asi smutné loučení

asi smutné loučení

Příspěvekod fuller » pát črc 14, 2017 22:01

Po dlouhé době se zase nacházím tady a asi bohužel opustím řady roveristů. Moje cdt to má asi za sebou. Jelikož si v ppndělí půjdu pro bmw, chci se zeptat, jestli by někdo z klubu chtěl tu mojí past na díy nebo si s tím pohrát. Mmch je tu někdo, kdo se vyzná v bmw?
fuller
 
Příspěvky: 39
Registrován: stř bře 16, 2011 13:19
Bydliště: Plzeň

Re: asi smutné loučení

Příspěvekod ketzll » sob črc 15, 2017 14:48

Prosím foto R75 s popisem závad na yahooj@seznam.cz

Děkuji
ketzll
 
Příspěvky: 219
Registrován: čtv led 21, 2010 15:05
Bydliště: Vysoké Mýto

Re: asi smutné loučení

Příspěvekod berryj » sob črc 15, 2017 16:49

copak potřebuješ k tomu BMW?
berryj
 
Příspěvky: 265
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: asi smutné loučení

Příspěvekod fuller » ned črc 16, 2017 17:57

Chci se zeptat, kolik žere E46 316 1,8 benzín 85kw(pofacelift) a jestli je něco, na co bych se měl u toho auta extra zaměřit. Pohledově je to opečovávaná leštěnka z německý garáže bez kousku rzi. Technicky taky ok. Papíry taky sedí(měl jsem v ruce i německejTP), serviska vypadala dobře, ale nechci nic podcenit.
fuller
 
Příspěvky: 39
Registrován: stř bře 16, 2011 13:19
Bydliště: Plzeň

Re: asi smutné loučení

Příspěvekod djmicho » ned črc 16, 2017 19:00

Kolem 8 litrů, ten motor je dost slabej na to auto, ale lepší než M43B19 před faceliftem, i když ten měl jako 8 ventil sympatický zátah odspoda. Za studena se zaměř na to jestli za studena neklape Valvetronic moc (upravuje časování ventilů ), motory trpí trošku na braní oleje a celkově trošku větší hluk. Spíš než na motor bych se zaměřil na stav elektroinstalace, napíchl to na INPU nebo BMW Scaner a prolezl stav jednotek, jinak zbytek asi znáš - mizernější antikoroze, pokud to má xenony tak naklápěcí čidla, na motoru věčně odchází čidla vačky/kliky s tím sem bojoval furt, airbagy - konektory, to podědilo MG/Rover od BMW, stav kardanu, přední náprava bude zralá na výměnu (počítej životnost do 20K km, bohužel... ja za 2 roky měnil 2x :) ) a pokud to má origo rádio tak si je nepouštěj to je děs běs hrůza nejvyššího kalibru :lol: jelikož sem měl kopii origo diagnostiky, tak sem těch BMW doma měl napíchlých spoustu, takže pokud tě něco zajímá tak se zeptej... Za mě, pokud se chceš svézt tak 328i, pokud se chceš svézt, ale nevadí ti pomalejší odezva plynu tak 330i, pokud chceš spořit tak 330d (320d prosím Tě nikdy...), nicméně do 4-válce bych nešel, BMW tím ztrácí smysl a je to strašně lenošný...
Nissan almera N16-BMW 3 E46-Mazda 6 MPS-Nissan Primera Sport-MG ZT 190
djmicho
 
Příspěvky: 315
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Jihlava, Dukovany

Re: asi smutné loučení

Příspěvekod Trunda » ned črc 16, 2017 19:05

spritmonitor.de píše v průměru 8,5 l. Mě ten motor přijde na takové auto slabý, takže se bude muset o to víc honit. Ale záleží na šoférovi ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15232
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: asi smutné loučení

Příspěvekod berryj » ned črc 16, 2017 21:44

Vidím, že už obsáhle odpověděl kolega. Škoda, že jsi vybral jen čtyřválec. Už třeba pofaceliftová 320i s šestiválcem (2171cc / 125Kw) je jiný level. Zkus se svézt s benzínovým šestiválcem, aby jsi pak nebyl zklamaný.
Jinak i šestiválcová nafta je skvělá (330D) Velmi tichý motor skoro bez vibrací a budeš jezdit za 7. Měl jsem ten motor v pětce sedanu z roku 2001 a nemá to ještě DPF. :D
berryj
 
Příspěvky: 265
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: asi smutné loučení

