Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Uživatelský avatar
Janes
Příspěvky: 95
Registrován: pon srp 25, 2014 10:13
Bydliště: Nitra

Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Janes » stř srp 27, 2014 20:01

Tak dnes som skontroloval a videl, ze EGR ventil nieje zablendovany, tak som ho zablendoval aj dolu a aj hore na konci tej tenkej hadici sani, kedze sa tak zlepsi privod vzduchu zvonka (nepoojde cez hadicu smerom k EGR ventilu) no a pani ten vysledok bol nad ocakavania, krasne taha zabera uz od spodu az po nejakych 3200 otacok krasne tlaci do sedacky a motor si pradie ako sepot kvetin weed:

Ak niekto rozmysla, ci blendovat alebo nie, tak urcite ano :) Je to super rozdiel teda aspon u mna.

Ten ventil som ale nechal stale zapojeny aj s podtlakom, nech uplne nezatuhne :)

No a este som zvedavy na spotrebu, kedze doteraz bola okolo 5.4 tak teraz ze by este menej? noooo radost jazdit a cakat, co vam poviem :D

car::

No a este planujem nahradit katalyzator trubkou, neviete o nejakych lacnejsich nahradach na 620sdi???

Rad by som to vymenil co najskor a pocitam ze vykon este trosku pojde hore ....
Rover 620SDI
Rover 75 2.0Tourer

Uživatelský avatar
mr.koll
Příspěvky: 195
Registrován: úte čer 01, 2010 23:17
Bydliště: Kladno

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od mr.koll » čtv srp 28, 2014 18:25

http://www.karlservice.cz/service/mdl/i ... egr-ventil
jinak vím že u některých aut při zaslepení je potřeba i zásah do řídící jednotky,ale pokud máš starou káru tak je to fuk.
Jen když jedu za někým tak je to pěkná prasečinka když mu to hulí z vejfuka hi:
Rover 45 ,2.0 ITD 74Kw,r.v.2000 ,5dv.
Obrázek

Uživatelský avatar
Janes
Příspěvky: 95
Registrován: pon srp 25, 2014 10:13
Bydliště: Nitra

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Janes » čtv srp 28, 2014 19:04

Na to tam mas tlacidlo so sipkou v aute (vnutorny okruh ) :D
Rover 620SDI
Rover 75 2.0Tourer

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Trunda » čtv srp 28, 2014 20:23

Darebáci čudiči... na to ani ten vnitřní okruh nestací ml: ;-) smradu jak v Cařihradu.....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Karel825 » čtv srp 28, 2014 20:38

Doporučuji co nejdříve předjet drive: , ať to zas chvíli smrdí někomu jinému :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Janes
Příspěvky: 95
Registrován: pon srp 25, 2014 10:13
Bydliště: Nitra

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Janes » čtv srp 28, 2014 20:50

No za mnou to po zohriati motora az take strasne neni :D met:
Rover 620SDI
Rover 75 2.0Tourer

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Trunda » čtv srp 28, 2014 20:52

Předjet mi ty smraďochy nedělá vůbec žádný problém... ono jim to v polovině mého rozsahu otáček zdechá :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Janes
Příspěvky: 95
Registrován: pon srp 25, 2014 10:13
Bydliště: Nitra

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Janes » čtv srp 28, 2014 20:55

Pred zaslepenim EGR ventilu boli hodnoty : 130kmh/3000ot.
Po zaslepeni EGR ventilu boli hodnoty : 130kmh/2800ot., 140kmh/3000ot.

Takze je to citelne lepsi drive:
Rover 620SDI
Rover 75 2.0Tourer

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Trunda » čtv srp 28, 2014 20:57

.... nic proti, ale tohle je fakt blbina, co jsi tu napsal ;-) Zamysli se nad tím ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Janes
Příspěvky: 95
Registrován: pon srp 25, 2014 10:13
Bydliště: Nitra

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Janes » čtv srp 28, 2014 21:00

Trunda píše:.... nic proti, ale tohle je fakt blbina, co jsi tu napsal ;-) Zamysli se nad tím ;-)
Preco by to mala byt blbina, ked to tak je??? Nemam sa nad cim zamyslat, take to bolo predtxm a taketo je to teraz...

A podla mna je to normalne, kedze do motora ide priamo viac vzduchu, tak vykon je lepsi.
Rover 620SDI
Rover 75 2.0Tourer

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Karel825 » čtv srp 28, 2014 21:03

dosažená rychlost vůči otáčkám nesouvisí s výkonem, ale s převodama a ty jsi zaslepením EGR nezměnil :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Janes
Příspěvky: 95
Registrován: pon srp 25, 2014 10:13
Bydliště: Nitra

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Janes » čtv srp 28, 2014 21:08

No ale preco mi to teda teraz ide pri 3000 otackach 140kmh a predtym to slo pri rovnakych otackach 130kmh????

Podla mna ked sa stracal vzduch v EGR ventile to je pochopitelne a teraz ked je to zaslepene, tak co tlaci vic vzduchu a tym padom je ten vykon vyssi ... Su tam lespie tlaky a tym padom sa zvysila rychlost pri rovnakych otackach ... podla mna je to uuplne jasne :D
Rover 620SDI
Rover 75 2.0Tourer

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Trunda » čtv srp 28, 2014 21:26

Zkus to ráno.... ;-) A zkus si ten výklad vzít od kola k motoru a zamyslet se nad tím, co se ti tam změnilo ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Janes
Příspěvky: 95
Registrován: pon srp 25, 2014 10:13
Bydliště: Nitra

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od Janes » čtv srp 28, 2014 21:29

Trunda píše:Zkus to ráno.... ;-) A zkus si ten výklad vzít od kola k motoru a zamyslet se nad tím, co se ti tam změnilo ;-)
??? co tym chcel basnik povedat? :D

Je to proste fakt, a ja sa s vama budem hadat, pretoze to tak je, zmenilo sa to, tak ma neserte :D

Sak so na to kukal dnes na budikoch :D
Rover 620SDI
Rover 75 2.0Tourer

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym

Příspěvek od JK Mini » čtv srp 28, 2014 21:30

:puke: :puke: :puke:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Odpovědět