Diagnostika na Rovery

Hellcooper
Příspěvky: 48
Registrován: stř bře 11, 2015 2:20

Diagnostika na Rovery

Příspěvek od Hellcooper » čtv úno 18, 2016 23:51

Zdravim, mam v planu si porizovat diagnostiku na sveho Roverika 420, tak bych se chtel zeptat na nejake rady ohledne toho jakou si mam poridit? Nekde jsem cetl ze je dobra tahle DS150e , ale uz jsem se nedocetl jestli dokaze vycist i EKA kod a naparovat DO. Praveze potrebuji takovou co umi parovat DO a vycist ten EKA kod. Diky za navrhy.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Diagnostika na Rovery

Příspěvek od Trunda » pát úno 19, 2016 7:12

Řekl bych, že to možná bude umět obecné věci, ale EKA a párování určitě ne.... Proč nezajedeš za někým, kdo má Tesbook?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Diagnostika na Rovery

Příspěvek od KDB » pát úno 19, 2016 7:54

Jeden z klonů DS150 mám. Imo to má v menu, ale nespojí se to .
Teď mi přišla diagnostika, kterou má na svědomí jeden z nadšenců v UK : http://www.pscan.eu/.
Zatím jsem to zkoušel jen na MG F - spojení se vším, co je v menu bez problému. Vyčetlo to EKA - neověřoval jsem ho, neb už 14 dní zápasím s nějakým moribundusem a jsem rád, že se hýbu.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Diagnostika na Rovery

Příspěvek od Trunda » pát úno 19, 2016 8:51

Na ten PScan jsem taky koukal. Ale zatím to softwarově není úplně dotažené, tak si s tím ještě asi počkám. U toho mi trošku vadí to, že to nemá přes bluetooth. Protože by se to hodilo na sledování hodnot za jízdy a to s kabelem a noťasem nebude žádná slast. Na druhou stranu, dneska mobily umí USB host, adresy toho jak získávat hodnoty z ECU zveřejňuje, tak by se dal napsat prográmek na mobil.
Pro takový účel bude asi stačit toto http://memsdiag.blogspot.cz/ a není k tomu potřeba žádný hardware rozhraní. Mimochodem to taky nechápu, proč ten PScan je tak složitý... mám takový nějaký pocit, že zcela zbytečně, ale asi tím ten člověk suplovat neznalost programování.
A v Polsku kuci kutí plnohodnotný soft na R75. Na to jsem hodně zvědav.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Diagnostika na Rovery

Příspěvek od KDB » pát úno 19, 2016 10:23

Co Ti přijde složité ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Diagnostika na Rovery

Příspěvek od Trunda » pát úno 19, 2016 11:08

Ta škatula PScanu uvnitř. Jak vidíš na té druhé diagnostice, žádný spešl HW na to není potřeba, když se umí správně naprogramovat rozhraní. V podstatě ta škatule je to samé, co koupíš za pár kaček na eBay a tak přidaná hodnota je zřejmě jen ten soft.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Diagnostika na Rovery

Příspěvek od KDB » pát úno 19, 2016 11:37

Dobře, a když je to jednoduché, proč to někdo z Vás znalých už nevykutil ?
Co sleduji situaci, tak snad každý, co to s diagnostikou myslí vážně a komlexně ( tzn.nejen čtení některých dat z mot. ECU), skončil u Testbooku.
Pcan jsem pořídil hlavně kvůli tomu, že umí imo a program. klíče. A taky že se pořád zabývá vcelku intenzivně nějakým vývojem - je to sice jen z mého laického hlediska, ale na druhou stranu jsem rád, že se tím někdo takhle zabývá, protože odbytová základna klesá a pravděpodobnost poruch stoupá.
Úplně nejraděj bych byl, kdyby se např. immo odstranilo úplně - je to v dnešní době jen zbytečný zdroj komplikací...
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Diagnostika na Rovery

