620 Ti blow off ventil

Odpovědět
Daniell1989
Příspěvky: 7
Registrován: pát úno 06, 2015 20:49

620 Ti blow off ventil

Příspěvek od Daniell1989 » pát úno 06, 2015 21:02

Zdravim všechny po delší době sem zas tady,musel sem si založit novej účet nešlo se mi přihlásit,prostě nic.Tíčko mi už dlouhou dobu dělá radost po výměně motoru nebyl žádnej problém(mam přifouknuto na 0.9),snad jen výměna homo kloubu a přetěsnění ventil. vík.Chtěl sem se zeptat jestli máte někdo zkušenost na blow off ventilem přemejšlel sem že bych ho tam hodil líbi se mi HKS blow off ventil SSQ IV nebo Greddy typ FV slyšel sem že membrávovej je lepší.Jestli to má smysl tam dávat,jestli je znát že to zmenší turbodíru,lepší odezva při přeřazení.Mělo by se pak mín zahřejvat a i mít delší životnost když neni tolik namahaný ložisko.Předem díky všem at to jezdí!http://www.roverclub.cz/bb3/posting.php?mode=post&f=8#

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 620 Ti blow off ventil

Příspěvek od Trunda » pát úno 06, 2015 23:06

Jaký jsi měl nick před tím.... ti ho zprovozním, ať nemáš zbytečně druhý... občas to blbne, když se někdo přihlásí po delší době.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: 620 Ti blow off ventil

Příspěvek od J0hny » pát úno 06, 2015 23:22

NE, blow of ventil (otevřenej) nemá žádný přínos, nepřidá žádnej výkon, nezmění turbodíru a prakticky ani neovlivní životnost, oproti sériovýmu...
Jediná změna je zvuková :-D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Daniell1989
Příspěvky: 7
Registrován: pát úno 06, 2015 20:49

Re: 620 Ti blow off ventil

Příspěvek od Daniell1989 » sob úno 07, 2015 11:48

Ok dík jestli sprovozníš starej profil.Jinak myslel sem si že to asi nebude mit přínos,o zvukovou kulisu odfouknotí mi fakt nejde :-D Jen mi to přišlo logický že by to mohlo fungovat teoreticky by to mělo pomoct turbu udržet se v otáčkách,při puštění plynu(zavřenný škrtíccí klapce) se tlakl vzduch musí odrazit a zbrzdit trochu lopatky turba.Jinak motoru to neublíží ne?jestli to nemuže nějak změnit třeba poměr palivo:vzduch,kámoš ma imprezu sti a prej je to docela znát,nevim jestli krmí,pravda má o pár kobyl víc.Jinak jedinný co mě na autě fakt sere je elektrika.To už zlobilo tobiase ode kterýho auto mam,motor v něm zas od seaby.Myslim že to už tady taky řešil.prostě musim odpojovat baterku jinak mi ji to vydundá.Měl sem to už asi 4dny u auto el. a na nic nepřišel.Proměřoval sem to sám s brachou(měřil klidovej odběr a post. vytahoval pojistky taky nic.Když jdu někam cca jen na 1-2hod max tak neodpojuju jinak jo.Myslim že to musí bejt něco s centralem a dálkou asi.nebo ještě jedna divna věc.Připojil sem baterku sednul chtěl nastartovat,rozblikali se kontrolky tak na 2vteriny,zahrkalo v centralu.A uplne chcipnul nereagoval na nic jak kdyby tam baterka ani nebyla,po opětovným připojení už to zas makalo.Nedavno sem rozebral stříbrnáka na díli takže mam nahradní relátka atd...jen vědet co zkusit vyměnit,myslim že by to mohlo dělat nějaký relátka jak sou u řidiče na levo pod volantem.jediná věc s který sem fakt marnej už mě to nebaví furt odpojovat :-( Jinak s autem sem nad míru spokojej,na jaře bych chtěl udělat podvozek,brzdy,vyvařit zadní lemy,zas mu věnovat trochu pěče když mi dělá radost

Daniell1989
Příspěvky: 7
Registrován: pát úno 06, 2015 20:49

Re: 620 Ti blow off ventil

Příspěvek od Daniell1989 » sob úno 07, 2015 11:48

nick sem měl Daniel1989

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: 620 Ti blow off ventil

Příspěvek od J0hny » sob úno 07, 2015 12:21

Proto je tam originálně Blow off, aby se neničilo turbo a zmírnila se turbodíra a netrhalo to hadice atd.......
Pokud bys chtěl něco na autě řešit, klidně se ozvi, něco jsem už na tom Tobiasovi dělal, ale ten problém s elektrikou nepamatuju, asi se objevil až pak, každopádně pochybuju že by to nešlo najít!
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Daniell1989
Příspěvky: 7
Registrován: pát úno 06, 2015 20:49

Re: 620 Ti blow off ventil

Příspěvek od Daniell1989 » sob úno 07, 2015 12:31

Ok. to by bylo super.Jinak už když sem to bral od tobiase tak to blblo,někde sem to tady našel ve foru před časem se to tady řešilo ale ted to nemužu najít.Jen mi přijde deivný že na to nepřijde ani auto el. kterej mi byl doporučenej že je fakt dobrej,jezděj mu tam s rs6,phaeton w12,jaguaři atd samí fajnový kary kde je elektriky stokrát víc a na nic nepřijde po 4dnech a živí se tim jarin.Jinak sem z krkonoš z vrchlabí,odkud jsi aby to nebylo přes celou republiku? :-D

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: 620 Ti blow off ventil

Příspěvek od AnderN » sob úno 07, 2015 16:56

Má to vpravo u fotky ...
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Daniell1989
Příspěvky: 7
Registrován: pát úno 06, 2015 20:49

Re: 620 Ti blow off ventil

Příspěvek od Daniell1989 » sob úno 07, 2015 18:15

Jj už to vidím dík sem slepej :-D

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: 620 Ti blow off ventil

Příspěvek od MíraMT » úte úno 10, 2015 17:07

originál blow off je ok, membrána je do něj docela drahá, ale pasuje tam i membrána z VW, škoda 1.8T, potom co se jejich plastovej bov rozřeže a membrána vyndá. jinak jediný co si myslím že na originál BOV nejni dobrý, je jeho umístění. měli by být co nejblíže u klapky aby tok vzduchu neměnil směr. takhle se ti vzduch vrací z cooleru zpět proti směru proudění. jinak já mám greedy FV, ale teprv ho montuju. zkušenosti budou později. koukni ke mě do příspěvku :D
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Daniell1989
Příspěvky: 7
Registrován: pát úno 06, 2015 20:49

Re: 620 Ti blow off ventil

Příspěvek od Daniell1989 » ned úno 15, 2015 15:02

ok mrknu dík .-)

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 18:38
Bydliště: PRAHA

Re: 620 Ti blow off ventil

Příspěvek od tobias » stř dub 01, 2015 8:49

Zdarek panove :)

Co se tyka toho odberu, tak jsem zkousel i vynadavat pojistky apod a pokud si dobre pamatuju, tak to na to nemelo zadny vliv :) zkusil bych altik, jestli nekde neprobiji, protoze u TIcek odchazi altiky jak na bezicim pase.

Jinak jsem rad, ze Mazlik porad jezdi. A motor tam je jinej?

Asi ti predam i profil na http://moje.auto.cz/tobi/mazlik.html mir: msm:
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Odpovědět