Zdravím, mám pár dotazů na 214si.
1)Po vyčištění rozdělovače jede v klidu, ale po 14 dnesch začne motor a vnitřek kabiny rezonovat. Kontakty na palci rozdělovače a víku rozdělovače jsou zase zaoxidované. Po vyčištění jede zase 14 dní v klidu a pak nic. Nějaké zkušenosti? Ze spod víka rozdělovače je odvštrávací drážka, co ji třeba silikonem zalepit?
2) Nachází se na R 214si rok 1997 snímač tlaku nasávaného vzduchu? Kde?
3) Jak se pozná jestli je vadný krokový motore? Dá se nějak vyčistit?
4) Co je ta věc na obrázku? K čemu slouží, jak funguje? Nahoře je nějaké čidlo, co dělá?
Hledal jsem tu na foru, ale nic sem nenašel, tak se omlouvám, kdyby se tu už něco řešilo....
Díky za rady
214Si pár dotazů
Re: 214Si pár dotazů
1. Kontakty rozdelovace poradne vycisti a zkus je nastrikat sprejem na kontakty, nebo aspon WD
2. Snimac tlaku v sacim potrubi (MAP) je soucasti ridici jednotky, vede k nemu hadicka
3. Krokovy motorek reguluje volnobeh, takze pokud treba po seslapnuti spojky a vyrazeni rychlosti motor zdecha, muze to byt tim. Navody na vycisteni tu jsou.
4. Na obrazku je nadobka s aktivnim uhlim na odvetrani palivove soustavy a podtlakovy snimac pro informace do ridici jednotky. Nekdy v e shopech chybne oznaceny jako MAP
2. Snimac tlaku v sacim potrubi (MAP) je soucasti ridici jednotky, vede k nemu hadicka
3. Krokovy motorek reguluje volnobeh, takze pokud treba po seslapnuti spojky a vyrazeni rychlosti motor zdecha, muze to byt tim. Navody na vycisteni tu jsou.
4. Na obrazku je nadobka s aktivnim uhlim na odvetrani palivove soustavy a podtlakovy snimac pro informace do ridici jednotky. Nekdy v e shopech chybne oznaceny jako MAP
Re: 214Si pár dotazů
Ok, díky
a ta nádobka s aktivním uhlím se musí nějak udržovat nebo tak?
a ta nádobka s aktivním uhlím se musí nějak udržovat nebo tak?
Re: 214Si pár dotazů
Ne, nemusí.
Návod na vyčistění krokového motorku tady:
viewtopic.php?f=6&t=8753&p=112940&hilit ... ek#p112940
Návod na vyčistění krokového motorku tady:
viewtopic.php?f=6&t=8753&p=112940&hilit ... ek#p112940
Re: 214Si pár dotazů
ok znovu díky.. ještě dotaz k tomu odvětrání, jak poznám jestli funguje nebo ne? popřípadě, co na tom kontroluje řídící jednotka?
Re: 214Si pár dotazů
Zdravím.
Pokud to odvětrávání nebude fungovat, tak se bude zvyšovat tlak v palivové nádrži.
Poznat je to jednoduše po otevření plnícího hrdla.
Pokud to odvětrávání nebude fungovat, tak se bude zvyšovat tlak v palivové nádrži.
Poznat je to jednoduše po otevření plnícího hrdla.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: 214Si pár dotazů
Ten tlak se bude spíše snižovat, ale to je jedno. Prostě to vyrovnává tlak v nádrži a okolí, kvůli emisním normám to nesmí být jen tak otevřené, ale přes to uhlí, aby se výpary nedostaly do ovzduší. Pokud by to nefungovalo, vznikal by podtlak, což bys poznal, jak píše Pitrs, při otevření nádrže.