IAB ventil a potenciometr

Uživatelský avatar
bambino
Příspěvky: 65
Registrován: stř lis 06, 2013 11:19
Bydliště: Sokolov,Karlovarský Kraj,

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od bambino » stř led 15, 2014 18:37

takže co z toho pro mě plyne ? že závada je v MAP senzoru?

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od MíraMT » stř led 15, 2014 18:57

nic nejni stoprocentní, s diagnostikou by se to dalo říct takřka na 100%, jediné ho vyzkoušet tou strikackou, jestli na něj motor reaguje.. ono pokud ho odpojis, motor si hodí náhradní hodnotu odpovídající poloze klapky, a běží veselé dál... nejni to úplně jednoznačný..
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
bambino
Příspěvky: 65
Registrován: stř lis 06, 2013 11:19
Bydliště: Sokolov,Karlovarský Kraj,

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od bambino » stř led 15, 2014 19:02

jenže tady někdo psal že na normální diagnostiku chodit nemam že je to zbytečný vyhazování peněz a že mi to stejn bude k ničemu pokud nemaj originál diagnostiku na Rovery

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od J0hny » stř led 15, 2014 20:00

Na 416 mi Mareda nastavoval na testbooku potenciometr a pravda chovalo se to od tý doby líp, myslím tím padání otáček po akceleraci ;)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
bambino
Příspěvky: 65
Registrován: stř lis 06, 2013 11:19
Bydliště: Sokolov,Karlovarský Kraj,

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od bambino » stř led 15, 2014 20:14

no já zejtra zajedu na diagnostiku uvidíme co na mě vyleze za chyby

Uživatelský avatar
bambino
Příspěvky: 65
Registrován: stř lis 06, 2013 11:19
Bydliště: Sokolov,Karlovarský Kraj,

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od bambino » stř led 15, 2014 20:53

ještě něco má vliv když ta ten IAB ventil nebere vzduch přes klapku ? ale měl by vlastní filtr ? vzduchovej ?

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od J0hny » stř led 15, 2014 21:42

To je přeci nesmysl, on nebere vzduch "přes" klapku, ale "okolo" klapky tzv. bypas neboli obtok, respektive nahrazuje její otevírání krokovým motorkem, proto je IACV přesnější, ale nepřijde mi spolehlivější ml:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
bambino
Příspěvky: 65
Registrován: stř lis 06, 2013 11:19
Bydliště: Sokolov,Karlovarský Kraj,

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od bambino » stř led 15, 2014 23:32

tak já vím už na 100% že mi zase asi jak jsem startoval přes rychlost odešel IAB ventil ještě teď v noci jsem to zkoušel u benzínky dal jsem na něj prst a motor spadl do nízkej otáček ale nechcípnul a když auto chcípnu a nechám na kontrolkách tak tam ten ventil furt kmitá

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od Hombre » čtv led 16, 2014 8:09

Když ucpeš prstem přívod vzduchu do toho ventilu a nezdechne to, znamená to, že to saje vzduch někde jinde - přes klapku nebo nějakou netěsností. Na volnoběh je klapka zavřená, sání utěsněné a jediná skulinka, kudy motor saje vzduch je ten ventil volnoběhu. A když ho ucpeš a nezdechne to, není to tím ventilem, ale tím, že se tam dostává vzduch jinudy.
Při startování přes kvalt se s ventilem nemůže nic stát, ale startovat přes kvalt není zrovna rozumné.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od Trunda » čtv led 16, 2014 8:20

Když to tak poslouchám, tak tohle fakt nemá smysl řešit takto.... máš tam evidentně víc problémů, tak je potřeba to vyřešit komplexně nějakou ucelenou prohlídkou a servisem u někoho, kdo má potenciál to zvládnout kvalitně... jinak z toho bude never enging story...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od Hombre » čtv led 16, 2014 8:43

Taky to tak vidím.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
bambino
Příspěvky: 65
Registrován: stř lis 06, 2013 11:19
Bydliště: Sokolov,Karlovarský Kraj,

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od bambino » čtv led 16, 2014 14:37

tak nějak jsem to už vyřešil částečně netěsnost byla v klapce tak jsem z 2 udělal jednu co těsní dal jsem tam ten novej ventil a 1500 K myslel jsem že to třeba po tom co se ohřeje se nějak zkalibruje ale nic tak jsem dal uplně původní ventil a ten běží na 1000 K a občas vyskočí na 1300 K a plyn se vrací krásně je to nezvyk

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od MíraMT » čtv led 16, 2014 15:03

No vidíš, už si se pustil správným směrem... nebát se toho, a ono to půjde..
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
bambino
Příspěvky: 65
Registrován: stř lis 06, 2013 11:19
Bydliště: Sokolov,Karlovarský Kraj,

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od bambino » čtv led 16, 2014 17:21

asi takhle nějak vypadá můj dnešní večer Obrázek Obrázek tak doufám že už bude aspoň jeden fungovat na 100 % drive:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: IAB ventil a potenciometr

Příspěvek od Trunda » čtv led 16, 2014 17:26

No a jak to teda bylo s těma kuželama? Šlo je protočit?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět