Motor vynechává, škubání při jízdě.
Motor vynechává, škubání při jízdě.
Chtěl bych se zeptat zda se někdo nesetkal s tímto problémem a neví v čem je problém.
Vždy jsem tankoval ne víc jak polovinu nádrže. jestli dvakrát za tři roky jsem bral plnou když jsem jel do Prahy. Pak uto nějakou dobu stálo, pak ho měl kamarád protože já přišel o řidičák. Cvrnkal do něj po dvou stovkách. Když jsem začal opět v říjnu minulého roku jezdit, bral jsem vždy plnou. teď jsem postupně začal vyjíždět nádrž a auto začalo škubat. motor vynechává, na volnoběh běží dobře, ale při jízdě pod dva tisíce ot. má snahu zhasínat, škube to a nad dva tisíce ot. se to jakžtakž srovná. Ale při sešlápnutí plynu to blbne i ve vyšších otáčkách. Ráno když je motor studenej to docela jde a není to tak znatelný. Ale po pár kilometrech to začne zlobit.
Varianta 1. je že se spláchnul bordel ze stěn nádrže.
Varianta 2. že je voda v benzínu
Pokud se s tím někdo setkal prosím dejte mě vědět v čem je problém.
Díky
Majkl
Vždy jsem tankoval ne víc jak polovinu nádrže. jestli dvakrát za tři roky jsem bral plnou když jsem jel do Prahy. Pak uto nějakou dobu stálo, pak ho měl kamarád protože já přišel o řidičák. Cvrnkal do něj po dvou stovkách. Když jsem začal opět v říjnu minulého roku jezdit, bral jsem vždy plnou. teď jsem postupně začal vyjíždět nádrž a auto začalo škubat. motor vynechává, na volnoběh běží dobře, ale při jízdě pod dva tisíce ot. má snahu zhasínat, škube to a nad dva tisíce ot. se to jakžtakž srovná. Ale při sešlápnutí plynu to blbne i ve vyšších otáčkách. Ráno když je motor studenej to docela jde a není to tak znatelný. Ale po pár kilometrech to začne zlobit.
Varianta 1. je že se spláchnul bordel ze stěn nádrže.
Varianta 2. že je voda v benzínu
Pokud se s tím někdo setkal prosím dejte mě vědět v čem je problém.
Díky
Majkl
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
Začni těma základníma věcma. Rozdělovač, palec, kabely svíčky a natankuj na jiné benzínce. Jestli se s autem jezdilo, tak by s nádrží nic být nemělo.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
Jo problém máš v zapalování, maximálně v přípravě směsi tzn. lambda, ale spíš to zapalování, prvně vyměň svíčky
Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
Taky mě to postihlo.
Při nižších otáčkách to škube a při vyšší rychlosti a rychlejší sešlápnutí plynu se to jakoby na chviličku zadusí a pak se chytne a jede.
Při nižších otáčkách to škube a při vyšší rychlosti a rychlejší sešlápnutí plynu se to jakoby na chviličku zadusí a pak se chytne a jede.
Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
Tak auto začalo opět škubat. Po výměně svíček to přestalo. Na měsíc. Ovšem nyní musim bejt připoutanej abych si nerozbil hlavu o sklo. Čili auto šlo do garáže dojezdil jsem. A teď co s tím a kde začít. Vyměněný palivový filtr, nový svíčky, kabely by měly bejt ok ty tam nejsou dlouho. Měl jsem napojenou hadici přímo na hadici od čerpadla a zkusil s klíčkem jestli čerpadlo dává benzín. To je taky v pohodě. Trošku bordel, ale nic co by nevzal filtr a spíš to byl asi bordel z té napojené hadice. Mam strach to dát do servisu protože oni tam povyměňujou co se dá a zahučim do toho za dvacet jen do dílů a nepočítam hodiny. Diagnostika v Rokycanech ale tam s tim nedojedu. Takže fakt bezva situace. Začíná mě celej Rover pěkně štvát.
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
Myslíš, že jiné auta se nekazí, že to je tím, že je to Rover?
No nic, ještě jsi nepsal, jestli máš nový palec a víčko rozdělovače - celkem banální záležitosti (i co do ceny dílů), kterýma jsi měl začít a pokud se to zlepšilo s výměnou svíček, tak to pravděpodobně bude tím zapalováním. Pokud to nepomůže, zkusil bych přece jen, jestli to není špatným tlakem paliva ve vstřikovací liště (může být bordel v přetlakovém ventilu na konci lišty, ten pak neudrží předepsaný tlak)- ideální by to bylo změřit, ale pokud nemáš možnost, tak aspoň zkus přiškrtit hadici co vede z lišty zpět do nádrže nějakou svorkou a projet se, jestli se to zlepší (ale nejezdi tak dlouho)
No nic, ještě jsi nepsal, jestli máš nový palec a víčko rozdělovače - celkem banální záležitosti (i co do ceny dílů), kterýma jsi měl začít a pokud se to zlepšilo s výměnou svíček, tak to pravděpodobně bude tím zapalováním. Pokud to nepomůže, zkusil bych přece jen, jestli to není špatným tlakem paliva ve vstřikovací liště (může být bordel v přetlakovém ventilu na konci lišty, ten pak neudrží předepsaný tlak)- ideální by to bylo změřit, ale pokud nemáš možnost, tak aspoň zkus přiškrtit hadici co vede z lišty zpět do nádrže nějakou svorkou a projet se, jestli se to zlepší (ale nejezdi tak dlouho)
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
To že čerpadlo v nádrži "dává" nemusí stačit. Je potřeba zjistit jestli dává dostatečně a pořád. Zvlášť když sere auto provozovalo stylem "Dneska natankuju za pade a zejtra sem tu zas" . To je nejjednodušší způsob jak si čerpadlo sku*vit.
