Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Vlnovec tam je normalne, a vyfuk nijak netaha ... je tam asi 4 roky starej nejakej polak od predchoziho majitele ale v tom problem fakt nebude ... jednak to jelo uplne normalne, a proste kruplo, a pak po zavareni zas uplne cajk.
Ze to mohlo byt ovlivnene tepelnym pnutim je dost mozne. uletelo to v tom svaru a uplne "ciste", ale co sem koukal, tak neni uplne neobvykle, ze ze to v tom velkym svaru takhle prdne ... nekomu to prdne v tom hornim, to uz sem taky videl... on ten kat logicky hreje , takze to tam bude v tomhle namahane... jak moc velkou roli hrala ta paska, ... tezko rict, Mozna skoro zadnou, mozna nejakou a mozna velkou... to je fuk.
Rana nebyla nejak extremni, proste nom zvuk jak to prdlo, a priruba spadla na predni napravnici.
No zavareny to je, omotavat to uz z lenosti nebudu, to odstineni co sem spachal by melo byt snad cajk.
Ze to mohlo byt ovlivnene tepelnym pnutim je dost mozne. uletelo to v tom svaru a uplne "ciste", ale co sem koukal, tak neni uplne neobvykle, ze ze to v tom velkym svaru takhle prdne ... nekomu to prdne v tom hornim, to uz sem taky videl... on ten kat logicky hreje , takze to tam bude v tomhle namahane... jak moc velkou roli hrala ta paska, ... tezko rict, Mozna skoro zadnou, mozna nejakou a mozna velkou... to je fuk.
Rana nebyla nejak extremni, proste nom zvuk jak to prdlo, a priruba spadla na predni napravnici.
No zavareny to je, omotavat to uz z lenosti nebudu, to odstineni co sem spachal by melo byt snad cajk.
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Ok, nekoukal jsem, jestli se to náhodou běžně neděje. Ale ano, může to být takto blbá souhra okolností a holt je pravda, že i přes ten vlnovec to namáhané je a pak taky samozřejmě záleží na stavu gum na výfuku atd.
Ale pokud se to podařilo svařit, tak oukej ..... snad ti to odstínění tam nebude drnčet. Já měl takto vyrobené stínění z nerezového plechu na ZRu od předchozího majitele a nakonec po té, co jsem vyhodil kompresor a altík dal na horní pozici, tak jsem to dal do kša, protože to byl celkem těžkej kus plechu, blbě uchycené a neměl jsem nervy na to vymýšlet jak tomu drnčení zamezit. Navíc se v motoru hrabu co chvila a zavazelo to tam .... ale pravda, že tu s tím katem na svodech to bude na ten altík žhnout výrazněji.
Ale pokud se to podařilo svařit, tak oukej ..... snad ti to odstínění tam nebude drnčet. Já měl takto vyrobené stínění z nerezového plechu na ZRu od předchozího majitele a nakonec po té, co jsem vyhodil kompresor a altík dal na horní pozici, tak jsem to dal do kša, protože to byl celkem těžkej kus plechu, blbě uchycené a neměl jsem nervy na to vymýšlet jak tomu drnčení zamezit. Navíc se v motoru hrabu co chvila a zavazelo to tam .... ale pravda, že tu s tím katem na svodech to bude na ten altík žhnout výrazněji.
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Myslis na DOLNI pozici, right?
Na te horni pozici s klimou, je ten paroh 4. valce fakt uplne za alternatorem ... Ono jako teplo tam bude dycky, ale tady jde proste o radiacni ohrev, kerej to chce pokud mozno odstinit.
Ze by to mohlo drncet je samozrejme jasny... takze sem to nedelal nejak zbytecne velky. a daval si bacha aby to nikde nechytalo (byt moc extra mista tam neni). Je to hlinikovej plech, vazilo to uplne nic. Nerez je sice mozna fancy, ale nenapada mne moc duvodu proc to z nej delat... hlinik je levnejsi, snazdi na zpracovani, mnohem lehci ... i origo tepelny stity sou z hliniku.
Jel sem s tim zatim jenom dom od nasich a zatim nedrncelo, takze snad to bude cajk... kdyz ne, tak to nejak priohnout i na aute vzhledem k materialu neni problem.
