auto sa "šklbe"

Odpovědět
hotrods2222
Příspěvky: 6
Registrován: úte říj 07, 2008 11:26

auto sa "šklbe"

Příspěvek od hotrods2222 » úte říj 07, 2008 11:43

Mám Rover 414Si a od istého času pri pohýnaní sa autom šklbe ,ako keby som mal kockovaný benzín - po rozbehnutí už to nerobí...

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3382
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: auto sa "šklbe"

Příspěvek od Keksin » úte říj 07, 2008 12:12

Kvalita benzínu?

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: auto sa "šklbe"

Příspěvek od Tommi_82 » úte říj 07, 2008 14:18

často to dělá když někdo experimentuje se svíčkama a kupuje platinový a podobný sračky, přitom Roveru nejvíc seděj obyčejný NGKčka ža 100 korun/kus.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

hotrods2222
Příspěvky: 6
Registrován: úte říj 07, 2008 11:26

Re: auto sa "šklbe"

Příspěvek od hotrods2222 » úte říj 07, 2008 14:37

benzín je štandardný 95 oktánový ( tankujem na shell ) - a sviečky sú pôvodné

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: auto sa "šklbe"

Příspěvek od R4ms3S » úte říj 07, 2008 16:36

no zkus je vytáhnout ;)
Já měl svíčky orezlý a byly to ještě orig. měli nalítáno přes 130 000Km
Vyměnil na NGK a jezdím znatelně lépe ;)
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: auto sa "šklbe"

Příspěvek od Tommi_82 » úte říj 07, 2008 17:48

no 130k se obávám že by snad ani žádný nevydržely, kor ty vobyčejný co má dvoustovka/čtyřstovka ráda. Každopádně když jsem koupil rover tak mi škubal i když jsem třeba za jízdy trošku povolil plyn, měl jsem problémy se rozjet a když jsem tam dal ty NGK tak okamžitě po všech problémech.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: auto sa "šklbe"

Příspěvek od Vilém » úte říj 07, 2008 19:53

Jojo, taky bych zkusil svíčky a palivový filtr, není to zas taková investice.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

hotrods2222
Příspěvky: 6
Registrován: úte říj 07, 2008 11:26

Re: auto sa "šklbe"

Příspěvek od hotrods2222 » úte říj 21, 2008 10:44

Dal som sviečky a vyčistil rozdelovač , vyzerá , že to pomohlo :P ,dúfam , že to nezakríknem , ale DÍKY za rady...

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 8:48
Bydliště: Warsaw

Re: auto sa "šklbe"

Příspěvek od sector » úte říj 21, 2008 11:25

mel jsem podobny problem a navic pri nastartovani rano mi vzdy po 300m se dusil motor... mohl jsem mackat plyn az nadoraz a auto jelo tak 5km/h... musel jsem dat neutral a prodadne to proslapnout a zas jednicku... pak az se rozehral tak jel ok...

menil jsem svicky, viko rozdelovace, palivovy filtr a cidlo teploty motoru... nevim co pomohlo ale auto uz jezdi jak ma a nikdy nezradilo

jirika
Příspěvky: 7
Registrován: úte lis 25, 2008 15:43

Re: auto sa "šklbe"

Příspěvek od jirika » úte lis 25, 2008 17:19

Hledám zkušené konzultanty podobné závady. Od letošního léta, kdy jsem auto trochu uhnal, ne že bych vařil nebo mu něco proved, ale asi hodinu jsem sním letěl mezi 5 - 6 tis. otáčkami. Závada se projevuje nahodile. 14 dní to jezdí, pak je to týden stále. Při plném plynu se občas projevují záškuby, ale po brzdění motorem - noha z plynu v otáčkách, auto po přidání úplně ztratí zážeh. Pokud mám štěstí že je trasa ještě z kopce, tak se to po chvíli chytí, ale nesmím hned rychleji ťuknout do plynu, jinak to zase chcípe, jako by počítač nesimuloval akcelerační obohacení směsi v závislosti na rychlostní konstantě otevírání škrtící klapky, jako je v karburátorech akcelerační pumpička. Vně tuto činnost do ECU zadává throttle potenciometr na škrtící klapce, ale ten jsem měřil a dělá to nakonec jen někdy. Pokud je horší situace, že se mi to stane někde na rovině, tak je konečná. Ani to nenatočím a následuje lano… Uvažuji čistě technicky, dělal jsem léta zkušebního technika v ÚVMV či technika na autodílně, do Roverů přes MiniCoopery dělám už přes dvacet let, ale tam kde začínají ECU počítače s deseti čidly, já končím. Tak se pokouším pouze analyzovat:
svíčky - NGK nové
kabely? - ztratil bych výkon, ale 2-3 válce by šly
špatné palivo? - faktem je že mám podezření, tak jsem tam dal 2x za sebou Velfobin
lambda sonda - ECU má nouzový program, auto žere, škube, ale musí jet i bez O2 senzoru, vždyť jde přece nastartovat studené!
ECU - jednotka byla resetována odpojením baterie
palivová pumpa - že by dávala malý tlak po brzdění motorem? nesmysl
regulátor tlaku paliva - viz brzdění motorem? nesmysl
snímač impulzů ze setrvačníku pro řízení zážehu ECU? proč po brzdění motorem?

Tak nevím, faktem je že při brzdění motorem je v sacím potrubí a rozvaděči za škrticí klapkou delší dobu velký podtlak. A teď se něco děje co nevím. Z tohoto prostoru je vyvedeno mnoho hadic pro různé odvětrání olejových par, benzinových par nádrže atd. Ovlivňuje toto nějak regulaci tlaku benzínu v rozvaděči před tryskami, že by směs najednou nebyla schopná zažehnutí nevhodným směšovacím poměrem? Nebo vysadí najednou ECU, třeba kvůli kontaktům elektrokonektorů?

Tak asi proto nemám rád počítače v autě, hlavně v noci, v dešti, daleko od domova…. Starý dobrý karburátor SU nebo Weber 40DCOE!!! :-(

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: auto sa "šklbe"

Příspěvek od Hombre » stř lis 26, 2008 6:28

Nemůže zůstávat přilepený kužel krokového motorku, co řídí volnoběh? Jako že se při brzdění motorem ten obtok zavře, ale při vyšlápnutí spojky zůstane zaseklej, bývá tam špína. A ty záškuby - zkontroloval bych(nebo radši zkusil vyměnit)ten palec a víko rozdělovače, je to dost častá závada.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

jirika
Příspěvky: 7
Registrován: úte lis 25, 2008 15:43

Re: auto sa "šklbe"

Příspěvek od jirika » stř lis 26, 2008 9:14

To zní rozumně. Faktem je, kdyby závada byla ve víčku nebo někde poškozeném centrálním kabelu do rozdělovače, tak by motor vypínal najednou jako mi to dělá. S tím obtokovým ventilem vzduchu vím, že bývají problémy, ale cuká to i při plném plynu a tehdy by měl být obtok vzduchu sice v nějakém nastavení, ale v klidu. V neděli se na to kouknu, doufám, že něco objevím.

mixal
Příspěvky: 189
Registrován: ned led 25, 2009 19:16
Bydliště: Vrable SK
Kontaktovat uživatele:

Re: auto sa "šklbe"

Příspěvek od mixal » pon led 26, 2009 10:15

Mal som nedavno ten isty problem a menil som sviecky a kable.auto jazdi neporovnatelne lepsie!

Odpovědět