dvouhmotový setrvačník

Odpovědět
norbert
Příspěvky: 100
Registrován: pon říj 01, 2007 22:08

dvouhmotový setrvačník

Příspěvek od norbert » čtv kvě 27, 2010 9:42

Tak myslím, že je to tady - dvouhmoťák v háji. Manželka byla s našim CDT (210 000 km)v Itálii a střídala se se svou kamarádkou - té dvakrát zdechnul motor při rozjezdu. Teď pozoruju na volnoběhu nepravidelné vibrace, není to už to pravidelné třesení volantem jako předtím. Zatím žádné rány, jako vydával tchánuv Passat na volnoběhu, kterému takyodešel dvoumoťákpři 100 000 km. Otázky do pléna tedy zní:
1) Jestli by tyto nepravidelné vibrace mohlo zpusobovat i néco jiného než dvouhmoťák?
2) Kdyby došlo na výměnu, je jedinou správnou alternativou koupit nový, nebo by stačil i z vrakoviště - tam se ale bojím, že )i když bude dobrý nemusí následně dlouáho vydržet, protože nikdo neví, co má za sebou.
3) když koupit nový tak kde je to nejvýhodnější - z Anglie?

Děkuji za názory a tipy

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 15:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: dvouhmotový setrvačník

Příspěvek od undy » čtv kvě 27, 2010 10:16

Celkom kľudne by to mohol byť silentblok motora alebo prevodovky
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

Tommi_82
Příspěvky: 6437
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: dvouhmotový setrvačník

Příspěvek od Tommi_82 » čtv kvě 27, 2010 11:35

No aby to nebyl třeba vadnej vstřik??? Nějak mi to na ten dvouhmoťák moc neštymuje.

Jinak dvouhmoťák z anglie přijde na nějakejch 17 tisíc s daní bez dopravy... viz. položka 1 na http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001916
Co stojí na vrakáči netuším.

Osobně bych ale prověřil systém vstřikování...

Vony totiž tydle dvouhmoťáky vydržej dost. Brácha má v BMW 320D Compact taky tenhle motor a jak tam dostává dvouhmoťák na prdel o tom se našim pětasedmám ani nezdá(s tím kompaktem se taky nedá jezdit jinak než na krev). Jediný jak se projevuje je při vypnutí motoru sebou motor brutálně škubne(silentbloky jsou všechny dobrý). Na volnoběch ty vibrace jsou trošku větší ale pravidlený. Cokoliv nepravidelnýho podle mě dvouhmoťák nebude. Ale nevím...
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6625
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: dvouhmotový setrvačník

Příspěvek od AnderN » čtv kvě 27, 2010 11:50

Osobně jsem tohle zatím naštěstí neřešil, ale pokud vím, tak vadný dvouhmotový setrvačník se projevuje rázy při ubrání/přidání plynu a při řazení. Ale nejsem v tomto žádný eeexprd.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 110.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 30.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 5.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6437
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: dvouhmotový setrvačník

Příspěvek od Tommi_82 » čtv kvě 27, 2010 13:29

Jojo tak nějak to bude...
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Thomson
Příspěvky: 367
Registrován: stř zář 19, 2007 18:36
Bydliště: Val. Mez.

Re: dvouhmotový setrvačník

Příspěvek od Thomson » čtv kvě 27, 2010 22:42

Muze to byt to ulozeni motoru, to bych resil prvni. Jinak ja jsem ho kupoval v polsku. LUK a stak kolem 12000. Ale stejne to nim nebylo :)

Uživatelský avatar
Jan76
Příspěvky: 93
Registrován: ned dub 29, 2018 20:00

Re: dvouhmotový setrvačník

Příspěvek od Jan76 » stř říj 02, 2019 19:00

Taková zajímavost...Měl jsem auto v servisu na výměnu spojky. Před akcí jim říkám, aby zkontrolovali stav dvouhmoty, nevím totiž v jaké je kondici. A došli k zajímavému zjištění-mám tam jednohmotu. Na to, že mám už třetího nafťáka, rozdíl jsem nepoznal. Najeto momentálně 410tis, kupován ve 190ti tis. Spojku jsem zkusil dát zn.Comline, uvidíme kolik vydrží.
R75 cdt

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16989
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: dvouhmotový setrvačník

Příspěvek od Trunda » stř říj 02, 2019 19:09

Šťastný to člověk.....
Jednohmota se vyráběla a prodávala. Dávala se často na KV6, kde to byla opravdu blbina, ale že to někdo dal i na diesel, tak to byl kabrňák :-)
Tu spojku ale předpokládám máš odpruženou....?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Jan76
Příspěvky: 93
Registrován: ned dub 29, 2018 20:00

Re: dvouhmotový setrvačník

Příspěvek od Jan76 » stř říj 02, 2019 19:19

Ano, je naprosto totožná s tou co tam byla. Myslím 4 pružiny.
R75 cdt

Odpovědět