Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Odpovědět
Jenda
Příspěvky: 1301
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Jenda » úte čer 05, 2012 16:27

ke svým 200000 km (teda to co mi ukazuje palubka - nevím jestli to jsou km motoru nebo auta... ale asi auta) dostal Henry funkční zadní pás, nový termostat Vernet a kabinový filtr Corteco. Momentálně odpočívá na technické, aby mohl znovu vyjet na silnice. Ještě ho čeká nový palivový filtr který, z časových důvodů ještě není namontován.
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Jenda
Příspěvky: 1301
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Jenda » stř srp 15, 2012 22:03

Tak a je to... dneska jsem domontoval část klimatizace, a nový chladič.
abych mohl dát kompresor klimatizace tak bylo zapotřebí odmontovat altík a jeho držák, a namontovat dva jiné držáky přižemž altík šel nahoru a kompresor dolů a musel jsem tím pádem prodloužit dráty k altíku. Po kompletním zadělání a dodělání jsem se jal startovat a... nasaje, startér točí, ale nenastartuje. Co jsem rozdělával z elektriky: konektor ventilátoru, prodlužoval dráty k altíku a v rámci pokusů jsem popotahoval za svazek ve kterém je u vedený jeden drát k sondě která je u olejového filtru (náhodou jestli neupadl drátek mne napadlo) co by se stalo, kdyby například ten drát od sondy nefungoval? Co by se stalo, kdyby ten jeden tenký drátek do altíku nefungoval? Budu rád za každou radu, docela mne to sejří, protože jsem zároveň dal nové gumy a chtěl jsem to všechno projet. vzek:
díky za rady
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16937
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Trunda » čtv srp 16, 2012 5:38

Myslim ze by svitila kontrolka mazani.... Budes muset zkusit promerit. To jedine by mohlo blokovat vstrikovani.... Ty draty k altiku jsou vsechny urite OK? A co ten kontakt na altiku?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1301
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Jenda » čtv srp 16, 2012 7:07

no, ještě jsem to nestihl ani proměřit, ale tak mne to zajímá co by to dělalo kdyby měly tyhle dráty nějaký problém,,, ještě mne napadlo při vzpomínce jak je složité vylít vyndanou nádrž, jestli mi někam neutekl benzín, když jsem totiž najel do garáže tak jsem měl rafičku na červené a jak jsem to různě zvedal a spouštěl a dával nové kola tak jestli to někam nemohlo odtéct... nu až půjdu večer z práce tak koupím 5l benálu a prubnu to, každopádně otázka na dráty a co udělají když nefungují stále platí. dík
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16937
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Trunda » čtv srp 16, 2012 7:20

S tim benzinem nevim... musel bys zkusit odpojit treba filtr a jestli by to benzin tlacilo... jinak pokud ti kontrolka mazani zhasne, tak by to cidlo melo byt ok...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2618
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Hombre » čtv srp 16, 2012 7:50

Jestli mazání svítí a při natlakování zhasne, je čidlo tlaku oleje a dráty k němu OK, i tak to nemá vliv na startování. Dráty k alternátoru taky ne, ale v tom tlustém hnědém je stálý proud, jestlis neodpálil hlavní pojistku 80A na druhém konci toho kabelu v pojistkách v motoru?
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16937
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Trunda » čtv srp 16, 2012 7:56

.... chces rict ze cidlo mazani kdyz indikuje problem neudela to, ze zastavi motor? Ja bych to teda takto udelal.... .... kdyby odpalil tu hlavni pojistku, tak by mu neslo vubec nic, ne? Ani palubka by mu nesvitila, natoz ze by mohl tocit starterem...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1301
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Jenda » čtv srp 16, 2012 16:04

teďka do teho nalil táta 5litrů a nic, takže benálem to není. Pojistky zkontroluju až dojdu dom z práce. Ale když jsem všechno dělal tak jsem měl baterku vypojenou, tak nevím proč by to bylo... ale co kdyby..
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Jenda
Příspěvky: 1301
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Jenda » čtv srp 16, 2012 22:51

