IAB ventil a potenciometr

Uživatelský avatar
bambino
Příspěvky: 65
Registrován: stř lis 06, 2013 11:19
Bydliště: Sokolov,Karlovarský Kraj,

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od bambino » čtv led 16, 2014 17:28

jen o kousek ale dokola to nejde

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od Trunda » čtv led 16, 2014 17:31

Tak to by mělo být OK... jinak samozřejmě vyčisti i ten tunýlek, do kterého ten kužel zalejzá...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
bambino
Příspěvky: 65
Registrován: stř lis 06, 2013 11:19
Bydliště: Sokolov,Karlovarský Kraj,

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od bambino » čtv led 16, 2014 17:34

už jsem tam opatrně projížděl těma uchošťourama to nevíc černý jsem právě vytáhl z těch tunýlků

Uživatelský avatar
bambino
Příspěvky: 65
Registrován: stř lis 06, 2013 11:19
Bydliště: Sokolov,Karlovarský Kraj,

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od bambino » čtv led 16, 2014 19:46

takže očekávání že aspoň jeden pojede na 100 % jsou v tahu a je to ještě horší pořád to v nich křupe když je na kontrolách a nešaham na nic takže asi už nevim přidávámm video toho křupání nevim jestli to je normální ale mě se to nezdá že to tam lítá i když nic nedělam

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od Trunda » čtv led 16, 2014 19:50

Tohle mi dělá běžně, když není motor nastartovaný a chvíli ho takto nechám s otočeným klíčkem... takže v tom bych problém neviděl. Chce to měřit....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
bambino
Příspěvky: 65
Registrován: stř lis 06, 2013 11:19
Bydliště: Sokolov,Karlovarský Kraj,

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od bambino » čtv led 16, 2014 19:53

dělaj to všechny 3 plyn se vrací krásně ale drží to furt 1300 i po ohřátí zkoušel jsem všechny 3 na jeden to točí na volnoběh 1500 a na ty 2 1300 a netěsnost by tam už žádná bejt neměla dneska jsem tu klapku dělal a bylo to v pohodě

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od J0hny » čtv led 16, 2014 21:36

Těsnění pod sáním, je doufám už vyměněný?! Co přefuky z motoru když je oba odpojíš a zacpeš otvory v sání, přestane to dělat?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
sajfi
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 03, 2010 12:23
Bydliště: Krupá

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od sajfi » pát led 17, 2014 21:52

Zkus dát klíček do 1. polohy a 10x šlápnout na plyn (klíček pořád v 1. poloze) - na 14k4f mi to radil kdysi Mareda,když mi to dělalo to samé :wink:
Když to nepomůže,může být potenciometr špatný-sice si psal že si je měnil,ale jestli to je nějaká druhovýroba,tak může mít malinko jiný odpor.....
Znova zkontroluj krokáč,pokud i to nepomůže,tak pořádně projdi všechny podtlakové hadičky,jestli ti to někde nepřisává vzduch :wink:

Koukni na foto http://sajfi20.rajce.idnes.cz/klapka/#DSC0000189.jpg

Takhle to vypadá v potenciometru,po těch tlustých půlkulatých cestách ti jezdějí 2 pacičky podle toho,jak je otevřená klapka a podle toho ti bud roste,nebo klesá odpor - třeba jestli nemáš origo potenciometr má jiný odpor a jednotka si myslí si,že je pootevřená klapka (přidán plyn)

Ještě mně napadlo teplotní čidlo,jestli neni v háji a auto si nemyslí,že je studený motor - ale to by si měl vyšší spotřebu

Ale jsou to jenom moje domněnky,protože 14k2f sem neměl,tak nevim jestli tam je všechno co sem vypsal :?:

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od J0hny » pát led 17, 2014 22:24

Jednou jsem se s tím setkal právě na osmiventilu, někdo tam hodil ventildekl ze starší verze a sání si tamtudy z motoru přisávalo víc vzduchu než z původního víka, po přehození všechno funkční :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2265
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od Austin » sob led 18, 2014 0:18

Kde se nachází teplotní čidlo (teplotní čidlo čeho? oleje?)
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Uživatelský avatar
sajfi
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 03, 2010 12:23
Bydliště: Krupá

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od sajfi » sob led 18, 2014 16:56

Sem to nenapsal,aha :-D .Čidlo teploty motoru pro řídící jednotku. Je na hliníkovym kolenu,které jde z hlavy a je na něm napojená hadice pro chladič,vedou z něho 2 drátky :wink:
Takže zkusit proměřit....
Může to být tím,že je v háji a chová se to,jako když nastartuješ studený motor (zvýšený volnoběh)
Je to jenom moje domněnka,tak mně kdyžtak opravte :wink:

Uživatelský avatar
bambino
Příspěvky: 65
Registrován: stř lis 06, 2013 11:19
Bydliště: Sokolov,Karlovarský Kraj,

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od bambino » sob led 18, 2014 17:15

já už jsem se rozhodl že dokud auto nebude 100% funkční tak sním jezdit nebudu proto pomalu ale jistě ho dám do kupy a zatim budu jezdit MHD a jinak všechny potenciometry jsou vytažený z aut takže nejspíš originál já mám trochu jinej ten potenciometr než co je na fotkách

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od J0hny » sob led 18, 2014 17:19

Pravdu máš 8)
Hele já bych fakt nelaboroval a zajel někam k někomu zasvěcenýmu :D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
bambino
Příspěvky: 65
Registrován: stř lis 06, 2013 11:19
Bydliště: Sokolov,Karlovarský Kraj,

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od bambino » sob led 18, 2014 17:23

to bude někde přisávat vzduch protože když to stojí tak to je dobrý ale jak přejedu díru nebo něco tak to začne teď sppíš budu řešit prahy brzdy a homokloub a ten starter a stím až to bude hotový pojede do servisu skrz ty otáčky vzek: vzek: vzek: vzek:

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od J0hny » sob led 18, 2014 17:49

No to možná spíš někde zahapruje kontakt, když přejedeš díru
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Odpovědět