Rada pro amatera (kupuju auto)

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Rada pro amatera (kupuju auto)

Příspěvek od stilg » pon bře 09, 2020 21:12

Ano, sou to jednoducha a v principu spolehliva auta. Honda je obecne asi vetsi drzak, ale stare hondy tam bych se bal koroze uz fest... 25ky / ZRa se jeste dajit najit docela zachovala, kde se da koroze polecit a jeste to mnoho let vydrzi.

Jinak, mechanika i motory jsou jednoduche, ale soucasne, je to proste uz stare auto... takze pokazit se muze ledacos, ne vlivem defektu, ale proste postupnym opotrebenim.

Nebudu resit spotrebak jako cepy apod. to jsou smesne polozky a vymena na Roveru / ZR trivialni.

Ale po tolika letech proste muze vypovedet sluzbu palivova pumpa, nebo treba motorek steracu, alternator, nebo zacne test pumpa posilvace rizeni nebo treba hreben.

K tomu nektere plasty p letech zkrehnou, typicky u RFa predface se vylamou tocitka od klimy / ventilace / topeni (snadna oprava, pokud to clovek ma komplet pote co to praskne, tak se to da spravit a vydrzi to jeste dalsich 10 let), spadne stropnice a musi se precalounit, a nebo se zblazni hodiny na palubce (asi studenaky).

Proste vice mene prkotiny a nebo spotrebak... ale u staryho auta clvek musi pocitat s tim, ze behem prvnich 2 let rekneme, postupne vyhnije takovych veci nekolik a bude je resit... no pak ma klid a vi ze tyhle veci sou snad cajk.

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Rada pro amatera (kupuju auto)

Příspěvek od stilg » pon bře 09, 2020 21:19

Ad Trunda:
Pokud ta modra 105ka z Holesova, je ta, na kterou sem se byl koukat (pred nejakym casem, kdyz sem shanel RFo pro GF), a hadam ze ano, pak to auto bych nedoporucoval.

Nebylo UPLNE v haji, ale te prace na nem ... no fakt ne. Navic jak sam vis, jak je to s vetsinou majitelu ZR u nas... tak si to zkombinuj s tim, ze tohle je svoji cenou na absolutnim dne a vyjde ti plsu minus ten vysledek.
Jako jak rikam, to auto nebylo uplne v haji, nejaka kosmetika zvenku, nejaky drobnosti zpraseny v interieru (kryty repro apod chybejici), auto jezdilo, ale moc nebrzdilo, a tak nejak... jako jo, ze je foujly tesneni bylo jasny.
Navic motor / prevodovka cela od oleje, takze otazka co vsechno tece, a hlavne majitel s tim jezdil no ... jako splasenej pubertak.

Kdyz si spocitas kolik penez jenom v materialu a casu do RFa musis dat, abys z nej mel "udelane" auto a par let ti slouzilo, pak nema cenu resit, jesli za nej das 15 nebo 30.

Uz i ten R25 co sem koupil byl docela na hrane, s tim, co vse se udelalo, abych s tim autem byl spokojenej ... ale tam byl aspon potencial ve fakt hezkym interieru, a az na par veci z venku i hezkym vnejskem. Takze ve vysledku te investice tak nelituju.

Odpovědět