Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Odpovědět
Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6580
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od AnderN » úte srp 09, 2011 7:22

Jen upřesním, řeč je o těchto "klapkách", nebo spíš ventilačních otvorech (klapka tam technicky není, jen díra s plastovým krytem s děrováním), které sice slouží i přirozené cirkulaci vzduchu v interiéru, ale mají za úkol zejména to druhé -- snižovat tlak v kabině při zavírání kufru, jak píše Fishmen.

Obrázek
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1294
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Jenda » úte srp 09, 2011 7:34

AnderN píše:Jen upřesním, řeč je o těchto "klapkách",..... ...... zavírání kufru, jak píše Fishmen.
díky pánové, jsem zase moudřejší :)
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16713
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Trunda » úte srp 09, 2011 7:47

Honzo prosim te, kdyz uz davas ty fotky na Picasu, tak sem vkladej rovnou i obrazky.... ne jen odkaz... je to tak prehlednejsi a hezci ;-)
No ta rozezrana sedacka je mazec.... ale evidentne to rozebrat a vycistit chtelo...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1294
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Jenda » pát lis 18, 2011 22:03

Takže dneska jsem konečně provedl instalaci tripplingu.. uf uf, byl to pro mne docela záhul, ale teďka již jen si přát aby žil dlouho a blaze :) Díky AnderNe za zařízení modulu a za kafé :) drive:
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Jenda
Příspěvky: 1294
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Jenda » čtv led 26, 2012 17:44

trippling valí jedna radost, když sednu do tátovej R25 takje to pro mne strašná námaha hodit blinkr :)
jinak proveden upgrade - nový motorový olej a filtr, nový řemen k altíku a nový zadní díl výfuku od Tylla.
původně jsem si to chtěl celé udělat sám, ale dopadlo to tak, že jsem byl na nemocenský a nechtěl jsem se válet pod autem v zimě, tak jsem to šoupnul kamarádovi.
Výfuk od Tylla, naivně jsem si myslel že to je česká práce a ono houby, ten tlumič je z Itálie :) a jen trubky jsou tam asi navařené v ČR, dále tam byly špatně ohlé háky za které se věší na gumy... tak doufám že nevyklouzne, ale jinak rover je teďka krásně tíchý, tak je to paráda.
Neřešil jste někdo někdy jak zamezit vrzání plastů když je auto zmrzlé? Napadlo mne jestli nevržou ty kovové sponky co drží ty plasty na kastli - třeba jestli to něčím nemáznout. Jo je to prkotina, jen tak čistě ze zvědavosti mne to napadlo - favorit to tolik nedělal :-D.
A vlastně ještě jedna věc k vrzání etc- nevíte někdo co může drnčet za hodinama?
už aby bylo teplo :)
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16713
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Trunda » čtv led 26, 2012 19:51

Vrzani plastu se tu resilo uz hodnekrat... ale v podstate to vzdy dospelo k tomu, ze je lepsi to neresit... protoze kazdou demontazi se to rozhrka vic... no asi by se to dalo, ale pak by se to muselo seskladavat velmi precizne, spoje zakapavat barvou a lepidlem, ale i tak by to asi moc nepomohlo... za tema hodinama mi to taky rachta i kdyz mam ted pocit, ze mi to tuto zimu uz prestalo... zrejme se to vyrachtalo tak, ze uz to nerezonuje :-D ... bude to asi nejaky ten ofuk, nebo pant nejake klapky... a s tim taky tezko neco udelat...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1294
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Jenda » pát bře 02, 2012 23:11

Dnes mi byl navrácen Henry z kontroly elektroniky. Bohužel chyba nenalezena, ale aspoň mám komplet pročištěné kontakty mezi počítačem, cívkou, a rozdělovačem.
co bylo za problém?
Po jednom průjezdu louží jsem nemohl znova nastartovat (cca 5 minut po průjezdu) a od té doby vždy, když byla vyšší vlhkost nechtěl motor naskočit
Jak se to chovalo?
kontrolky svítily normálně, vše klasicky zacvakalo po otočení klíčku, benzín se nasál, startér točil ale motor nechytl.
nalezené anomálie?
prasklý kryt relátka v motorovém prostoru, ale to dle všeho už bylo, kontakty v rozdělovači mírně znečištěné, ale to na běh vliv nemělo. Nic víc.
Tudíž čekám na déšť jestli to naskočí nebo ne :) zatím neprší a motor jede nádherně,,, a připadá mi že i potišeji než předtím, ale to jsem si asi mezitím zvykl na zvuk bráchovy dodávky :)
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16713
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Trunda » sob bře 03, 2012 0:23

