Test hlavy a bloku motoru

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Test hlavy a bloku motoru

Příspěvek od Pítrs » pon čer 20, 2016 18:37

Stará konstrukce se dá použít, stejně jako "nová". Proto to prodávají, ať si zákazník rozhodne. LVB500190A nemusí být nutně vhodnější.
DMGRS to tam uvádí celkem dost přehledně, co a jak.
Ten motorář s letitou zkušeností je člověk s letitou zkušeností s motory Rover řady K?
Co na tom "podfouklo"?
Řešil stav materiálu hlavy válců? Tvrdost povrchu?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Test hlavy a bloku motoru

Příspěvek od lenham3 » pon čer 20, 2016 19:43

Rozdelat premerit presahy vlozek,vyzkouset ventilator zda jede a pokud to bude dobre tak pouzit jednoduche tesneni cervene ,pak uz jen vymenit motor a mechanika

Odpovědět