Příspěvekod fuller » pon črc 17, 2017 7:36

Díky za info. Taky bych radši naftu, ale to mi neprojde "domácí radou" a jelikož to neplatím jenom já, tak je shoda důležitá... Jinak to auto fakt vypadá jako leštěnka z německý garáže a podle papírů, které jsem viděl, je to dost možný(DE techničák malý i velký, COC list, serviska...). Není na tom zrnko rzi. Ani lemy, víko kufru, prostě nic-asi to bylo garážovaný. Zkušebku jsem jel po dost děravý silnici a oproti mojí 75 bylo od nápravy i volantu ticho a auto drží stopu. Elektroniky se trochu bojím, ale zase-co jsem viděl, by všechno mělo být v cajku. Já nepotřebuju trhače asfaltu ale praktický a pohodlný auto pro rodinu. Akorát se nechci napálit a pak taky, aby mě to provozně sežralo, když jsem teď zvyklej jezdit za 6 nafty. :-D Pro moje účely to asi slušný auto je (doma padaly i dost blbý návrhy na fabii HTP... :lol: ) a já taky nejsem žádnej Fitipaldi.
fuller
 
Příspěvky: 39
Registrován: stř bře 16, 2011 13:19
Bydliště: Plzeň

Re: asi smutné loučení

Příspěvekod Trunda » pon črc 17, 2017 9:03

No tak pokud s tím chceš vozit rodinu, tak to budeš s tou 1.8 fakt trpět. Ten motor bude dostatečný když pojedeš sám, ale jak to naložíš, tak to bude mrtvé. Uvidíš no... zas jestli to auto jinak vypadá pěkně, tak to je těžké rozhodnutí.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15232
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: asi smutné loučení

Příspěvekod berryj » pon črc 17, 2017 14:03

Ok, nikdo neříká že musíš závodit, ale když má motor dostatečnou výkonovou rezervu, tak v dnešním hustém provozu není předjíždění každého kamionu adrenalinovou záležitostí a jízda může být pohodovější a bezpečnější. Ale je to jen můj názor. Chápu, že rozhoduje i stav, cena, výše POV, spotřeba.
berryj
 
Příspěvky: 265
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: asi smutné loučení

Příspěvekod fuller » úte črc 18, 2017 12:37

Díky za rady. Koupě BMW nakonec proběhla :? , takže teď bych spíš potřeboval poradit, jak funguje depozit RZ? 75 s těžkým srdcem prodám, ale za 3, jak mi nabízel jeden šikula, fakt ne. :shock: To si jí radši postavím k chalupě pod plachtu a časem možná dám trochu dohromady.
fuller
 
Příspěvky: 39
Registrován: stř bře 16, 2011 13:19
Bydliště: Plzeň

Re: asi smutné loučení

Příspěvekod Trunda » úte črc 18, 2017 13:11

Zajdeš se SPZ a velkým techničákem na registr a že chceš značky do depozitu. Pár papírů a jdeš fuč s potvrzením, se kterým zajdeš na pojišťovnu zrušit POV. Bacha na to, z registru značku vyzvedneš pouze pokud auto má platné STK.
Osobně jsem zvolil jinou a pro mě lepší cestu, sic to něco ročně stojí, ale nemusím lítat kdesi po úřadech. Allianz nabízí pojištění na 5000km (jednou za rok pošleš vyfocený tachometr) a mě to pak vyjde na cca 1600,- ročně, což je snesitelné ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15232
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: asi smutné loučení

Příspěvekod fuller » úte črc 18, 2017 13:22

Tak technickou mám do podzimu příštího roku a POV do dubna a jsem ochoten ho obětovat, takže teď okamžitě mě nic nehoní, ale jestli to do té doby rozumně neprodám, tak v dubnu bych to hodil do depozitu a zrušil POV. To minimální POV není špatnej nápad. Za depozit se platí? A hlavně-jde mi o to, že jsem slyšel, že depozit jde jenom na rok a pak si majitel musí vybrat, jestli auto zase zprovozní nebo ho definitivně zruší(zlikviduje). Je to pravda? Ono se to totiž pořád mění.
fuller
 
Příspěvky: 39
Registrován: stř bře 16, 2011 13:19
Bydliště: Plzeň

Re: asi smutné loučení

Příspěvekod Pítrs » úte črc 18, 2017 13:25

Pokud si dobře pamatuji (řešeno cca 2 měsíce před), v tomhle se neměnilo nic, jen je po roce nutno osobně nahlásit, kde se vozidlo nachází.
Ale asi bude nejlepší se zeptat příslušného vedoucího magistrátu, který to má na starosti.
Samostudovat předpisy nemusí být stopro záruka dobré informace a spoléhat se na nedejbože úřednické přepážkotele, to už vůbec ne.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Pítrs
 
Příspěvky: 1899
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: asi smutné loučení

Příspěvekod Trunda » úte črc 18, 2017 13:28

Platí se nějaké dvě stovky, tuším. Ale jak říká Pítrs, co a jak s tím se raději poptej na úřadě, protože do určité míry si pravidla určuje úředník sám ;-) Já mám jedno auto na tom minimálním POV a druhé zatím v depozitu, ale taky mu zařídím to POV a bude to.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 15232
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Další

Zpět na ROVER 75 (RJ)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník