Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)

Příspěvek od seba » čtv říj 21, 2010 23:15

:-DJá to taky dělal bez rozlisování To ze novej nesel nandat sem psal jen kvuli tomu že sem tam vracel starej a myslel sem že mam třeba nějaký spešl u kterejch to jde a normálně ne:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Henri
Příspěvky: 62
Registrován: stř kvě 13, 2009 9:05
Bydliště: Dolní Podluží 325 407 55

Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)

Příspěvek od Henri » čtv říj 21, 2010 23:34

Sešlo se nám dost příkladů a názorů. Můj případ dopadl nakonec tak, že jsem náboje rozlisoval, neboť i po důkladném zkoumání a zkoušení to prostě nešlo. Povedlo se mi to dát opět dohromady a vše je "OK" Nicméně děkuji za rady za všechny, kteří je ještě budou potřebovat.

kremilekcz
Příspěvky: 88
Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)

Příspěvek od kremilekcz » pon pro 20, 2010 14:57

Ahoj,

kotouče jsem měnil asi 2x je to systém Honda ... poprvé kdyz jsem to koupil ( byly zvlněný ) , pak když jsem tam dal nový desky a kotouče tak pak znova zas zvlněný, a to jsem je zajel a pak jsem to nekde párkrat silnějí zabzdil a stejne, Ted tam mám kotouče bosch a desky EBC( http://cgi.ebay.co.uk/Rear-EBC-Redstuff ... 483b1f1cfe ) a bzdový hadice od goodrich. Kapalina ATE Super BLue Racing DOT4. Sice to neni ono ale už se to dá. Problem je že brzdy jsou zde poddimenzované nebo nejsou stavené trvdé brzdění. Takže odcházejí tím že se zvlní kotouče. Jediná moznost dást větší kotouče viz. http://www.gb-ent.com/store/brakes/rove ... e-kit.html ... problem je ta cena .. a nebo jeste zkusit děrovaný s drážkama.


12.6.2013 - tak už bím proč je to zvlněný levá strana brzdí víc nez pravá ... vocas jsem si nikdy nenechal změřit brzdy ... takže jdu repasovat třmeny a pak dám vědět ;)
Umění je se rozhodnout.

Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - zelená metalíza - na díly

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)

Příspěvek od LANiN » čtv lis 15, 2012 9:05

Nechci se opakovat ale před pár dny jsem měnil ložiska a zase jsem použil TENTO postup a šlo to jako po másle, sice jedna strana trochu protestovala ale ot vyřešilo větší kladivo :-D

Taky doporučuju než dáte nové/staré ložisko zpátky, "kruh" v těhlici POŘÁDNĚ očistěte něčím ostrým ,majzlíkem nebo tak něco a jemným smirkem + tuto část + část na ložisku zlehka namažte vazelínou na brzdy, má "zlatou/bronzovou" barvu (tahle narozdíl od obyčejné nevyschne a ložisko se k těhlici "nepřipeče") + lehce mázněte styčnou plochu hlavičky oněch 4šroubků.
+ doporučuju dát trochu vazelíny kolem manžety všech čepů aby se do nich nedostala tak lehce voda

Tady přikládám momenty všech šroubků okolo:

Obrázek
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)

Příspěvek od walkerik11 » čtv pro 26, 2013 13:41

Zdravim. Vyskladal som si komplet upgrade prednych brzd na Rover 620Sdi...povodne 259mm, teraz 282. Zaujima ma ci je normalne, ze brzdove dosticky nebrzdia celou plochou brzdoveho kotuca, pretoze od stredu zostava asi 1cm.
IMG_20131226_125544.jpg
nahlad
P1100271up.jpg
Skladacka :D
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17124
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)

Příspěvek od Trunda » čtv pro 26, 2013 15:24

No to rozhodně dobře nebude... to jsou desky na jiný rozměr kotouče....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2111
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)

Příspěvek od J0hny » čtv pro 26, 2013 17:11

Desky a tedy i brzdiče jsou z původní velikosti 260mm a kotouč je 282 - střed kotouče je pořád stejnej, ale přibejvá brzdná plocha :?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)

Příspěvek od walkerik11 » čtv pro 26, 2013 17:37

Praveze brzdove strmene su z 620Ti, cize pre rozmer kotucov 282mm a dosky mi poslal vyrobca brzdovych kotucov. Dosky su TRW GDB3196.
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)

Příspěvek od Karel825 » čtv pro 26, 2013 19:33

Na této fotce z alba Rovernyho, je vidět, že při použití kotoučů z MG ZS o průměru 282mm a brzdičů z 620Ti to vypadá podobně, čili desky nepokrývají celou šířku plochy kotouče.
http://roverny.rajce.idnes.cz/rover_cou ... C00272.jpg, takže je to asi normální jev
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Hombre
Příspěvky: 2629
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)

Příspěvek od Hombre » čtv pro 26, 2013 19:50

To je normální, kotouč přesahuje desku z vnějšku pár milimetrů a zevnitř asi centimetr. Brzdiče (jak se nevím proč začlo říkat brzdovým třmenům) být menší nemůžou, kotouče by do nich nevešly.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)

Příspěvek od Karel825 » čtv pro 26, 2013 20:03

Pokud dobře vidím fotku tvého auta v podpisu tak jezdíš 16" kola, což je dobře protože origo 15" na velké brzdiče nedostaneš :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2111
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)

Příspěvek od J0hny » čtv pro 26, 2013 20:19

Ale dostane, 620Ti má origo 15ky na zimu (plechy jsou možná trušku ohleduplnější), ale určitě se to tam vejde :)
Hombre máš pravdu, z tý fotky to vypadá, jako hrůzostrašná mezera, ale asi je to opravdu jen ten kousek, co tam je vždycky

Ještě důležitá, co to je za značku kotoučů a kolik to cálovalo?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)

Příspěvek od Karel825 » čtv pro 26, 2013 20:24

Myslel jsem alukola , respektive tam mají jít jen některá a zatím nikdo nebyl schopen říct jejich přesné ET :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2111
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)

Příspěvek od J0hny » čtv pro 26, 2013 22:36

Ono to nebude jen o ET ale hlavně o tvaru loukotí (paprsků), mladá má P 206HDi a jen jsem tam šel zkusit kola z rovera(kola z golfa 2GTi), chybělo k náboji asi 4cm :roll: a už byl brzdič opřenej o paprsky, myslím že origo kola na 206 maj ET23 (6j) a že by to udělalo tolik, oproti našim 35/4, to si nemyslím :)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Vymena prednich kotoucu Rover 620 Ti (rada 600)

Příspěvek od Karel825 » čtv pro 26, 2013 22:40

Myslím, že v Offtopicu se kolem tohoto ET vedla hodně dlouhá diskuze jisté je, že origo ET 45 se prostě nevejde, tvůj údaj 35/4 znamená co :?:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Odpovědět