Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Trunda » čtv srp 28, 2014 21:32

Že jsi asi přetažený z práce :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Janes
Příspěvky: 95
Registrován: pon srp 25, 2014 10:13
Bydliště: Nitra

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Janes » čtv srp 28, 2014 21:33

chlat: hi:
Rover 620SDI
Rover 75 2.0Tourer

Uživatelský avatar
Janes
Příspěvky: 95
Registrován: pon srp 25, 2014 10:13
Bydliště: Nitra

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Janes » čtv srp 28, 2014 21:37

Trunda píše:Že jsi asi přetažený z práce :lol:
:D hahaha

Ale naozaj to tak je, ved je tam asi lepsi tlak, tak preco by to nemohlo tlacit viac, ked to tlaci viac??? :D

Nebud jak :D
Rover 620SDI
Rover 75 2.0Tourer

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Trunda » pát srp 29, 2014 7:41

Ty asi nebudeš povoláním technik, že? ;-)
Kola průměr nezměnila, že? Převodovku jsi nevyměnil, že? Převody v ní se asi taky nezměnily, že? Spojka většinou při jízdě je pevně sepnutá, že? Takže kola točí přes nějaký převod motorem a motor točí koly, ne? ...... pořád nic? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
rOMAN007
Příspěvky: 438
Registrován: pon říj 29, 2007 23:19
Bydliště: Plzen jih

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od rOMAN007 » pát srp 29, 2014 8:34

:) :) maximalne te jde ted jinak otackomer nebo tachometr :)
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3062
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od roverix » pát srp 29, 2014 10:05

Trunda píše:Ty asi nebudeš povoláním technik, že? ;-)
Kola průměr nezměnila, že? Převodovku jsi nevyměnil, že? Převody v ní se asi taky nezměnily, že? Spojka většinou při jízdě je pevně sepnutá, že? Takže kola točí přes nějaký převod motorem a motor točí koly, ne? ...... pořád nic? ;-)
A co když tam nemá spojku,?
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Trunda » pát srp 29, 2014 10:11

To by bylo něco, kdyby jsme až teď zjistili, že tam má automat, co? :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Pítrs » pát srp 29, 2014 10:20

chlat:
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Janes
Příspěvky: 95
Registrován: pon srp 25, 2014 10:13
Bydliště: Nitra

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Janes » pát srp 29, 2014 10:56

Haaaa automat tam samozrejme nemam, ale Ja vam dam krk za to, ze predtym to na dialnici pri rovnakom tlaku pneu a aj vahe auta a aj rozmerov kolies slo pri 130kmh 3000ot. a teraz po zaslepeni to ide 130kmh pri 2800 a 140kmh/3000ot.

Preco si myslite ze to tak nemoze byt??? Ja som zaslepil EGR dole a aj tu tenku hadicu co sla or EGR az hore k saniu tam som ju hore zalepil a teraz do sania ide viac vzduchu takze ten vykon siel hore sak co je na tom nepochopitelne, ved je normalne ze cim viac privodu vzduchu, alebo teda cim lepsi privod vzduchu, tym lepsi vykon :D

Sak ma !&@#! hosani lebo vam to natocim a budete zirat :D :D car::
Rover 620SDI
Rover 75 2.0Tourer

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Pítrs » pát srp 29, 2014 11:13

Teda nevím, jestli je to slušné nebo neslušné se této debatě smát, ale musel jsem... :lol: Už to nepij ani ředěné :)
Pokud nemáš automatickou převodovku, tak je úplně JEDNO, jestli máš v autě motor z mopeda nebo z lokomotivy.
Při stálém a nezměněném převodu jsou při ustálené rychlosti otáčky motoru úplně stejné. Nezáleží na výkonu a točivém momentu!
Tohle je mechanická záležitost, ozubená kola se budou odvalovat úplně stejně.

Jediné, co nepochybně zjistíš, že při lepších motorových parametrech nemusíš při akceleraci nebo jízdě do kopce podřazovat.
Pokud to pořád nechápeš, opakuj měření bezprostředně po sobě s EGR ventilem a bez.
A nebo se můžeš bez plynu s EGR ventilem a bez rozjet z kopce na danou rychlost a uvidíš, že budou otáčky vždy stejné.
Vsaď to auto a prohraješ :)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
rOMAN007
Příspěvky: 438
Registrován: pon říj 29, 2007 23:19
Bydliště: Plzen jih

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od rOMAN007 » pát srp 29, 2014 12:38

to James:
Hadanka: motor 85kw druhy stejny motor jen treba chipnuty na 120kw a zbytek auta stejny omezovac oba motory na 6t. jaky auto bude mit vetsi maximalku?
druha hadanka co vazi vic kilo zeleza nebo kilo peri?
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Trunda » pát srp 29, 2014 13:04

Je to docela výzva, komu se podaří vytvořit takový příklad, na kterém to konečně Janes pochopí, že? :-D .... já už to asi vzdal :lol:

Janes, neber si tuhle debatu nijak osobně. Fakt si nelibujeme v tom tě nějak znemožnit. Jen nás baví to, jak jsi skálopevně přesvědčen o něčem, co absolutně popírá fyziku :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1408
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Jenda » pát srp 29, 2014 13:21

pokusím se - představ si to malé kolečko, že je osa motoru (pomineme převodovku atd) a velké kolečko je kolo - když točíš na malém kolečku (motoru) 10 otáček za minutu tak na výstupu je 1 otáčka.
vemem to obráceně - budeš li točit na velkém kolečku jednu otáčku za minutu tak na motoru bude 10 ot./min.


tzn ty točíš na motoru 3000ot/min a a výstupu Ti to vytvoří rychlost auta 130km/h
a zase obráceně - jedeš 130km/h a motor Ti točí? no přece 3000ot/min

jinak nevím... koukej se chvilku na ty ozubený kola, třeba to docvakne :)
Přílohy
Gears_animation.gif
Gears_animation.gif (52.9 KiB) Zobrazeno 3142 x
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

Uživatelský avatar
Janes
Příspěvky: 95
Registrován: pon srp 25, 2014 10:13
Bydliště: Nitra

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Janes » pát srp 29, 2014 16:31

Ok vi mudrci :lol:

Tak inak na vas .. Kto mi teda vysvetli, ze preco to pred zaslepenim EGr slo 3000ot/130kmh a teraz 2800ot.130kmh a 3000ot./140 kmh????

Toto mi vysvetlite Einsteinoveeee :mrgreen:

Ja si zatim idem pokochat na 3000ot. a 140 kmh :D a natocim vam to :D

car::
Rover 620SDI
Rover 75 2.0Tourer

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Trunda » pát srp 29, 2014 16:53

Tohle ti nikdo nevěří.... to je jednoduché ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět