Rover 45 1.6 2003 - Jindřichův nový přířůstek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6467
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 45 1.6 2003 - Jindřichův nový přířůstek

Příspěvek od AnderN » stř zář 05, 2018 8:58

Je vidět, že to bereš sportovně, což je první předpoklad k úspěšnému provozu stárnoucího auta. Ono se to nezdá, ale prostě i tento stroj už má 15 let, a to je jeden z posledních ročníků. Co se neopotřebovalo provozem, postupně stárne věkem a opravy budou potřeba neustále. Samozřejmě, že to není žádná katastrofa, provoz auta starého 40, 50 a více let je ještě úplně jiná liga. Důležité je nadšení a vytrvalost. A taky mít něco dalšího na dopravu, kdyby angličák stávkoval :-) Třeba další angličáky car::
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 15872
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 45 1.6 2003 - Jindřichův nový přířůstek

Příspěvek od Trunda » stř zář 05, 2018 9:42

No, přesně tak. Dnes už bych to stanovil jako pravidlo, že když se koupí auto s K-Series, tak těsnění je dobré vyměnit automaticky. Buď je tam původní a to už by byl skoro zázrak. A nebo je tam něco namontovaného diletantsky, v horším případě vícevrstvé plechové. A to je pořád ještě dobrá doba, když to jde ho vyměnit. Protože nastane doba, kdy koupíš auto, ok, jdu vyměnit těsnění a jak to rozebereš, tak zjistíš, že se nic měnit nebude, protože hlava už další zbroušení nesnese.
Jinak řečeno, nebude od věci si doma pár hlav do zásoby nasyslit :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Odpovědět