214i, samá závada

Odpovědět
Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » pát zář 26, 2008 12:24

Po hrdlo ne, jen po čáru MAX....dolejvám já, zatim sem ráda, že vůbec vim, kam to mám nalejt....

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od R4ms3S » pát zář 26, 2008 13:04

no správně když tam naliješ víc tak by ti to mělo "odfrknout" pryč ven, nevím sice kudy ale prej to tak je ;)
To mi říkal borec v servisu.
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

Uživatelský avatar
TommyLee
Příspěvky: 205
Registrován: ned říj 28, 2007 8:08
Bydliště: Mírová u Karlovách Varů

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od TommyLee » pát zář 26, 2008 13:10

No jestli dáváš po max, tak objem vody se ti s rostoucí teplotou zvyšuje, pak je možný, že ti to někde učůrne... Ale když ti to teče i když stojíš, tak to asi nebude tím... :mrgreen:

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Tommi_82 » pát zář 26, 2008 14:36

Hlava jen tak nepraskne. Jinak doufám že víš, že za studena se plyn musí jen tak šimrat. Dokud se motor pořádně neohřeje, tak by se nemělo šlapat víc na plyn nebo točit nad 3000. Když se to nedodržuje, tak pak právě bývaj problémy s těsněním.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Tommi_82 » pát zář 26, 2008 14:38

Jinak je docela možný že problém dělá třeba vodní pumpa, ta může někdy pustit a někdy ne. Když se zavčasu nevymění tak právě pak v lepším případě jen teče. Ale ta většinou teče za jízdy nebo těsně po jízdě...
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » pát zář 26, 2008 15:26

No v podstatě skoro nikdy nejezdim víc než na 3000, jen na dálnici, když jedu rychleji. Jinak pořád do 3000. Třeba to taky neni dobře. V každém případě pro tuhle chvíli s tím nic dělat nebudu, počkám, jestli se něco ukáže pořádně a pak se uvidí. Díky za rady všem a hlavně Zakarovi za ochotu a pomoc!

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Roman620ti » pát zář 26, 2008 15:32

Osobně vozím vodu v nádržce na minimu, nebo i trochu pod riskou minimum, protože jinak to nepatrným čůrkem stejně časem vykape a akorát mi to zasviní bandasku. Možná už jsou ty víčka unavený a neudržej takovej tlak, ale mám to tak u obou Rourek...
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
TommyLee
Příspěvky: 205
Registrován: ned říj 28, 2007 8:08
Bydliště: Mírová u Karlovách Varů

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od TommyLee » pát zář 26, 2008 19:40

Roman620ti píše:Osobně vozím vodu v nádržce na minimu, nebo i trochu pod riskou minimum, protože jinak to nepatrným čůrkem stejně časem vykape a akorát mi to zasviní bandasku. Možná už jsou ty víčka unavený a neudržej takovej tlak, ale mám to tak u obou Rourek...

přesně tak, taky to vozím na hranici minima...

Koryacs
Příspěvky: 54
Registrován: úte zář 18, 2007 17:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Koryacs » pát zář 26, 2008 20:38

Ahoj jsem majitelem Roveru 414si, rok 1998. Co jsem si koupil auto a podotýkám na začátku to byla dobrá koupě ( 45000 kč) tak 2 dni po koupi mi odešla spojka za 14 dní na to oba čepa předních kol, ještě ten měsíc startér a do dnešní doby mě startér vyšel na 7200 kč a opět to zlobí. Potom nové všechny díly výfuku, to nepočítám výměnu oleje a klasicky všech filtrů a náplní. Před vánocema prasklí těsnění pod hlavou a opět výměna oleje a filtru. Jěště jsem měnil rozvodový řemen, klíňák, všechny rozvody, svíčky,lambda sondu a do toho nová technická. A aby toho nebylo málo tak mám takové tušení že mi odchází převodovka ( 1 nejde téměř zařadit a zpátečka taky ne až po několikátý). S autem muselo jezdit nechutný čuně. Tak ti přeji už jezdit bez oprav.Čau

Uživatelský avatar
TommyLee
Příspěvky: 205
Registrován: ned říj 28, 2007 8:08
Bydliště: Mírová u Karlovách Varů

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od TommyLee » pát zář 26, 2008 20:54

No kolego, za tu cenu by to tak +- odpovídalo, tak výfuk si musel vidět v jakým je stavu, rozvody se mění automaticky, olej, svíčky taky, pech je ten startér a čepy, ale jinak normální věci. Jinak já kupoval mýho tuláka 1,4 i, r.v.98 najeto měl 95 tisíc za 62 tisíc i s novou technickou, to auto bylo téměř nedotčený, až na pár kosmetických vad, z prostoru motoru by se dalo jíst ten byl jak když to auto sjelo z linky o interiéru ani nemluvě. Sice už mě tulák párkrát zazlobil, ale díky bohu nic velkýho, samý prkotiny.

