Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Odpovědět
stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od stilg » pát črc 19, 2019 19:28

Tak hlasim, ze jsem po te mensi pauze po prodeji ZR 160ky zas Rover RF pozitivni. ;)

Pritelkyne si dela ridicak a tedy bylo zahodno nejake levne, male, jednoduche auto na nauceni a obcasne jezdeni... takze volba vcelku prirozene sla na RFo. Kdyz sem prodaval ZR 160ku tak tohle jeste nebylo na poradu dne a navic, to neni uplne dobry kocar pro holku na uceni... ona ta 105ka je docela akorat.
Byl sem zkouknout nejdriv ZR 105ku... nebyla uplne spatna, ale hodne prace (coz neni to zasadni, to bude na kazdym levnym aute), ale x majitelu, a trochu abusovana (prote ZRa si kupuji casto blbouni co tomu nakladaj imer vere a jeste i za studena)... marna nebyla, ale rozhodl sem se podivat po necem lepsim.
Pak sem koukal na 25ku v rope... byt ropu sem primarne nechtel, tak Lko je vcelku neznicitelnej motor.
Ale to auto uz bylo za zenitem, jak s korozi, tak s udrzbou poslednich par let... vylozene auto na dojeti te dvoulete STK co melo.

Takze nakonec sme vzali treti RFo, tady z Brna. Na prvni pohled vypada velice zachovale. Kosmetika se najde, levej blatnik schytal kopanec, a tak ale lak celkove paradni. Rez vzhledem k rokum a stavu jinych kusu velice v pohode, rozhodne polecitelna (dve mista na spodni hrane kapoty, klasicky u zamku kufru, jeden rozek blatniku). Zespodu taky cajk. Chybi prava stahovacka, ale to se da do kupy.
Interier krasnej, diky bohu bez retro roverich vzoru. Jednoducha cerna/seda. Sedacky vic nez krasny.

Dotazeny z Nemecka, mela to tu mlada holcina jako prvni auto a vcelku se i o auto starali. Navic chovani toho paru co to prodaval prikladne, i na cene sme se domluvili (motorove bude potreba udelat vcelku velky servis, rozhody sou 9 let a 80 tisic stare atd, plus nejspis i hlavu, byt se nic nemisi... chladivo mizi... jeste je mozny ze to zere skrz tesneni na sani...). Ale ma to novej vyfuk a baterku.

K autu oba klice, origo zachovaly nemecky papiry (manual, servisni knizka, nejakej ten pamflet... dokonce v servisni knizce je vzadu napsanej EKA kod! To sem u svyho ZRa nemel.... a dokonce ten EKA kod s tim lol zpusobem zadavanim skrze zamek ridice funguje :D)
STK se vcera udelala, hadam lehce pres znamosti (MIL sice nesviti, ale hlasi chybu senzoru vacky a vyhrivani zadni lambdy)

Takze mne cekaji minimalne rozvody, motorova tesneni (sani, vyfuk, vacky tecou, nejspis i pod hlavou, ventildekl), pumpa, termostat, secky provozni kapaliny, svicky, secky filtry, klinaky, ten sensor a lambda, novy autoradio, antena (chybi), manzeta radici paky, sehnat zachovalej kozenej Roveri volant, polecit korozi a par mist s kosmetikou, nejaky novy pneu.
Klima neufnguje, takze sem si obednal komplet vercajk na servis klimatizace (hadice, fitingy, budiky na plneni, injektor an olej a barvivo, vakuovou pumpu na vysati vzduchu, atd .. docela ranec) a snad se mi i tu podari zprovoznit... a bude to parada.

Rok 2003, kod barvy teprv mrknu, na budikach 200 000, ktery odpovidaji jak stavu, tak servisce a docela bych je vyjimecne autu i veril.
Auto je absolutne bez uprav, coz je v dnesni dobe plus. (ne ze bych mel neco proti upravam, at uz funkcnim, nebo kosmetickym... i na ne urcite dojde, ale typicky to nevesti nic dobreho)

Jo, moc s tim zatim jezdit nechcu, predevsim kvuli tem uz postarsim rozvodum... ale kdzy sem to vezl dom, tak jak dou otacku pod 2000, kolech tech 1800.. tak to zacne docela dukat a neco vepredu mlati (ale to bude patrne nejakej uvolnenej plast, jak to vybruje).

