udělalo pár drobných provozních věcí a jinak je auto podle mechanika ve velmi slušném stavu, takže jsem začal jezdit. Hurá.
Pokud je auto OK, a bude se s ním dost jezdit, jako že bude, vyplatí se přestavba na LPG. Zajímají mne rady a doporučení - zda to vůbec tento motor snáší a jak, a případně nějaké tipy. Rady typu "plyn patří do trouby" už jsem dostal, předem děkuji.
Mám totiž trochu strach, že i když je můj LPG montážník dobrý, že s Roverem 75 1,8T zkušenosti mít nebude - sám to přiznal, ale nebojí se toho.
Tzn. jaké svíčky (mám nově iridiové), zda přímaz, atd.

Tak předem díky za rady.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: KV6 LPG - Svíčky

Příspěvek od Trunda » ned lis 04, 2018 17:11

Tak skvělé a vítej zpět ;-)

Nevím, jestli nakonec LPG namontoval, ale asi jo.... tu uživatel Artusko, tak si projdi jeho téma - viewtopic.php?f=9&t=8323&start=60

Já k tomu snad to, že pokud s tím autem nenajedeš tak 25 tis. km ročně, tak bych to nedělal. U KV6, které jinak papá 11 litrů to pochopím, ale u motoru s 8l spotřebou mi to fakt nedává smysl, pokud se s ním nelítají desetitisíce kilometrů ročně.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: KV6 LPG - Svíčky

Příspěvek od lenham3 » ned lis 04, 2018 17:23

svicky nechat ty co jsou LPG svicky nefunguji a přimaz taky ne

Odpovědět