Příspěvek od Trunda » pát úno 19, 2016 12:35

No právě proto, že se o to zajímá x dalších lidí a tohle už nějakou dobu sleduji. Nebudu dělat něco, co už dělá někdo jiný, ne? ;-)
Jak jsem psal, teoreticky by ten jeho soft, který se dá volně stáhnout, mohl komunikovat i přes ten běžný komunikační kabel. Možná s nějakým SW rozhraním... Jsem opravdu velice blízko tomu se v tom začít šťourat, ale mám toho rozjetého už nějak moc :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Diagnostika na Rovery

Příspěvek od Trunda » pát úno 19, 2016 13:16

... aha, tak co čtu, tak to má ošetřené tak, aby ten soft nešel použít s jiným zařízením. Tedy i z toho důvodu má tu krabičku takovou, jakou ji má. Takto se mi to jeví tak, že to vlastně je tak složité jen proto, aby si ošetřil to, že když to někdo chce, tak si to musí koupit a to ještě tak, že tu krabičku nelze použít s více jak dvěma počítači.
Ale tak jako zase to chápu - kdo by chtěl věnovat hromadu času a peněz na vývoj něčeho, co pak druhým nechá zadara...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

swizz
Příspěvky: 100
Registrován: úte lis 22, 2011 22:09

Re: Diagnostika na Rovery

Příspěvek od swizz » pát úno 19, 2016 14:45

Originalni Delphi (DS150e) nebo Autocom CDP umi EKA i ovladace. Fejky se ale skutecne s immo nespoji, na desce chybi totiz prislusna relatka...

Cim to ale jeste taky jde, je "T300 Key Programmer" (klon AD100), MGF a ZT/75 jsem nemel problem... U MGF (5AS) se musel jen prepinovat konektor - vyrobit adapter.
MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps :twisted:

Zakar
Příspěvky: 1097
Registrován: pon zář 17, 2007 8:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: Diagnostika na Rovery

Příspěvek od Zakar » ned úno 21, 2016 21:59

Mohu potvrdit placená verze DS150e funguje dobře. Ještě mám toto: http://www.auto-diagnostika.cz/autodiag ... Land-Rover
a tam je ještě více funkcí pro MG-Rover.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

Hellcooper
Příspěvky: 48
Registrován: stř bře 11, 2015 2:20

Re: Diagnostika na Rovery

Příspěvek od Hellcooper » pon úno 22, 2016 22:52

A ten T300 Key Programmer funguje i jako normalni diagnostika? Dival jsem se jen na videa kopirovani klicu a vypadalo to jednoduse ale uz jsem nenasel co to umi vic.

swizz
Příspěvky: 100
Registrován: úte lis 22, 2011 22:09

Re: Diagnostika na Rovery

Příspěvek od swizz » úte úno 23, 2016 0:21

tak primarne je to programator klicu a dalk. ovladani, ale u rovera to umi i ecu MEMS 1,6 az 3, takze mozno nacist a mazat chybove kody, testovat komponenty, a ukazuje to i live data
MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps :twisted:

Hellcooper
Příspěvky: 48
Registrován: stř bře 11, 2015 2:20

Re: Diagnostika na Rovery

Příspěvek od Hellcooper » pát bře 04, 2016 0:08

To je super. A jeste by mne zajimalo jestli to umi i naparovat jiz pouzity ovladac, nebo nejak vygumovat a znovu naparovat? Jako nebyt porizeni toho ovladace a klice tak drahe tak to ani neresim ale mam kamarada ,ktery ma MG ale ted nevim co presne a jeste asi 2 dalsi auta a pravidelne aspon jednou za ctvrt roku ztrati klice od nektereho z tech aut i me se to uz parkrat podarilo. Takze sme si rikali ze bysme se slozili na nejakou tu vecicku na to parovani tech DO. Ono preci jen vyjde levnejc si poridit neco kolem 5000kč a pak si uz jen dokupovat samotne ovladace nez davat kazdeho ctvrt roku 2500-3000 kč za ovladac, ktery sam o sobe mnohdy ani moc nestoji a da se treba sehnat uz i pouzity.

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Diagnostika na Rovery

Příspěvek od lenham3 » pát bře 04, 2016 19:25

U tve nove R45 ti nepomuze stary ovladac protoze mas nove provedeni DO a k tomu je potreba kody co se zadavaji prez diagnostiku takze pouze novy nic jineho nejde uz jsem ti to psal .

Odpovědět