Zatim sem s tim autem nic nedelal, dovezli sme to vcera...
Ale tak po te, co sem delal spojku, rozvody a menil motor na 160ce a druhou 160ku rozebral doslova do sroubku, snad neni moc veci na ktere bych koukal u RFa prvne.
Přílohy
IMG_20190719_192841143_HDR.jpg
IMG_20190719_192800336_HDR.jpg

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od stilg » pát črc 19, 2019 19:51

Jo, jeste koukam, ze Kensington je nejaka (nechci rict spesl) edice. Ta nalepka pod 25 na viku je patrne origo a kdyz googlim Rover 25 Kensington tak to vyhazuje stejne cerveny / stejny design interieru auda.

Jeste pozitivni je, ze stropnice prekvapive drzi. Resp. drzi vzadu, kde mi prijde ze zacina padat obvykle nejdriv (u me ZR 160 drzela celou dobu perfektne, ale pak jak rok stalo po potkani motoru, tak asi vlhkost kvuli absenci vetrani zpusobyla ze nad zadnima sedadlama to spadlo). Tady se odlepuje jenom predni hrana pod stinitkama... coz by mohlo jit jeste prilepit.

Samozrejme je to nejspis jen otazka casu, nez zacne.... pak to holt pujde ven, a precalouni se to poradne, ale zatim krom te predni hrany, ani bublinka co by se odchlypla vzadu.

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2265
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od Austin » ned črc 21, 2019 11:55

Můžu ti dát zadní křídlo, aby sis ho mohl nechat nalakovat do barvy případně,
měl bych origo Rover koberečky ale beige barva ti asi moc do černé ladit nebude, mám zadní černé Rover gumové koberečky
od Anderna a od něho bys btw. mohl obstarat manžetu řadičky, volant apod. má rozebranou 25.
Můžu zapůjčit lepidlo ve sprayi z Lidlu na tapec.
M.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od stilg » pon črc 22, 2019 13:56

Kridlo - Jako klasickej roveri ksilt na zadni dvere?
To asi netreba, me se ta originalni kombinace laku a matne cernych dilu (listy na narazniku, spodni lip predniho narazniku, kliky, kridlo) docela libi. Nejspis striknu plastidipem (Trunda to prezije, pac je to zcela vratny proces, proste strhnes / lihem umyjes) tu Roveri chromavanou masku a chromovanou listu na viku kufru.
Chrom moc nemusim a bude to hezky ladit s tim zbytkem v cerne.

Zadni cerne gumove Rover koberecky by se naopak mozna i hodili. V aute jsou nejake textilni vepredu i vzadu, nic moc, ale nejsou znicene, ale taky sou na nich vepredu origo Roveri gumove (S takovym hezkym velkym rover logem). Pokud mas neco podobneho dozadu, tak byto hezky doplnilo set.

Zalezi v jakem stavu ten volant a manzeta jsou. Nemusi to byt uplne top, ale neco nejak jeteho nema smysl.
Volant uz jsem dost mozna nasel za 5ti kilo hezky kozeny, Airbag na nej prehodim ten puvodni at sedi logo.

O vikendu jsem se moc k nicemu nedostal, jenom sem zacal resit autoradio (o tom pozdeji) a hlavne tu stahovacku.

Z rozebranyho stribrnyho ZRa jsem mel obe predni stahovacky (co sem koukal 3D a 5D by meli byt stejne). Plus jsem mel Levou stahovacku ze sveho ZRa, kde se ohlo jendo rameno a bylo rovnane a spravovane kouskem profilu (nicmene jsem ho presto vymenil za nove a tohle mi zustalo navic).
Levou ze stribrnyho sem prodal. Mel sem prodat i pravou, ale zjisti lsem tesne pred prodejem, ze nefunguje (motorek) takze mi zustala.
A tu levou orpavovanou (s funkcnim motorkem) sem blbec dal tatovi na gril. (Motorek).

A zrovna prava v tom aute chybi.... tak sem nasel ve sklepe tu pravou s nefunkcnim motorkem... prevodovka je Leva a Prava jina, otocena, ale motorem vypada ze je stejny a sel by z leve do prave.... cimz sem si vycital to neuvazene darovani :D

Zkusil sem to doma pripojit na baterku a nic, ani to nehleslo... ale pri promerovani odpororu to melo nejakych 100 ohmu nebo co .... zkusil sem zmerit kolik tam tece a cca 4.8 Amper. Coz bude stall current toho motorku..... takze sem to rozdelal, a zkusil otocit rotorem.. ani hovno.... Nastesti stecilo trochu silneji poklepat na motorek ze vsech stran a uz sel vytahnout...
Bylo to tak hezky zarezly takze se motorek zasekl....
Nicme vinuti vypadalo uplne v pohode... lozisko je tam vzadu jenom kluzne a taky cajk... takze sem to vycistil odrbal starou rez cele to zaolejoval a pak zapatlal silikonovou vazelinou, viz posledni foto, (jde pouzit i na malo namahana loziska), seskladat a vali to. Zere necely 2 ampery, prevodovka se toci tak jak by mela. Ma to takovej divnej zvuk, ale to bdue hadam z te prevodovky, zadne chrceni kdyz by o sebe neco drhlo z motroku neslysim (a rotor se tocil vceku volne)

