Ty cervene oleje co, vcetne toho co zminujes, jsou oleje pro automatickou prevodovku s menicem (ATF) typu Dexron IID. A bezne se do serv pouzivaji a i tady by "mely" jit pouzit.
Je vcelku jedno jestli je to Dexron 2D od shellu, castrolu nebo nekoho jineho s ruznym marketingovym nazvem.
Original napln Dexron 2D patrne nebude, uz kvuli te barve.
To tmave zbarveni jsou necistoty, puvodne byla hadam nejaka vcelku svetla, s lehkym zlutym, nebo treba zelenkavym nadechem. Ale temer urcite nebyla cervena.
Osobne kdyz jsem dolival do posilovace, tak jsem vychazel z toho, ze v principu je to dost podobne servo jako maji Hondy... a treba zrovna ty jsou na olej dost haklive a vsude se doporucuje pouzivat original Honda PSF (Power Steering Fluid).
A vzhledem ktomu ze Honda PSF-S jsem kupovl kvuli doliti posilovace v CRXu, tak jsem pro Rovera pouzil i ten. Bude hadam nejbliz tomu co tam lil Rover, barva je svetla pruhledna nazloutla. Zadny problem sem s tim nemel.
Jedina nevyhoda je, ze Origo Hondi PSF je dost drahe.
400-700 za litrovku.
Kvuli tomu bych tedy zvazil pouzit nejakou jinou znacku, splnujici PSF-S normu. treba Ravenoil Hydraulik PSF Fluid, litrovka za prijatelnych 225 kc
https://www.autodily-pema.cz/hydraulick ... vQQAvD_BwE
Do Hondy bych nic jineho nez origo nedaval, do ROvera bych asi dal ten Ravenoil nebo podobny PSF (kdybych uz nemel koupenou Honda PSF).
Na ten Dexron 2D to nejspis bude fungovat, ostatne v nejakem servisnim manualu ho myslim uvadeji pro 25ku / ZRo, ale vzhledem k tomu, jak citliva ta starsi pumpa muze byt, bych radsi koupil nejake PSFko, nez tam davat ATF. Ale muze to byt jen takova ta "opatrnost"... to ti nereknu