nové poznatky:
když člověk musí nutně něco dělat na autě tak je v práci práce až do večera, takže jsem toho dneska moc nestihl,
ALE
když jsem odpojil palivovou hadici ze vstřiků (pod klapkou uchycené do vstřiků dvouma "vrutama" tak vyteklo hafo benzínu. potom když jsem strčil hadici do sklinky a pootočil klíčkem tak při zvuku čerpadla vyteklo do sklenice něco benzínu,,, teda vychrstlo...
udělal jsem to jen jednou. více jsem naznal že to je zbytečné. Pak jsme vyhodili svíčku ven a byla svíčka úplně suchá
tak jsem projistotu dolil dalších 5 litrů benzínu. znova nasál a bylo slyšet jak čerpadlo zabralo (asi doplnilo ztracený benzín z hadic)
startér točil a nic.
vyndali jsme svíčku že ještě zkusíme jiskru, a jiskru to nehází

pro podezření na imobilizer jsem si vzal druhé klíče zkusil natočit a nic.
Co zapříčiňuje nevpuštění benzínu (suchá svíčka) a nejiskření svíčky???
začínám být z toho smutný... du si dát pivo, za 4,5 hodiny vstávám do práce...
dík za rady
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Jenda
Příspěvky: 1301
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Jenda » čtv srp 16, 2012 23:35

Ještě doplním. 9.8. jsem odpojil "-" z baterie a "+" jsem nechal zapojené a včera (16.8. jsem to zapojil nazpátek, nemůže se nějak něco pošašit tím, že jsem tam měl jen plusko týden? tohle ale považuji už za zoufalý dotaz. 4 hodiny do vstávání... vzek:
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2063
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od KDB » čtv srp 16, 2012 23:43

Nárazová pojistka ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, BMW 320 cabrio,XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16937
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Trunda » pát srp 17, 2012 6:07

narazova pojistka ani nespusti cerpadlo benzinu... Tu uz mame s Jendou vyzkousenou na VIcku :-) ...
Rikas teda, ze benzin to dava, kdyz ti ho chlejstlo do sklinky.... Takze zasadni problem je se zapovanim, kdyz to nehazi jiskru. Nechavat plusko na baterii asi neni uplne dobre.... Pokud to dava benzin, pokud toci starter, pokud zhasne kontrolka mazani, tak pak uz to vidim snad jen na problem s civkou .... Takze zkontroluj kabely kolem ni. Jinak doufam, ze jsi tu jiskru zkousel tak, zes tu svicku mel oprenou o motor - kostru....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2618
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Hombre » pát srp 17, 2012 6:12

Nárazová pojistka odpojí i čerpadlo, ale pro klid ji zkontroluj. Imobilizér zase odpojuje kostru z relé startéru, takže by to nestartovalo. Já to vidím na problém s ECU - cívka by neovlivnila vstřikování benzínu.
Ale teď se dívám, že napájení modulu klimatizace (té jakoby řídící jednotky) je na stejném uzlu jako napájení ECU. Jestli není nějaká pojistka spálená tam. Takže zkontroluj všechny pojistky a jestli je po zapnutí klíčku v zásuvce ECU + 12 voltů na pinu č 28 (na obrázku)
Obrázek
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Jenda
Příspěvky: 1301
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Jenda » pát srp 17, 2012 6:45

tedka jestli jsem Te správně Hombre pochopil, tak má reakce je tato: z klimatizace nemám zatím nataženo ani centimetr kabelu, dal jsem tam pouze kompresor klimy, nic víc, to mne proste štve, ze jsem vlastne nic neudělal a ono to nejede.
kontroloval jsem všechny pojistky v motorove pojistkové skříňce - OK; u řidiče sjem kontroloval pojistku označenou "14" 15Amper řídící jednotka motoru, taky OK, nárazový senzor i to vedle teho zkontrolován.
kdyby šel benzín do motoru tak svíčka je mokrá, ne?
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Hombre
Příspěvky: 2618
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 216 Si 1997 Jendův "Henry"

Příspěvek od Hombre » pát srp 17, 2012 7:09

No právě, že je suchá, takže čerpadlo, které je ovládáno jen pomocí relé funguje, ale vstřikovače a indučka, kterou ovládá ECU nefungují, takže nefunguje ECU. Buď je teda blokovaná nějak imobilizérem, nebo do ní nejde napájení. A co ten snímač tlaku oleje, funguje? Ten je taky s imobilizérem nějak spojený přes nějaký"multifinction unit", který jsem ale v rave rozkreslený nenašel. Ještě můžeš zkusit vynulovat napětí (odpojit aku a spojit kabely na pár minut), jestli to třeba nějak ten imobilizér neodblokuje.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Odpovědět