214i, samá závada

Odpovědět
Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Tommi_82 » úte úno 22, 2011 19:20

plynové lanko se asi zaseklo.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Trunda » úte úno 22, 2011 19:53

Typicky problem volnobehoveho sani pres servo volnobehu... noo Veru, ono ted pres zimu je potreba auto udrzovat v cistote a dobrem stavu, protoze jinak se dvojnasob projevuji nedostatky... vlhkost a netesnosti v systemu delaji sve.... casto se stava, ze v teto zime zamrza kondenzovana vlhkost ze sani, ale i z prefuku z hlavy v sani a nejvic v servu volnobehu... takze - jak se otepli, tak se to zlepsi. Ale kazdopadne to chce udelat ocistu sani.... Proste nestaci jen opravovat zavady, ale celkove se o auto starat... problem je, ze to v servisech nedelaji... to je proste pod jejich uroven... a nebo si za to uctujou nechutne penize...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » čtv úno 24, 2011 16:43

Díky moc za odpověď, je pravda, že vždycky, když se sem podívám, se začnu za svou péči o auto stydět. Takže v myčce už jsem byla, auto bylo hezké dva dny, během víkendu zase katastrofa :-))) Volnoběh už teď nezlobí, ale odešla mi baterka, měla jsem tam jen 36 Ah, pan Mareda se trošku divil, že vůbec během zimy startuju, že je to děsně málo. Takže baterku už mám novou, 52 Ah. Startuje to jako ďábel. Sání vyčistit nechám, jinak údržba vozu...v servisu vždycky řeknu, že chci zkontrolovat celkovej stav, říct, co je potřeba udělat, že podle urgence problému se rozhodnu, jestli to dělat nebo nedělat, něčemu třeba i předejít. Pořád nechávám kontrolovat svíčky, filtry, náplně, kdykoli jedu na výměnu kol nebo s nějakým jiným problémem. Teď se teda budu ptát hlavně na čistění sání a tlumiče :-)

díky za rady!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Trunda » čtv úno 24, 2011 18:34

Jasan :-) Vis, ona to neni uplne bezna servisni vec... proste servisaky nenapadne tohle resit... jenze oni i takove malickosti maji zasadni vliv na chod auta. Treba i kontakty na kabelech... clovek by si rekl, ze to neni treba nadosmrti resit, ale i ty starnou a oxiduji a proste po urcite dobe je dobre je zrepasovat... a atak je to uplne se vsim, z ceho se aut sklada ;-) ...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od AnderN » pát úno 25, 2011 10:43

Nebo koupit novější auto :) Je normální, že každá věc po nějaké době doslouží a pokud nechceš do budoucna nadšeně udržovat veterána, je to logický krok.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » úte bře 01, 2011 14:27

Ano, novější auto je už ve fázi myšlenky, jediné, co vím, že už nikdy třídvířko :-)))

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » pát lis 09, 2012 17:17

Tak mám novou zkušenost, kromě toho prasklého jakéhosi kroužku na ABS, jsem seznala, jak vypadá rozbitý alternátor. To se prostě zastavíte na nejblbějším možném místě, odkud vás potom ostatní řidiči musejí odtlačit, aby vůbec mohli projet a znova je pak blokujete odtahovou službou, která se do prostoru, kde trčí váš vůbec, nemůže skoro dostat. Kromě toho mi přestaly svítit couvací světla, i když jsou žárovičky v pořádku. Zatím dělám, že o tom nevím, protože v servisu jsem byla nedávno, tak zas potřebuju došetřit peníze. Nyní už je jistota, že nový vůz bude hned na jaře, únor či březen :-) Nějaká pěkná pětadvacítka :-) A možná že tohle staré si bude chtít dobouchat kamarádky dcera, která je čerstvě po řidičáku a jen se chce chvilku rozjezdit vrakem po sídlišti. Takže by si ho na vrakáč dával někdo jinej :-) Ale řeknu vám, starý auto člověka docela vycvičí.

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » stř dub 10, 2013 8:10

Ahoj všem, jdu se s vámi poradit, mám možnost koupit tohle autíčko: auto rover 25,obsah 1,4 benzin ,76kw-to cca 102 koní,najeto 86000km,serviska,1 majitel,servo,ali kola,central,airbagy,abs, cena na českem tp s dovozem a stk 100tis kč
fotky zde: http://gerdice.rajce.idnes.cz/nove_auto_10.4
zdá se vám to rozumný?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Trunda » stř dub 10, 2013 8:32

Takhle těžko říct, ale jestli to má fakt tolik km, tak se mi to jeví jako vcelku dobré ;-) i za tu cenu.... a výbava je moc pěkná....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3363
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Keksin » stř dub 10, 2013 9:23

Já bych se mrknul na Elvisivo http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=19&t=6806 z venku je to oplastovaný, tak Ti to psi moc nepoškrabou. A nabízí to za 90tKč.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Trunda » stř dub 10, 2013 9:30

Na to Elvisovo jsem myslel, ale bohužel v případě Verči bych se bál, že by skrz svou unikátnost byl potenciální komplikací v případě problémů .... např. rozbitý nárazník... nicméně ano Veru, zvaž i to ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od AnderN » stř dub 10, 2013 9:53

Hmm, ta R25 je akční model PGA ... má např. luxusní sedačky ve stylu ZT. Ta kůže s alcantarou, to se budou psiska mít :)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » stř dub 10, 2013 15:10

díky moc za odpovědi, koukla jsem na Elvisovo, jenže to je ještě o rok starší, tzn už tak je to skoro desetileté auto...ještě popátrám, úplně nespěchám, knedlík zatím jezdí, i když se mu zase odštípl kousek podběhu (nebo blatníku)...uhnilýho...

Majkl
Příspěvky: 217
Registrován: čtv říj 04, 2007 8:50
Bydliště: Třemošnáááááááá

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Majkl » pát dub 12, 2013 17:48

Já mám R2 z roku 98, a neměl jsem s tím jediný problém. Těsnění pod hlavou ve 155 000km nepočítám. To, že jsem musel měnit tlumiče, brzdové kotouče, destičky, to taktéž nepočítám. Plechy jsou plechy. Ať se snažím jak chci, rzi nezabráním. To mě fakt štve, ale na 14 let staré auto je naprosto famozní ! Nenechám na to auto dopustit. Když jsi do auta tolik investovala, víš co s autem je, a já bych ho v tomto případě neprodával, protože v podstatě odstraníš všechny problémy, a pokud se o auto budeš starat, bude už jen sloužit. Ovšem aby sloužilo, tak se o něj prostě musíme starat. Ať je to Rover, nebo něco jiného.
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Trunda » pát dub 12, 2013 19:33

Máš recht, ale rozdíl je v momentě, kdy mi jsme blázni, co se v autě hrabou denně a Verča je prostě uživatel, co má sic auto ráda, ale dává mu péči tehdy, když je to nutné... v jejím případě už asi auto fakt dosloužilo (a to jako že asi fakt sloužilo) a je na čase pořídit další.... :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět