KV6 LPG - Svíčky
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
KV6 LPG - Svíčky
Takže zajímá mě co doporučíte za svíčky do 45 kv6 lpg, origo jsou tam PFR6N-11 což už jsou iridiový, ale např v elitu maj v nabídce pro tenhle motor NGK LPG1 - platina a iridium...
Nevím, chtěl bych slyšet názor Karla KDB
Nevím, chtěl bych slyšet názor Karla KDB
Re: KV6 LPG - Svíčky
Lenham by taky mohl vědět, bo tento motor na plynu taky už nějaký ten pátek provozuje
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6958
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: KV6 LPG - Svíčky
Nebo zavolej Mirdovi.
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: KV6 LPG - Svíčky
Mě jen zajímaj názory a zkušenosti, jinak tam dám ty LPG1
Re: KV6 LPG - Svíčky
Obyč. Brisk - tuším, že jsou stejné jako u K - DR15YC.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: KV6 LPG - Svíčky
Aha, brisk bohužel nedávám
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: KV6 LPG - Svíčky
Zadne spesl na LPG nedavej jsou na prd pak to poradne nejede jedine origo
Re: KV6 LPG - Svíčky
...ale rozhodně počítat s krátkým intervalem výměny. Měním preventivně po 10, sneslo by to 20, a vydrželo to i 30, ale je to zbytečné. Cívkám to prospěje a motoru vůbec.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: KV6 LPG - Svíčky
Pokud mas medene trubky na plynu tak 10 000km ,pokud jsou uz trubky z plastu tak neni potreba menit tak casto tak pak jak doporucuje vyrobce ,u KV6 je to 90tis mil ,ja je tam mam uz 40tis a bez problemu
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: KV6 LPG - Svíčky
Už tam jsou ty lpg1, jede to mnohokrát líp, předtím tam byly orig. uvidíme interval píšou 60000
Re: KV6 LPG - Svíčky
Zdravím všechny na tomto fóru. Už 20 let jezdím na LPG a 9 let na Rover 400-1,6, 45-1,6 , 45-1,8. Nejprve jsem sháněl NGK, originály, až jsem nakonec zakotvil u Bosch. NGK byla asi za 250.- Bosch za 69.- Jede to skvěle - měním asi po 30 000 km. Auto (400-1,6) najelo 390 tisíc a nebýt toho, že jsem ho nechal zreznout a jedné bouračky-ještě by bylo - motor ale běžel skvěle. Nyní mám 45-1,8 293 tis a jede jako pila. Nejhorší paseku nadělaly různé plynové svíčky (aspoň v mém případě) vždy mě někdo přemluvil - tak jsem to zkusil a s Briskama to po 5 000 km vůbec ale vůbec nejelo. Tolik moje laické zkušenosti. Ať se Vám daří a Roveru zdar.
Re: KV6 LPG - Svíčky
mám na 400, 1,6 svíčky BRISK DR15YS. Jsou tam už léta ani nevím kolik najeto a bez problému na benzin i LPG. Když to tak dobře jede tak to nechávám být.
Když jsem auto pořídil, vyměnil jsem zánovní NGK za BRISK, šlo pak mnohem lépe.
Ale slyšel jsem od montážníka LPG, že kvalita BRISK, se podle jejich zkušeností zhoršila. Teď už dávají BOSCH.
Když jsem auto pořídil, vyměnil jsem zánovní NGK za BRISK, šlo pak mnohem lépe.
Ale slyšel jsem od montážníka LPG, že kvalita BRISK, se podle jejich zkušeností zhoršila. Teď už dávají BOSCH.
Re: KV6 LPG - Svíčky
Ahoj,
možná trochu off-topic nebo taky je to v jiném vláknu, ale nenašel jsem.
Jsem tu registrovaný snad 10 let, protože Rovery 620 a pak 75 mě vždy dostávaly, jenže život šel jinudy. Teď jsem pár měsíců majitelem 75 s motorem 1,8T. Dlouho ležel na ponákupním servisu, nakonec se na něm udělalo pár drobných provozních věcí a jinak je auto podle mechanika ve velmi slušném stavu, takže jsem začal jezdit. Hurá.
Pokud je auto OK, a bude se s ním dost jezdit, jako že bude, vyplatí se přestavba na LPG. Zajímají mne rady a doporučení - zda to vůbec tento motor snáší a jak, a případně nějaké tipy. Rady typu "plyn patří do trouby" už jsem dostal, předem děkuji.
Mám totiž trochu strach, že i když je můj LPG montážník dobrý, že s Roverem 75 1,8T zkušenosti mít nebude - sám to přiznal, ale nebojí se toho.
Tzn. jaké svíčky (mám nově iridiové), zda přímaz, atd.
Tak předem díky za rady.
možná trochu off-topic nebo taky je to v jiném vláknu, ale nenašel jsem.
Jsem tu registrovaný snad 10 let, protože Rovery 620 a pak 75 mě vždy dostávaly, jenže život šel jinudy. Teď jsem pár měsíců majitelem 75 s motorem 1,8T. Dlouho ležel na ponákupním servisu, nakonec se na něm udělalo pár drobných provozních věcí a jinak je auto podle mechanika ve velmi slušném stavu, takže jsem začal jezdit. Hurá.
Pokud je auto OK, a bude se s ním dost jezdit, jako že bude, vyplatí se přestavba na LPG. Zajímají mne rady a doporučení - zda to vůbec tento motor snáší a jak, a případně nějaké tipy. Rady typu "plyn patří do trouby" už jsem dostal, předem děkuji.
Mám totiž trochu strach, že i když je můj LPG montážník dobrý, že s Roverem 75 1,8T zkušenosti mít nebude - sám to přiznal, ale nebojí se toho.
Tzn. jaké svíčky (mám nově iridiové), zda přímaz, atd.
Tak předem díky za rady.
Re: KV6 LPG - Svíčky
Tak skvělé a vítej zpět
Nevím, jestli nakonec LPG namontoval, ale asi jo.... tu uživatel Artusko, tak si projdi jeho téma - viewtopic.php?f=9&t=8323&start=60
Já k tomu snad to, že pokud s tím autem nenajedeš tak 25 tis. km ročně, tak bych to nedělal. U KV6, které jinak papá 11 litrů to pochopím, ale u motoru s 8l spotřebou mi to fakt nedává smysl, pokud se s ním nelítají desetitisíce kilometrů ročně.
Nevím, jestli nakonec LPG namontoval, ale asi jo.... tu uživatel Artusko, tak si projdi jeho téma - viewtopic.php?f=9&t=8323&start=60
Já k tomu snad to, že pokud s tím autem nenajedeš tak 25 tis. km ročně, tak bych to nedělal. U KV6, které jinak papá 11 litrů to pochopím, ale u motoru s 8l spotřebou mi to fakt nedává smysl, pokud se s ním nelítají desetitisíce kilometrů ročně.
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: KV6 LPG - Svíčky
svicky nechat ty co jsou LPG svicky nefunguji a přimaz taky ne