Jak psal Hombre nejdřív je potřeba zjistit jestli palec a víko rozdělovače fungují tak jak mají protože to jsou protiny který mají zásadní význam.
Jak psal Hombre nejdřív je potřeba zjistit jestli palec a víko rozdělovače fungují tak jak mají protože to jsou protiny který mají zásadní význam.
Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
Štve mě to, že tu o tom nikdo nic neví. přijedu s Roverem do servisu a každej na to kouká jak kdyby nikdy neviděl 4 válcovej motor. prostě tragédie. Dřív by mě diagnostikovali a opravili Hyundai než Rovera. No to je fuk.
Ten přetlakový ventil poznám jak ? Je možné ho demontovat, rozebrat a vyčistit ? Pokud ano tak se na to hned vrhnu. Ale potřeboval bych nějak vysvětlit kde jej přesně najdu. A tlak měří čím? To bude zřejmě potřeba servis s vybavením, neboť pochybuju že si tlak proměřím doma ( možná tak ten svůj )Hombre píše: zkusil bych přece jen, jestli to není špatným tlakem paliva ve vstřikovací liště (může být bordel v přetlakovém ventilu na konci lišty,
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
Ahoj, máš to téma napsané v blbé sekci. Sem nejspíš moc lidí nechodí a tudíž ani moc rad nedostaneš. Napiš moderátorům, ať ti to přehodí do správné sekce.
Naposledy upravil(a) Tommi_82 dne pon dub 25, 2011 19:28, celkem upraveno 2 x.
Důvod: No jo ale do jaké podsece to dát když nevíme co má za auto...
Důvod: No jo ale do jaké podsece to dát když nevíme co má za auto...
-
- Příspěvky: 256
- Registrován: čtv dub 03, 2008 22:04
- Bydliště: Čachtice , Trenčiansky kraj , SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
Ja som mal tiež problém so škubaním a po premeraní zapalovacích káblov som ich musel vymeniť.Už si presne nepamatám, aký má byť na kábloch odpor, ale je tu niekde na fóre. myslím, že palec ba mal mať 1kΩ a zapalovacie káble by nemali mať viac ako 10kΩ. Objavilo sa mi to zase,ale po vyčistení rozdelovača už ok a bez problémov.
Rover 45 2.0, r.v.2001, strieborna metaliza
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
Majkl: Napiš co máš vlastně za auto.
Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
Tommi mam Rover 200 1.4 rok 98
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
Přetlakový ventil je na konci vstřikovací lišty (trubka namontovaná na vstřicích), poznáš ho podle toho, že je na něm kulatá membrána asi 5 cm průměr, do které vede hadička ze sání a tlustější hadice zpět do nádrže - palivové hadice zhruba pod nohama řidiče jsou dvě, jedna vede do palivového filtru - to je přívod a ta druhá vede právě k tomu ventilu. Tlak paliva můžeš změřit jakýmkoli vhodným tlakoměrem, který má takový rozsah, abys mohl odečíst kolem 5. bar (třeba tlakoměr z přístrojovky starého náklaďáku je naprosto dostačující) . Namontovat ho musíš někam mezi ten ventil a filtr (na lištu nebo hadici mezi filtrem a lištou) - v tomto místě má být za chodu motoru tlak kolem 3 bar a pokud uzavřeš tu hadici z přetlakového ventilu do nádrže (zmačkneš kleštěma) zjistíš tlak, který dává čerpadlo, to by mělo být kolem 5 bar. Hodnoty jsou přibližné, přesně si to nepamatuju, můžu zítra zjistit.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
Majkle, Fishmen už tě odkryl, nevěděl jsem že ty jsi ty.
Přesunuto.
Přesunuto.
Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
Fishi - kde by měl bejt příspěvek aby byl na správným místě ? Mám Rover 200, jsem v sekci Rover 200. Myslel jsem že tady to bude ok.
EDIT: jooo já byl ve špatný sekci dvoustovek hups...
Hombre - díky za vyčerpávající odpovědi. Na ten ventil jsem dnes koukal. Neměl jsem to rozebraný ale říkal jsem si k čemu to tam je. Tu slabou hadičku jsem měl vyndanou když jsem měl nastartováno. Když jsem ji dal zpět, snížily se otáčky motoru. Koukal jsem že druhá hadice je vracečka do nádrže, tak jsem si myslel že to bude asi něco v tom smyslu o čem píšeš. Vyměnim palec a víko rozdělovače. Pak písnu jestli se něco změnilo.
Tommi - já věděl že to poznáte
EDIT: jooo já byl ve špatný sekci dvoustovek hups...
Hombre - díky za vyčerpávající odpovědi. Na ten ventil jsem dnes koukal. Neměl jsem to rozebraný ale říkal jsem si k čemu to tam je. Tu slabou hadičku jsem měl vyndanou když jsem měl nastartováno. Když jsem ji dal zpět, snížily se otáčky motoru. Koukal jsem že druhá hadice je vracečka do nádrže, tak jsem si myslel že to bude asi něco v tom smyslu o čem píšeš. Vyměnim palec a víko rozdělovače. Pak písnu jestli se něco změnilo.
Tommi - já věděl že to poznáte
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105