Ta jednička a zpátečka je ,,normální" většině lidí tady to nejde zařadit napoprví, u zpátečky když ti tam nebude chtít vlízt, tak pomalinku pouštěj spojku a ona tam zapadne, později to budeš dělat automaticky, no u jedničky to musíš zkoušet, dokud tam nezapadne. Je dobrý namazat všechny klouby táhel převodovky pod autem, pak se ti řazení zlepší... Takže nemyslím, že by ti odcházela převodovka...

Hodně zdaru a už žádný závady! ;)

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od KDB » pát zář 26, 2008 21:09

Převodovce hodně pomůže výměna oleje. Pokud je ho málo, nebo je odjetý, může to dělat to, co Tobě.Hlavně dodržet typ podle manuálu.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Roman620ti » pát zář 26, 2008 21:14

No když už jste se tady tak rozepsali, tak červenej mě stál 125.000kč a něco kolem 45.000kč jsem do něho postupně vrazil, doufám, že už nic krom oleje nebude chtít. Ale musím uznat, že hodně věcí jsem měnil jako punťičkář přečasně a i z estetického důvodu. No a před půl rokem jsem koupil druhou 620ti za 25.000kč a 8.000kč jsem do ní musel dát, aby aspoň jezdila, jak má. No a asi se nevyhnu výměně spojky, čepů, první díl výfuku no a pak nějaké kosmetické věci a doufám, že už se tam nevysype něco závažnýho. Rozvody na ní už taky mám pod postelí, ale stejně to prostě neni svezení, jako v červeným, někdo jí pěkně vyrůjnil a zku*vil co se dalo :roll: Ze začátku byla určená na díly, ale bylo mi jí líto :P

No a z toho plyne, že v Rouvrech jezdí mnoho hovad, kteří ho neservisujou vůbec a pak to dohání novej majitel, kterýmu na autě záleži. Ale to je i u jinejch automobilek, ale u těch Rouvrů je to docela častej jev... Zase se to ale vyrovná levnou kupní cenou, takže pokud nic nezklame, jsem velmi spokojen :P :P :P
2x Rover 620ti

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Tommi_82 » sob zář 27, 2008 7:49

Koryacs,
převodovka ti neodchází takhle se chová normálně a jak říká Tommy Lee, člověk si na to bez problémů zvykne. Nedávno jsem něco popil a nechal sem se ve svým autě odvýzt bráchou, kterej je zvyklej jezdit ve fiatu, dopadlo to tak že se ani nebyl nebyl schopnej kloudně rozjet. řadit mu nešlo, spojka se mu nevracela při rozjezdu mu to zdechalo, no vzpomněl jsem si okamžitě na svoje začátky, kdy jsem podezdříval spojku že odešla, motor že je v !&@#! atd. S odstupem času člověk zjistí že to je v pořádku a že TOHLE PROSTĚ K DVOUSTOVCE PATŘÍ. :D
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Koryacs
Příspěvky: 54
Registrován: úte zář 18, 2007 17:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Koryacs » sob zář 27, 2008 7:55

Když já si právě myslím že když jsem koupil auto za 45000 kč a 48000 jsem do něj narval a to nepočítám kolik mě to bude ještě stát že to je normální. Beru že to bylo za levno koupený ale kdybych takhle měl uvažovat u všeho tak nevím nevím jak by jsme všichni dopadli.Ale jinak si nestěžuju jezdí krásně a za málo benzínu ( na 100km kobinovaná spotřeba po Praze za 6,9l ).

Uživatelský avatar
TommyLee
Příspěvky: 205
Registrován: ned říj 28, 2007 8:08
Bydliště: Mírová u Karlovách Varů

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od TommyLee » sob zář 27, 2008 17:10

Vem to takhle, kdyby sis koupil Feldu za 45 tisíc, tak by byla prorezrá od zhora dolů, a bylo by to úplně o jiným svezení. A taky by jsi do ní musel investovat, takhle alespoň víš, že co jsi již opravoval, máš v pořádku. :wink:

Odpovědět