Čerpadlo ostřikovače čelního skla- demontáž/montáž

Odpovědět
Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Čerpadlo ostřikovače čelního skla- demontáž/montáž

Příspěvek od Pítrs » pát bře 28, 2014 8:43

Náročnost: jednoduché, se vším všudy práce na 1 hodinu
Platí pro: Rover 75/MG ZT, všechny motorizace a karosářské verze, snad vyjma 1800 Turbo Auto a Rover 75 V8/MG ZT260 (tam se to může lišit, neověřeno)
***************************************************************
Zvedneme pravou přední polonápravu a sundáme kolo.

Pro nejsznažší přístup demontujeme tyto šrouby:
(a odebereme kryt, sloužící k výměně žárovky)
servis-020.jpg
servis-017.jpg
servis-018.jpg
Ještě je nutno demontovat plastový kryt ve spodní části (nemám fotky, ale je to snadno k nalezení).
Opatrně uvolníme podběh kola (jde to celkem bez problému, při šetrné manipulaci nedojde k poškození okolí a laku) a prostor odkryjeme.
servis-013.jpg
Odpojíme konektor snímače hladiny vody.
servis-012.jpg
Opatrným otáčením okolo osy těla čerpadla a tahem nahoru čerpadlo vytáhneme z nádržky.
Obsah nádržky vyteče ven pod auto. Nádobka na zachycení se hodí.
Odpojíme příslušné zbylé prvky.
servis-009.jpg
Posledním krokem je vyjmutí pryžového sítka (které slouží zároveň jako těsnění).
Je velmi vhodné ho pročistit vypláchnutím v silném proudu vody.
servis-008.jpg
Montáž je obráceným postupem demontáže.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Odpovědět