škubání motoru 16K4F -Rover 416Si

tomobu57
Příspěvky: 80
Registrován: pon bře 28, 2011 11:30
Bydliště: Jihlava

Re: škubání motoru 16K4F -Rover 416Si

Příspěvek od tomobu57 » pát srp 28, 2015 22:23

AnderN píše:Pozor já měl podpálené ventily na dvou válcích 18K4F a ani jsem to na provozu nepoznal, kromě špatných studených startů, ale to mělo i další příčiny. Chci říct, že špatnou kompresi dovede K-series dobře maskovat korekcemi ECU.
..právě, to mi říkal i známý, který měl kdysi Hondu C, že to může být přesně to, co říkáš Ty.....start je dobrý...pouze rozjezd stojí zaprd....ale než sundám hlavu, chci mít jasno...... ještě se podívám na čidlo, jak píše Trunda...ale když potom ani to nezabere půjde hlava dolů.....jinak díky všem za rady.
Tom

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: škubání motoru 16K4F -Rover 416Si

Příspěvek od KDB » sob srp 29, 2015 6:18

Změř kompresi a máš jasno o podpálených ventilech.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: škubání motoru 16K4F -Rover 416Si

Příspěvek od Trunda » sob srp 29, 2015 7:07

Pokud budou tlaky na válcích v pořádku, tak není důvod motor kuchat. Snad jen zkontrolovat rozvody, jestli nejsou o zub. Ale já tohle vidím opravdu na záležitost elektriky...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

tomobu57
Příspěvky: 80
Registrován: pon bře 28, 2011 11:30
Bydliště: Jihlava

Re: škubání motoru 16K4F -Rover 416Si

Příspěvek od tomobu57 » pon srp 31, 2015 20:49

KDB píše:Na dvojku to v těch otáčkách vůbec nedělá ?
Elektriku jsi prošel ? Žádné ůbytky ??
Svíčky dávám Brisk DR15YC.
...tak teď už to dělá i při dvojce i trojce......jak sundám nohu z akcelerátoru a otáčky se dostanou pod 2000...začne s sebou škubat...............

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: škubání motoru 16K4F -Rover 416Si

Příspěvek od Trunda » pon srp 31, 2015 21:13

Že se to zhoršuje je dobrá zpráva... V případě takových záhad je nejlepší, když to šlusne úplně, protože pak už se příčina odhalí snadno :-D Nicméně nepřestávej hledat...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: škubání motoru 16K4F -Rover 416Si

Příspěvek od JK Mini » pon srp 31, 2015 21:33

Podpálenej ventil nedělá takovej bordel.Tam jen je horší volnoběh bez kolísání,jen víc vibruje.Určitě máš naprosto těsnej výfuk a i kolem svodů u sondy?Ještě zkontroluj hadičku ze zání do ventilu a MaP snímači.Je tam vrznutej jen takovej plastovej nátrubek a časem se uklepe,může přisávat vzduch a motor blázní (vlasní zkušenost). 8)
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

pavelJCZ
Příspěvky: 80
Registrován: čtv bře 06, 2014 17:58

Re: škubání motoru 16K4F -Rover 416Si

Příspěvek od pavelJCZ » úte zář 22, 2015 16:11

Taky přispěju svou troškou, né že bych věděl čím je to zrovna u tebe, ale co si pamatuju, řešil jsem to už taky párkrát. jednou mě na to pomohly svíčky, podruhé to bylo zapalovací cívkou :-) a na tu bych u tebe vsadil. Jinak tady někdo v dřívějších diskuzích zveřejňoval, že mu na tohle škubání pomohlo vyměnit čidlo tachometru zezadu na diferáku. Jinak jak si ještě pamatuju, tak jsem měl i stejnej problém když mě odešel senzor polohy klikovky na setrváku, to mělo ale rychlej nástup, nejdřív to jen takhle v určitejch otáčkách hodně škubalo, občas nešlo nastartovat a nakonec sem měnil všechno co šlo až přišla řada na ten senzor. Jinak by se pak dál dalo ještě uvažovat samozřejmě i o špatné lambdasondě, mohlo by jít i o špatnej vstřikovač a kromě kontroly toho serva na volnoběh bych se mrknul i na potenciometr škrtící klapky, taky umí pozlobit.

Odpovědět