Takze asi pouziju tohle. Sehant novej motorek jako problem neni, ale tohle asi bude cajk.
Přílohy
IMG_20190721_230318915.jpg
IMG_20190721_230930106.jpg
IMG_20190721_230935385.jpg
IMG_20190722_002058001.jpg

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od stilg » úte črc 23, 2019 16:56

Tak anterna a redukce na radio koupena, radio koupeno. Fotky po instalaci...

Obednana kozena manzeta (druhovyroba z UK), volant se mi snad podari konecne domluvit aby mi ho poslali...

Ted delam obednavku dilu na servis a docela to naskakalo:
1 x
ELRING 167.411 - ROVER 25 Sikma zadni cast (RF) 1.4 16V - Těsnění hlavy válce
613,00 Kč
1 x
ELRING 049.630 - ROVER 25 Sikma zadni cast (RF) 1.4 16V - Sada šroubů pro hlavy válců
876,00 Kč
1 x
VICTOR REINZ 71-34841-00 - ROVER 25 Sikma zadni cast (RF) 1.4 16V - Těsnění sacího potrubí - koleno
110,00 Kč
1 x
VICTOR REINZ 71-34839-00 - ROVER 25 Sikma zadni cast (RF) 1.4 16V - Těsnění pro sběrné výfukové potrubí
98,00 Kč
1 x
TRW GDB496 - ROVER 25 Sikma zadni cast (RF) 1.4 16V - Sada brzdových destiček, vždy 4 kusy v sadě
644,00 Kč
2 x
TRW DF2792 - ROVER 25 Sikma zadni cast (RF) 1.4 16V - Brzdový kotouč
992,00 Kč
1 x
MANN-FILTER C 2774 - ROVER 25 Sikma zadni cast (RF) 1.4 16V - Vzduchový filtr
156,00 Kč
1 x
MANN-FILTER W 713/28 - ROVER 25 Sikma zadni cast (RF) 1.4 16V - Olejový filtr
92,00 Kč
1 x
MANN-FILTER WK 612/3 - ROVER 25 Sikma zadni cast (RF) 1.4 16V - Palivový filtr
188,00 Kč
1 x
MAXGEAR 26-0638 - ROVER 25 Sikma zadni cast (RF) 1.4 16V - Filtr vzduchu v interiéru
128,00 Kč
1 x
ELRING 243.600 - ROVER 25 Sikma zadni cast (RF) 1.4 16V - Těsnění pro vypouštěcí zátku oleje z motoru
14,00 Kč
1 x
9150494 - D Quartz 7000 ENERGY 10W40 - 5 L
378,00 Kč
2 x
T201278 Transmission Gear 8 75W80 - 1L
278,00 Kč
1 x
MEYLE 45-13 220 0002 - ROVER 25 Sikma zadni cast (RF) 1.4 16V - Vodní čerpadlo
602,00 Kč
1 x
GATES TH14088G1 - ROVER 25 Sikma zadni cast (RF) 1.4 16V - Termostat chladící kapaliny
187,00 Kč
1 x
GATES K015497XS - ROVER 25 Sikma zadni cast (RF) 1.4 16V - Sada rozvodů - řemen s kladkami
1 023,00 Kč
1 x
GATES 5PK1163 - ROVER 25 Sikma zadni cast (RF) 1.4 16V - Ozubený klínový řemen
182,00 Kč
1 x
GATES 3PK753 - ROVER 25 Sikma zadni cast (RF) 1.4 16V - Ozubený klínový řemen
107,00 Kč
4 x
DENSO IK20TT - ROVER 25 Sikma zadni cast (RF) 1.4 16V - Zapalovací svíčka
764,00 Kč
2 x
ELRING 598.993 - ROVER 25 Sikma zadni cast (RF) 1.4 16V - Těsnící kroužek klikové hřídele
134,00 Kč
2 x
ELRING 302.770 - ROVER 25 Sikma zadni cast (RF) 1.4 16V - Těsnící kroužek vačkové hřídele
142,00 Kč
1 x
VICTOR REINZ 71-34837-00 - ROVER 25 Sikma zadni cast (RF) 1.4 16V - Těsnění krytu hlavy válce
331,00 Kč
3 x
KAMOKA 27450U - ROVER 25 Sikma zadni cast (RF) 1.4 16V - List stěrače
288,00 Kč
Secteno 8 327,00 Kč ... a to jeste par veci pribude az to prozkoumam (nejakej ten cep, mozna manzeta homokynetaku, mozna senzor na vacce a ta lambda, plus to co bude potreba na klime).
Ale plus minut kolem 10ky za material by vyjit mohlo.