Ti rikam, ze mas vymenit civku.... proste uz ma zestarlou izolaci a tak je nachylna na zvysenou vlhkost.... a nebo ji minimalne dat na mene exponovane misto.... mozna pak prekontrolovat distribuci zemneni a vubec silove kabely, ale nic vic to byt nemuze... jinam se vlhkost nedostava tak, aby delala takove problemy.....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6580
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od AnderN » sob bře 03, 2012 10:00

Stejný problém u kamarádovy 214i ... už s tím jezdí asi dva roky s tím, že asi 3x do roka mu to někde zdechne po průjezdu louží ... počká 5 min a jede dál, dává bacha na kaluže :-) Je to závada, která se projevuje nepravidelně a samozřejmě nikdy, když měl auto v servisu. Osobně jsem viděl, jak mu technik v DS v Brně stříkal na běžící motor vodu wapkou a ten ani nezacukal -- všechno OK. Cívku proměřovali a že prý se zdá být v pořádku. Takže ji zatím neměnil, kdyby se mu to stávalo pořád, tak to jistě udělá.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1294
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Jenda » sob bře 03, 2012 12:58

uff nejsu sám :) třeba nato časem dojdeme :) dikec
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Jenda
Příspěvky: 1294
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Jenda » ned bře 18, 2012 15:51

Jak asi dopadla bratrova nedělní návštěva u nás doma.... :) potvrzuji, ze svého pozorování, že ten vzduchovej filtr je fakt krutej :D (ale teda osobně mne více zaujal, když byl (bohužel jen) 10minut namontován na mé 216tce) :D fakt supr :D
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Jenda
Příspěvky: 1294
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Jenda » stř dub 18, 2012 21:36

co se v mezičase stalo? Před srazem jsem oddělal přední masku, porovnal vzpěry, a přední nárazník usadil na správné místo včetně světel a doplnil chybějící kotvící šrouby - výsledkem je o něco lépe sedící maska.
stále přemýšlím jestli má smysl se zajímat u mého rovera o nějakou rez nebo ne... ze spod je v docela pěkném stavu,,, zvažoval jsem tlumexem natřít podvozek a pak jestli by to nemělo smysl tím natřít i některé plechy, např blatníky aby se trochu ztišily (ikdyž samozřejmě nemohu říct že by dělaly nějaký kravál)...
dále pří opravě vadného kontaktu na žárovičce u budíků objeven další pozůstatek po myších za kokpitem.. nicméně vyčištěno, navoněno, uzavřeno.

18.4.2012 mi přišel balíček z Anglie (dopraven do ČR díky Lenhamovi) s velkou klapkou a k tomu přibalen K&N filtr. Hledal jsem hlavně tu klapku, protože moje mi dělala přes zimu nějaký nepořádek a vůbec se mi zdála divná a náhodou tam někdo prodával celý set.. dneska jsem se jal hnedle to celé montovat. Nejprve klapku a nasadit původní airbox a projet ( při prvním startu zůstávaly vyset občas otáčky ale po vypnutí zapnutí už to bylo OK) Už v tu dobu projetí se mi zdálo, že hnedle jde auto krásně do otáček a celkově je svižnější. (? je to možné, že jen sama klapka udělá takovou změnu? že by dvoustovka měla klapku malou, ale ostatní díly sání snesou více vzduchu?)
Pak jsem už jen vykopl pryč kompletně airbox a hodil KN filtr s hadicí a pro dnešek ukončil, Ještě jsem se díval kadyma by se dal táhnout čerstvý vzduch... jedna možnost je z rámečku mlhovky přes díru pro nádržku na ostřik (příprava pro pravostranné řízení) ale tam pak nastává problém, protože tam překáží baterka a řídící jednotka.... nic, pokračování jindy.
mám z toho radost a dělám to pro radost

Obrázek

Obrázek
velká a malá klapka

Obrázek
výsledek



celé album https://picasaweb.google.com/1120726506 ... 8603988418
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16713
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Trunda » čtv dub 19, 2012 5:52

.... Mi se ta zmena nezda.... Opravdu zkus prohodit potentiometr na klapce.... Mohlo by byt, ze ma jiny prubeh a tim by se jinak upravovala smes.... Dalo by se to promerit....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1294
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Jenda » čtv dub 19, 2012 6:19

že by ten potenciometr nebyl lineární respektive jinou křivku?? (jiný motor jiná křivka? jsem myslel že to je řízené jednotkou) co jsem se na ně díval tak mají na sobě vyražené dvě sady znaků, jedna se shoduje a druhá je jiná, opíšu je jak se k nim dostanu.
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16713
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Trunda » čtv dub 19, 2012 7:48

.... no prave ze by linearni byt nemusel.... opsat to muzes, ale zmerit by to bylo nejlepsi....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Odpovědět