Ztráta výkonu?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17199
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ztráta výkonu?

Příspěvek od Trunda » úte čer 28, 2011 14:39

Aha.... tak to jsem kdysi spatne pochopil... myslel jsem zes to mel orezle ve valci...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 7:08
Bydliště: Břeclav

Re: Ztráta výkonu?

Příspěvek od challi » úte čer 28, 2011 14:52

tohle bych vubec neřešil bud se to tam dostalo s klíčem na svíčky a nebo tam zkondezovala železitá voda nebo je to tím že v kabelech je ocelova spona která se nacvakává na svičku to bych neřešil pokud to háže jiskru tak bych se tin nezatežoval případně pokud moc chceš vymněn kabely.
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

sovi
Příspěvky: 6
Registrován: pát črc 16, 2010 15:29

Re: Ztráta výkonu?

Příspěvek od sovi » ned črc 03, 2011 16:35

Podařila se ti vyřešit závada? jestli ano tak bych ocenil kdyby jsi napsal čím to bylo. Máme podobný problém s autem, ale u nás se to stalo po té, co nám praskl šroub u napínací kladky od rozvodů (byly nově vyměněné).

kucis529
Příspěvky: 67
Registrován: sob pro 25, 2010 10:21

Re: Ztráta výkonu?

Příspěvek od kucis529 » ned črc 03, 2011 16:51

Hele koncem měsíce se budou dělat nový rozvody,paliv.filtr a nechám zmeřit zapalovací kabely...kdyžtak vyměnim...

challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 7:08
Bydliště: Břeclav

Re: Ztráta výkonu?

Příspěvek od challi » pon črc 04, 2011 2:00

ty rozvody byly meněný těsně před tím než se to stalo a nebo až po?
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

sovi
Příspěvky: 6
Registrován: pát črc 16, 2010 15:29

Re: Ztráta výkonu?

Příspěvek od sovi » úte črc 05, 2011 16:14

challi píše:ty rozvody byly meněný těsně před tím než se to stalo a nebo až po?
Rozvody byli měněné cca v červnu, to jezdilo bez problémů, pak ale v říjnu nám praskl šroub od napínací kladky od rozvodů. Pak auto cca 4 měsíce stálo než jsme sehnali hlavu a dali to dokupy a od té doby to jede špatně... Nemá to vůbec výkon.

challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 7:08
Bydliště: Břeclav

Re: Ztráta výkonu?

Příspěvek od challi » úte črc 05, 2011 17:28

byla repasováná a nebo tam byla daná jako kus tak jak byla sehnaná? já ted taky řeším hlavu jelikož se mi to potkalo -repase hlavy vychází asi na 4000. komplet výměna výfukovejch ventilů a pouzder (srovnání- pro jistotu)
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

sovi
Příspěvky: 6
Registrován: pát črc 16, 2010 15:29

Re: Ztráta výkonu?

Příspěvek od sovi » čtv črc 07, 2011 11:00

repase na hlavě se nedělala, jen jsme ji dali zbrousit aby netekla... No musíme najít někoho, kdo se vyzná v motoru a poladí to...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17199
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ztráta výkonu?

Příspěvek od Trunda » čtv črc 07, 2011 11:23

No na to zbrusovani bacha... neni to vzdycky nutne a pokud to nutne neni, tak je hloupost to delat... jsou i taci experti, kteri zbrousi hlavu na 1.8 VVC a pak se jim potkaji ventily...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2065
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Ztráta výkonu?

Příspěvek od KDB » pát črc 08, 2011 6:14

K oběma problémům...velmi častá příčina jsou špatně postavené rozvody - kontrola je práce na 10 minut a ušetří to většinu podobných spekulací. Samozřejmě na dálku se to diagnostikuje špatně.
U toho prasklého šroubu... potkalo se to ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, BMW 320 cabrio,XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

sovi
Příspěvky: 6
Registrován: pát črc 16, 2010 15:29

Re: Ztráta výkonu?

Příspěvek od sovi » sob črc 09, 2011 7:04

KDB píše:K oběma problémům...velmi častá příčina jsou špatně postavené rozvody - kontrola je práce na 10 minut a ušetří to většinu podobných spekulací. Samozřejmě na dálku se to diagnostikuje špatně.
U toho prasklého šroubu... potkalo se to ?
Když nám praskl šroub tak se to potkalo, proto jsme sháněli novou hlavu, která je vyměněná. Já se už v tom rýpat nebudu, jen musím najít někoho schopného z okolí zlína, kdo těmto autům rozumí... Je ale možné že rozvody jsou špatně nastavené, ale nevím jak to zkontrolovat.

challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 7:08
Bydliště: Břeclav

Re: Ztráta výkonu?

Příspěvek od challi » sob črc 09, 2011 7:49

Kontakt: p. Mareda, tel: 608889596, ulice Na losách, Praha 4 Písnice
nemžu si ani v nejmenším stěžovat
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

Hombre
Příspěvky: 2644
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Ztráta výkonu?

Příspěvek od Hombre » sob črc 09, 2011 20:34

sovi píše: Je ale možné že rozvody jsou špatně nastavené, ale nevím jak to zkontrolovat.
Sundej horní kryt rozvodů a pootáčením motoru za šroub v hlavní řemenici (klíč 22) ve směru hod. ručiček nastav motor, aby vačky byly jako na fotografii - rysky na kolech v jedné vodorovné rovině , nápisy exhaust k výfuku a in k sání:
Obrázek
Potom zkontroluj, jestli je zářez na hlavní řemenici přesně naproti rysky na dolním plastovém víku jako na obrázku ta ryska vpravo (ne ty rysky s číslama a nápisem vlevo). Je tam blbě vidět, je to pod držákem motoru, zkus zrcátko, vyplatí se sundat pravé kolo a plastový kryt pod motorem
Obrázek
Jestli není naproti, nebo jestli nejdou rysky na vačkových kolech nastavit do roviny, je řemen přeskočený nebo špatně nastavený.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

kucis529
Příspěvky: 67
Registrován: sob pro 25, 2010 10:21

Re: Ztráta výkonu?

Příspěvek od kucis529 » pát srp 05, 2011 9:36

Takže dnes nový objev.Ráno se mi na auto koukal táta a řikal že to ráno normalně startuje na všechny 4 válce,né na 3 jak jsem strašil. :) A zapalovací kabely proměřeny => jsou v pořádku. weed:

Buky
Příspěvky: 68
Registrován: stř pro 26, 2007 19:58
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu?

Příspěvek od Buky » úte zář 04, 2012 22:06

Jsou takto nafocené vačky správně natočené? Dle příručky co jsem sehnal to má ukazovat oráceně. In k výfuku a exhaust k sání..Tak co si mám vybrat? :D Díky
MG ZR 2.0 turbodiesel

Odpovědět