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od stilg » úte črc 23, 2019 19:15

Abych se nenudil, tak krome toho, ze davam do kupy vylamany plasty klapek na prostrednim vydechu klimatizace tak sem sehnal vhodnou antenu, abych nahradil ten zlomenej zbytek okousanej co tam byl.

Akorat secky anteny co tu bezne v ahifi maji sou moc siroky... i tahle nejuzssi byla trochu sirsi takze tam byl trochu nevzhlednej zub. Takze sem to upl do vrtacky a lehce zbrousil hranu aby tam byl plynuly nabeh a ne zub.
A cajk.
Přílohy
IMG_20190722_203552859_HDR.jpg
IMG_20190722_203559306_HDR.jpg
IMG_20190722_210916711.jpg
IMG_20190722_211608961.jpg
IMG_20190723_192348491_HDR.jpg
IMG_20190723_192433158_HDR.jpg
IMG_20190723_192502455_HDR.jpg

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od Trunda » úte črc 23, 2019 20:11

Slušný nákup.... jen ten termostat si nejsem jistý, jestli bude ok. Musel bys pohledat v diskuzích, ale dost těch termostatů bývá takových, že se seknou otevřené...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od stilg » úte črc 23, 2019 21:30

Jo jo vim, ze jsou pomerne caste problemy s termostaty z druhovyroby a neni na to moc spoleh. Ale daval sem ho loni na 18K4K kdyz sem mel motor venku a fungoval absolutne bez problemu takze logicky beru zas ten samej.

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od stilg » stř črc 24, 2019 19:19

Tak dalsi kosmeticka drobnost v mezicase po praci poresena...
Prostredni mrizka vydechu klimy mela rozsypane ploutvicky, v pravem okynku.

2 vertikalni ploutvicky byly jen vycvakle,ale 2 mely ulomeny vrchni cuplik (jeden sem tam nasel, druhy pryc), a rozlomeny byl i maly dil co drzi horizontalni ploutvicky dohromady.

Takze sem z kousku plastu vyrobil nahradni dilek misto cupliku. Trochu sem to obrousil a slepil JBweldem. Drzi to uplne v poho. Slepil sem i ten dilek na horizontalni... ale ten bohuzel nedrzel ... pri nacvakavani se to musi trochu prohnout a navic je to blbej tvar na lepeni, narozdil od nalepeni toho capliku.

Takze sem vyrobil funkcni kopii z kousku plastu a tadaaaa... jako za mlada :D

Manzeta z UK je uz na ceste, volant by mel poslat zitra...

A jeste sem obednal anaerobni tmel / lepidlo na pretmeleni spoje mezi pulkama hlavy ... Bral sem Loctite 518, ktery je teda fest drahy, ale mel by na tohle fungovat vic nez dobre.
A par nerezovych spon na hadice a ... O krouzky na domecek termostatu ...snad sem vzal spravnej rozmer.
Jo a Loctite Rust Killer 7505. Pac ty zacinajici mista to chce dobre polecit aby to auto jeste vydrzelo, kdyz uz se na nem bude tolik veci menit. Zas obednavka za litr...
Přílohy
IMG_20190723_004511069.jpg
IMG_20190723_011139114.jpg
IMG_20190723_212841271.jpg
IMG_20190723_213504122.jpg
IMG_20190723_214050356.jpg
IMG_20190723_214904128.jpg
IMG_20190723_221443721.jpg
IMG_20190723_221759457.jpg
IMG_20190724_190934339.jpg
IMG_20190724_190943955.jpg

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od Trunda » stř črc 24, 2019 19:49

7505 funguje slušně. Pár míst tím mám poléčených a zatím drží. Ale chce se to vyvarovat tomu, abys tu lahvičku rozšrouboval, protože pak to rychle zreaguje .... zhnědlo to a ztuhlo. Takže snažit se to opravdu odebírat pomocí aplikátoru na lahvičce. A tedy nemá smysl ani kupovat větší, než tu nejmenší lahvičku. Jo a doporučuji rez nejprve co nejvíc vybrousit pryč třeba fortunkou. A když to tímto natřeš, tak to nejlépe přes noc nechat zaschnout. Je to vodou ředitelné, řekl bych, že to bude něco jako herkules smíchaný se srajdou reagující s oxidem železitým. Takže když to nenecháš pořádně vyschnout a přetřeš to, tak si tam uzavřeš vodu.

