Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck
Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck
Sice to je R45, ale.... jinak co koukám na Tylla, tak ti to nerozlišují
Hatch:
Sedan:
Hatch:
Sedan:
Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck
202600km
- výměna zadního a středního dílu výfuku
- výměna zadního a středního dílu výfuku
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck
Jak jseš spokojen se stojánkama z lídlu?
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck
Dobrý, stojej jak maj. Profi to není, ale to občasné podepření to stačí.
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck
Uf, auto bylo na technické a nedopadlo vůbec dobře ,což je bohužel i moje vizitka. Podepsalo se na tom i to, že jsem s ním letos moc nenajezdil. V závažných závadách je:
- po smrti je jeden ze zadních tlumičů
- velká koroze brzdových trubiček
- nejde seřídit světlomet
- únik provozních kapalin
+ asi 5 lehkých (ty se částečně kryjí se závažnými)
Naštěstí je z čeho brát. Světla (pokud nepůjdou opravit) mám náhradní z dárce, tlumiče také, trubičky se musí udělat nové, únik se uvidí, až na zvedáku (na technické jsem nebyl já, tak jsem to neviděl). Ale pod autem se kaluže nedělali, a co jsem pod tím ležel při výměně výfuku, tak žádný extrém.
Blbí je načasování, díky svátkům na to máme místo měsíce, jen dva týdny.
- po smrti je jeden ze zadních tlumičů
- velká koroze brzdových trubiček
- nejde seřídit světlomet
- únik provozních kapalin
+ asi 5 lehkých (ty se částečně kryjí se závažnými)
Naštěstí je z čeho brát. Světla (pokud nepůjdou opravit) mám náhradní z dárce, tlumiče také, trubičky se musí udělat nové, únik se uvidí, až na zvedáku (na technické jsem nebyl já, tak jsem to neviděl). Ale pod autem se kaluže nedělali, a co jsem pod tím ležel při výměně výfuku, tak žádný extrém.
Blbí je načasování, díky svátkům na to máme místo měsíce, jen dva týdny.
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck
No ty trubičky jsou KO úplně na všech takto starých rovercích, takže nic zvláštního....
Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck
Je to pakárna , trubičky jsou vyměněné a OK, stejně tak umytý motor (nebylo to nic zásadního, aby bylo nutné to řešit jinak). Ale stejně neprošel:
- světla nejde seřídit, oslňuje - a to jsme tam dali jiné, z jiného auta
- tlumič jsme si nerozuměli v servise a jednak vyměnili jen jeden a ještě na straně, kde podle STK nemuseli, podle nich byli oba OK, nechápou jak to na STK poznali že je špatný když vyteklý není
Nic bližšího nevím, nebyl jsem u toho, ale musím to nějak dořešit.
- světla nejde seřídit, oslňuje - a to jsme tam dali jiné, z jiného auta
- tlumič jsme si nerozuměli v servise a jednak vyměnili jen jeden a ještě na straně, kde podle STK nemuseli, podle nich byli oba OK, nechápou jak to na STK poznali že je špatný když vyteklý není
Nic bližšího nevím, nebyl jsem u toho, ale musím to nějak dořešit.
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck
Dal bych mechanikovi poslední šanci:můžes si ho rozhoupat.
Jestli neví,jak se má chovat správnej tlumič,ať vrátí výučák.Ono když to na lince rozhoupeš deskama,dobře se kor z kanálu pozná,že blbě tlumí.A jestli on to neumí zhoupnout vlastní silou,tak ať vrátí i občanku.
Já dával na svý 400 thaiwanskou náhradu za lampu a ta svi.. taky nechce jít níž.Asi se to chce podívat do toho serva na naklápění.Zkus zatím lampu aspoň povolit v hornim uchycení a posunout,co pujde,jestli to neni o moc.
Jestli neví,jak se má chovat správnej tlumič,ať vrátí výučák.Ono když to na lince rozhoupeš deskama,dobře se kor z kanálu pozná,že blbě tlumí.A jestli on to neumí zhoupnout vlastní silou,tak ať vrátí i občanku.
Já dával na svý 400 thaiwanskou náhradu za lampu a ta svi.. taky nechce jít níž.Asi se to chce podívat do toho serva na naklápění.Zkus zatím lampu aspoň povolit v hornim uchycení a posunout,co pujde,jestli to neni o moc.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck
Nooo, tak to bych všem zůčastněným poděkoval a nakopal je do prdele Jak mechanikovi tak těm na STK, za 1. nesmysl měnit jeden tlumič!?!, za 2. to na něm je jasně vidět jestli je v háji, na STK nemůžou nijak správně ověřit funkčnost tlumiče, takže pokud není viditelně vyteklej, nebo neni prasklá pružina, tak nechápu jak poznaj bez vibrační desky (ne)funkčnost a s tou lampou je to trošku divný ne? Neni problém v křivý kasli v místě uchycení světla?
To jsou věci po dvou deci
To jsou věci po dvou deci
Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck
Nechci se hádat,ale za STK tvrdím,že třasadla na zkoušení vůlí dokážou auto pěkně rozhoupat.Jestli je opravdu bez účinku,tak zhoupne ještě párkrát po ustálení.Možná mysleli taky uložení v rameni,který může bejt rozmačkaný. Tlumič,kterej bude trochu pučet,může taky ještě plnit svojí funkci a dá se dát do lehkých závad.Jsou na to předepsaný závady a daná metodika,jen samozřejmě jako spousta věcí v naší zázračnej republice není všechno někde napsaný černý na bílim,co je ještě tolerance a co vážná závada. Existujou jen některý předpisy výrobce a na některý zprávy od DEKRY,který upravujou přípustný tolerance částí danejch vozidel.Ale je toho opravdu strašně málo.Proto technik s nějakou praxí v oboru musí umět rozpoznat a určit,co je přípustný.Jestli to bylo ucho,co v tom plave,nebo zapšklina,která si něco kompenzuje nevím,ale za kontrolu si zodpovídá podpisem a měl by jednat,aby tak nebyla prohlídka napadnutelná ze žádný strany a stát si za svym.
Mechanik by měl opravdu začít přemýšlet o práci zmrzlináře,jestli chce měnit jen jeden tlumič.Opotřebení staršího a rozdíly v nastavení různejch výrobců,můžou bejt docela zásadní.
Mechanik by měl opravdu začít přemýšlet o práci zmrzlináře,jestli chce měnit jen jeden tlumič.Opotřebení staršího a rozdíly v nastavení různejch výrobců,můžou bejt docela zásadní.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6958
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck
No ... asi taky změnit STK. To s těmi světly ti nemohli říct už když jsi tam byl poprvé? Kolikrát tam hodláš jezdit a platit opakovanou prohlídku?
Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck
Jinam už nemůže jet.... dokončit to musí u nich....
Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck
U těch světlometů je parabola spojená s mechanismem nastavení sklonu plastovou tyčkou, která je jen nacvaknutá v pouzdře. Když se to rozpojí, tak jde světlo hodně nahoru.
Mohlo by se to rozpojit při nešetrné výměně žárovky.
Mohlo by se to rozpojit při nešetrné výměně žárovky.