214Si pár dotazů

Odpovědět
masarik
Příspěvky: 22
Registrován: stř dub 23, 2014 18:48

214Si pár dotazů

Příspěvek od masarik » ned led 17, 2016 17:29

Zdravím, mám pár dotazů na 214si.
1)Po vyčištění rozdělovače jede v klidu, ale po 14 dnesch začne motor a vnitřek kabiny rezonovat. Kontakty na palci rozdělovače a víku rozdělovače jsou zase zaoxidované. Po vyčištění jede zase 14 dní v klidu a pak nic. Nějaké zkušenosti? Ze spod víka rozdělovače je odvštrávací drážka, co ji třeba silikonem zalepit?
2) Nachází se na R 214si rok 1997 snímač tlaku nasávaného vzduchu? Kde?
3) Jak se pozná jestli je vadný krokový motore? Dá se nějak vyčistit?
4) Co je ta věc na obrázku? K čemu slouží, jak funguje? Nahoře je nějaké čidlo, co dělá?

Hledal jsem tu na foru, ale nic sem nenašel, tak se omlouvám, kdyby se tu už něco řešilo....

Díky za rady
Přílohy
WP_20160117_12_57_38_Pro.jpg

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: 214Si pár dotazů

Příspěvek od Hombre » ned led 17, 2016 18:43

1. Kontakty rozdelovace poradne vycisti a zkus je nastrikat sprejem na kontakty, nebo aspon WD
2. Snimac tlaku v sacim potrubi (MAP) je soucasti ridici jednotky, vede k nemu hadicka
3. Krokovy motorek reguluje volnobeh, takze pokud treba po seslapnuti spojky a vyrazeni rychlosti motor zdecha, muze to byt tim. Navody na vycisteni tu jsou.
4. Na obrazku je nadobka s aktivnim uhlim na odvetrani palivove soustavy a podtlakovy snimac pro informace do ridici jednotky. Nekdy v e shopech chybne oznaceny jako MAP
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

masarik
Příspěvky: 22
Registrován: stř dub 23, 2014 18:48

Re: 214Si pár dotazů

Příspěvek od masarik » úte led 19, 2016 20:30

Ok, díky

a ta nádobka s aktivním uhlím se musí nějak udržovat nebo tak?

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: 214Si pár dotazů

Příspěvek od Hombre » stř led 20, 2016 6:25

Ne, nemusí.
Návod na vyčistění krokového motorku tady:
viewtopic.php?f=6&t=8753&p=112940&hilit ... ek#p112940
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

masarik
Příspěvky: 22
Registrován: stř dub 23, 2014 18:48

Re: 214Si pár dotazů

Příspěvek od masarik » čtv led 21, 2016 16:33

ok znovu díky.. ještě dotaz k tomu odvětrání, jak poznám jestli funguje nebo ne? popřípadě, co na tom kontroluje řídící jednotka?

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: 214Si pár dotazů

Příspěvek od Pítrs » čtv led 21, 2016 16:44

Zdravím.
Pokud to odvětrávání nebude fungovat, tak se bude zvyšovat tlak v palivové nádrži.
Poznat je to jednoduše po otevření plnícího hrdla.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: 214Si pár dotazů

Příspěvek od Hombre » pát led 22, 2016 6:22

Ten tlak se bude spíše snižovat, ale to je jedno. Prostě to vyrovnává tlak v nádrži a okolí, kvůli emisním normám to nesmí být jen tak otevřené, ale přes to uhlí, aby se výpary nedostaly do ovzduší. Pokud by to nefungovalo, vznikal by podtlak, což bys poznal, jak píše Pitrs, při otevření nádrže.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Odpovědět