Zdravím všechny,
nevím si rady s větrákem u chladiče. Problém s ním je takový, že větrák nespíná, je-li čidlo zapojené. Ale když se čidlo vypojí, tak větrák sepne. Nejde mi do hlavy, proč tomu tak je. Čidlo je ale údajně v pořádku. Nevíte někdo, co s tím nebo jak je možné, že větrák sepne, když je čidlo vypojené?
Díky moc, Nikola.
Problém s čidlem k větráku u chladiče
Re: Problém s čidlem k větráku u chladiče
Ahoj Niky,
(Rover 200 RF) je to normální a chtěná vlastnost. Když je čidlo špatné, indikuje se tím, že jede sahara. Navíc raději když sahara v takový moment točí, než aby se pak uvařil motor.
Jak jsi poznala, že jinak sahara nespíná?
(Rover 200 RF) je to normální a chtěná vlastnost. Když je čidlo špatné, indikuje se tím, že jede sahara. Navíc raději když sahara v takový moment točí, než aby se pak uvařil motor.
Jak jsi poznala, že jinak sahara nespíná?
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon lis 09, 2015 22:19
- Bydliště: Pardubice
Re: Problém s čidlem k větráku u chladiče
Ahoj, řeším úplně ten samí problém. Sahara v sebe větším teple nesepne, hledám kde by mohla být chyba. Čidla by měli být v pořádku ale nejspíš termostat. Kdyby někdo věděl čím to může být tak předem děkuji.
Re: Problém s čidlem k větráku u chladiče
A dle čeho soudíš, že má sepnout? Je viditelně zvýšená teplota na ukazateli na přístrojovce?
Re: Problém s čidlem k větráku u chladiče
Ventilátor se u K series rozeběhne při 102-104°C a vypíná cca 97°C. Teploměr na palubce se pohne až při cca 110°C, začátek červeného pole je 120°C
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.