Já ty zlomené hřebínky z ofuků spojoval pájkou a nebo jsem ze dvou vyřízl delší kousky a nad svíčkou zahřál konce a spojil. Mimochodem, tak mě napadá, tohle bych mohl s bráchou vytisknout na 3D tiskárně ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od stilg » stř črc 24, 2019 20:52

tak svarit ty plasty sem prvne zvazoval taky, ale nebylsem si jistej jestl je to abs, nebo co .. nejspis jo, abych mel nejaky plast na pridani... a pak pajka na svarovani je u nasich a kurvit si svu hrot ted nechci ... a nakonec sem lepil jenom ty 2 cupliky a ten pasek proste udelal novej .. to je jistota.

Ale tak to je snad jasny, ze viditelnou rez odbrousim... zas nelecim korozi prvne.
Taky odrezovac mam jednak od Nigrinu, ten je slusnej, a pak jeste naky Presto, ale to uz bude stary.
Ten Loctite 7505 sem vzal na zkousku, ze je to na vodni bazy vim, stejne tak jako postup, je to trochu otravny ze tam musi byt tak dlouhy okno, ale co nadelas.
Zvazoval sem i nejakej rozpoustedlovej ve spreji, ale tohle je zase takove vcelku neskodne. Uvidim, vzal sem tu trosku vetsi lahvicku pac je jaro a secko to kvete (myslim dalsi auta).

A nedostala se ti nejaka rez primo do te lahvicky? Jako treba ze stetce... pak bych veril tomu ze se tohle stane.. ale pokud prelivas do nadobky ze ktere to pak beres tak by to melo vydrzet... treba ten nigrin mam uz roky... preliju trochu do zavarovacky, stetcem to jednou dvakrat natru, necham den ... pak to osplichnu cisticem na brzdy a natru / nastrikam.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od Trunda » stř črc 24, 2019 20:59

Je možný, že se mi tam dostal binec.... ten aplikátor totiž se brzy ucpal a nešlo jinak než to rozšroubovat. Ale pořídím si to zase, protože to fakt nebylo marné.
Jednu dobu jsem měl doporučení na epoxidový anti rust sprej od Dinitrolu. Udělalo to hezkou tvrdou černou vrstvičku, jenže to právě asi moc rychle zatuhlo a za nemalou chvilku to zas podhnilo. Ale v té době jsem si tolik nevyhrál s tím, abych odstranil fakt maximum koroze pryč.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od stilg » čtv črc 25, 2019 0:10

Tak jeste novy tesneni kolem priruby toho vydechu... ten puvodni molitan uz se rozpada na prach.

A ozdravna kura pro klice, novy baterecky, ten pouzivanej vevnitr vycisteny mikrospinace lihem (uz zase hezky cvaka / macka) a trochu opucovany a nakonzervovany gumicky tlacitek.
Byt tohle je samozrejme detajl, obednal sem z Ali novej futral na Lucas dalkac asi za 2 dolary... tak uvidim jak presnej bude az dorazi.
Přílohy
IMG_20190724_235523308.jpg
IMG_20190724_232953673.jpg

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2265
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od Austin » čtv črc 25, 2019 12:34

stilg píše:
pon črc 22, 2019 13:56
Zadni cerne gumove Rover koberecky by se naopak mozna i hodili. V aute jsou nejake textilni vepredu i vzadu, nic moc, ale nejsou znicene, ale taky sou na nich vepredu origo Roveri gumove (S takovym hezkym velkym rover logem). Pokud mas neco podobneho dozadu, tak byto hezky doplnilo set..
Jo jak bych jel okolo tak je vezmu. Asi jsem si neuložit telefon na Tebe.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003

Příspěvek od stilg » čtv črc 25, 2019 19:52

Dolil sem vodu do expanzky a zdesil se...

Za tohle by tomu pi***sovi v Nemecku (nejspis) co tohle udelal meli zlamat ruce.
To jenom doklada "kvalitu" servisu... za takovy veci je nakopac do prdele, profiky...
Přílohy
IMG_20190725_201219813.jpg

Odpovědět