Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck

Příspěvek od Trunda » pon lis 04, 2013 17:34

Sice to je R45, ale.... jinak co koukám na Tylla, tak ti to nerozlišují :roll:

Hatch:
Obrázek

Sedan:
Obrázek
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

LukasR75
Příspěvky: 468
Registrován: čtv srp 16, 2012 20:57

.

Příspěvek od LukasR75 » pon lis 04, 2013 22:36

.

11AA
Příspěvky: 1034
Registrován: pát pro 09, 2011 20:02
Bydliště: Litomyšl

Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck

Příspěvek od 11AA » pon pro 02, 2013 17:15

202600km
- výměna zadního a středního dílu výfuku

Obrázek

Obrázek
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí

Jenda
Příspěvky: 1408
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck

Příspěvek od Jenda » úte pro 03, 2013 6:36

Jak jseš spokojen se stojánkama z lídlu?
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

11AA
Příspěvky: 1034
Registrován: pát pro 09, 2011 20:02
Bydliště: Litomyšl

Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck

Příspěvek od 11AA » úte pro 03, 2013 6:44

Dobrý, stojej jak maj. Profi to není, ale to občasné podepření to stačí.
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí

11AA
Příspěvky: 1034
Registrován: pát pro 09, 2011 20:02
Bydliště: Litomyšl

Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck

Příspěvek od 11AA » stř pro 04, 2013 12:32

Uf, auto bylo na technické a nedopadlo vůbec dobře :( ,což je bohužel i moje vizitka. Podepsalo se na tom i to, že jsem s ním letos moc nenajezdil. V závažných závadách je:
- po smrti je jeden ze zadních tlumičů
- velká koroze brzdových trubiček
- nejde seřídit světlomet
- únik provozních kapalin
+ asi 5 lehkých (ty se částečně kryjí se závažnými)

Naštěstí je z čeho brát. Světla (pokud nepůjdou opravit) mám náhradní z dárce, tlumiče také, trubičky se musí udělat nové, únik se uvidí, až na zvedáku (na technické jsem nebyl já, tak jsem to neviděl). Ale pod autem se kaluže nedělali, a co jsem pod tím ležel při výměně výfuku, tak žádný extrém.
Blbí je načasování, díky svátkům na to máme místo měsíce, jen dva týdny.
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck

Příspěvek od Trunda » stř pro 04, 2013 14:11

No ty trubičky jsou KO úplně na všech takto starých rovercích, takže nic zvláštního....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

11AA
Příspěvky: 1034
Registrován: pát pro 09, 2011 20:02
Bydliště: Litomyšl

Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck

Příspěvek od 11AA » pát pro 13, 2013 13:55

Je to pakárna vzek: , trubičky jsou vyměněné a OK, stejně tak umytý motor (nebylo to nic zásadního, aby bylo nutné to řešit jinak). Ale stejně neprošel:
- světla nejde seřídit, oslňuje - a to jsme tam dali jiné, z jiného auta
- tlumič jsme si nerozuměli v servise a jednak vyměnili jen jeden a ještě na straně, kde podle STK nemuseli, podle nich byli oba OK, nechápou jak to na STK poznali že je špatný když vyteklý není

Nic bližšího nevím, nebyl jsem u toho, ale musím to nějak dořešit.
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck

Příspěvek od JK Mini » pát pro 13, 2013 16:04

Dal bych mechanikovi poslední šanci:můžes si ho rozhoupat. :D
Jestli neví,jak se má chovat správnej tlumič,ať vrátí výučák.Ono když to na lince rozhoupeš deskama,dobře se kor z kanálu pozná,že blbě tlumí.A jestli on to neumí zhoupnout vlastní silou,tak ať vrátí i občanku. hi:
Já dával na svý 400 thaiwanskou náhradu za lampu a ta svi.. taky nechce jít níž.Asi se to chce podívat do toho serva na naklápění.Zkus zatím lampu aspoň povolit v hornim uchycení a posunout,co pujde,jestli to neni o moc. :?:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck

Příspěvek od J0hny » pát pro 13, 2013 18:19

Nooo, tak to bych všem zůčastněným poděkoval a nakopal je do prdele vzek: Jak mechanikovi tak těm na STK, za 1. nesmysl měnit jeden tlumič!?!, za 2. to na něm je jasně vidět jestli je v háji, na STK nemůžou nijak správně ověřit funkčnost tlumiče, takže pokud není viditelně vyteklej, nebo neni prasklá pružina, tak nechápu jak poznaj bez vibrační desky (ne)funkčnost :D a s tou lampou je to trošku divný ne? Neni problém v křivý kasli v místě uchycení světla?
To jsou věci po dvou deci :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck

Příspěvek od JK Mini » pát pro 13, 2013 19:07

Nechci se hádat,ale za STK tvrdím,že třasadla na zkoušení vůlí dokážou auto pěkně rozhoupat.Jestli je opravdu bez účinku,tak zhoupne ještě párkrát po ustálení.Možná mysleli taky uložení v rameni,který může bejt rozmačkaný. :?: Tlumič,kterej bude trochu pučet,může taky ještě plnit svojí funkci a dá se dát do lehkých závad.Jsou na to předepsaný závady a daná metodika,jen samozřejmě jako spousta věcí v naší zázračnej republice není všechno někde napsaný černý na bílim,co je ještě tolerance a co vážná závada. :roll: Existujou jen některý předpisy výrobce a na některý zprávy od DEKRY,který upravujou přípustný tolerance částí danejch vozidel.Ale je toho opravdu strašně málo.Proto technik s nějakou praxí v oboru musí umět rozpoznat a určit,co je přípustný.Jestli to bylo ucho,co v tom plave,nebo zapšklina,která si něco kompenzuje nevím,ale za kontrolu si zodpovídá podpisem a měl by jednat,aby tak nebyla prohlídka napadnutelná ze žádný strany a stát si za svym.
Mechanik by měl opravdu začít přemýšlet o práci zmrzlináře,jestli chce měnit jen jeden tlumič.Opotřebení staršího a rozdíly v nastavení různejch výrobců,můžou bejt docela zásadní. :!:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck

Příspěvek od Trunda » pát pro 13, 2013 20:04

Uf! :cry:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck

Příspěvek od AnderN » pát pro 13, 2013 21:07

No ... asi taky změnit STK. To s těmi světly ti nemohli říct už když jsi tam byl poprvé? Kolikrát tam hodláš jezdit a platit opakovanou prohlídku?
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck

Příspěvek od Trunda » pát pro 13, 2013 21:13

Jinam už nemůže jet.... dokončit to musí u nich....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

berryj
Příspěvky: 343
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: Rover 414Si Liftback, 1998, Chuck

Příspěvek od berryj » pát pro 13, 2013 21:20

U těch světlometů je parabola spojená s mechanismem nastavení sklonu plastovou tyčkou, která je jen nacvaknutá v pouzdře. Když se to rozpojí, tak jde světlo hodně nahoru.
Mohlo by se to rozpojit při nešetrné výměně žárovky.

Odpovědět