No sam jsem zvedavej
Na te horni pozici s klimou, je ten paroh 4. valce fakt uplne za alternatorem ... Ono jako teplo tam bude dycky, ale tady jde proste o radiacni ohrev, kerej to chce pokud mozno odstinit.
Ze by to mohlo drncet je samozrejme jasny... takze sem to nedelal nejak zbytecne velky. a daval si bacha aby to nikde nechytalo (byt moc extra mista tam neni). Je to hlinikovej plech, vazilo to uplne nic. Nerez je sice mozna fancy, ale nenapada mne moc duvodu proc to z nej delat... hlinik je levnejsi, snazdi na zpracovani, mnohem lehci ... i origo tepelny stity sou z hliniku.
Jel sem s tim zatim jenom dom od nasich a zatim nedrncelo, takze snad to bude cajk... kdyz ne, tak to nejak priohnout i na aute vzhledem k materialu neni problem.
No sam jsem zvedavej
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Jasan, tedy naopak
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Nazdar,chcem sa spytať a hlavne poradiť,prečo sa nemôžem pripojiť s mojou OBD2 diagnostikou ELM327 do môjho Rovera 75.Mám aj profi program Torque a už som skúšal aj program Car Scanner a furt nič.Dokonca mám aj novšiu OBD2 diagnostiku s dalšími protokolmi.Len neviem čo robím špatne.Ďík za radu.
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Ahoj Mirdo,
sice tedy moc nechápu proč se na to ptáš tu v tomto vlákně, ale pak to třeba hodíme fuč. Nicméně nevidím důvod, proč by to nemělo fungovat. Leda je tam problém s některým drátem do konektoru. Tedy asi to chce zkontrolovat, jestli není nějaký drát upadlý do konektoru, nebo oxidace v konektoru. Pak zkusit konektor na řídící jednotce, vyndat, prostříknout isopropanolem, kartáčkem vyčistit piny, stříknout nějakým sprejem na kontakty....
sice tedy moc nechápu proč se na to ptáš tu v tomto vlákně, ale pak to třeba hodíme fuč. Nicméně nevidím důvod, proč by to nemělo fungovat. Leda je tam problém s některým drátem do konektoru. Tedy asi to chce zkontrolovat, jestli není nějaký drát upadlý do konektoru, nebo oxidace v konektoru. Pak zkusit konektor na řídící jednotce, vyndat, prostříknout isopropanolem, kartáčkem vyčistit piny, stříknout nějakým sprejem na kontakty....
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
No,ja som písal hneď v prvom vlákne kde sa spomynala diagnostika OBD2,lebo fakt nemám vôbec čas-moc roboty a toto mám ako hobby pre brata.A teda vyčistím aspom ten konektor a uvidím.
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Ahoj,ešte sa chcem spýtať,že keď odpojím ECU riadiacu jednotku motora a vyčistím konektor a znova ju pripojím,či nebudem mať problém s centrálom a imobilizérom.Ešte stále som sa nepripojil cez ELM327-ku.A vy tu hovoríte,že to funguje.Mám Rover 75,ročník 2000.
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Vyčistil som a vystriekal konektory na motorovom počítači-ECU a aj na samotnej OBD koncovke a stále sa nemóžem pripojiť s diagnostikou do ECU.Vie mi niekto poradiť,už som zúfalý.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6970
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Já tedy nevím, ale není ELM327 označení pro takové ty malé diagnostiky, co se dají koupit za pár korun z Číny? Zpravidla se připojují přes USB nebo Bluetooth. A ten zmiňovaný Torque je prostě jedna z aplikací dostupných pro Android, pokud si pamatuju tak je i v nějaké free verzi + plnohodnotná appka bude placená. To je to, co nazýváš profi diagnostikou?
Taky jsem měl doma několik takových ELM327 modulů a moje zkušenost byla taková, že ne každý se dokázal spojit s řídicí jednotkou MG ZT (tzn. totéž, co R75). Samozřejmě profi diagnostika se spojí, ale to se bavíme o úplně jiném hardware (T4, Delphi, apod.).
Taky jsem měl doma několik takových ELM327 modulů a moje zkušenost byla taková, že ne každý se dokázal spojit s řídicí jednotkou MG ZT (tzn. totéž, co R75). Samozřejmě profi diagnostika se spojí, ale to se bavíme o úplně jiném hardware (T4, Delphi, apod.).