Další 75 doma

JakubP
Příspěvky: 245
Registrován: stř kvě 04, 2016 13:23
Bydliště: Sýkořice

Re: Další 75 doma

Příspěvek od JakubP » čtv črc 06, 2017 9:09

Termostat s plastovým domečkem,trubkou a kolínkem vyměněn,použil jsem originální sadu i s těsněním pod sání.
Při zkušební jízdě auto jelo krásně až do okamžiku,kdy motor chcípnul a už nešel nastartovat.Nechal jsem jí stát,doběhl domů,vzal si trochu nářadí a na kole dojel na místo.Zkusil jsem startovat a normálně motor naskočil.Kolo jsem dal do kufru a dojel v pohodě domů.
Tam opět chcípla.S bráchou jsme to napíchli na TOAF a kromě spousty sporadických chyb to ukazuje na snímač polohy klikové hřídele.
Závada se projevuje v případě jízdy a i když auto jen běží na volnoběh,po zahřátí na určitou teplotu motor vypne.Chová se to tak,že se rozbliká žlutá kontrolka motoru(grilované kuře:) a motor vypne.Po cca 15 minutách jde motor normálně nastartovat.
Při výměně termostatu jsem určitě nic nezanedbal,vše dělal s maximální pečlivostí,všechny konektory jsem zkontroloval,vyčistil,zapojil...
Měl by někdo prosím na vyzkoušení zaručeně funkční snímač polohy kliky a vačky,že bych to vyzkoušel?Rád to pak koupím nové,ale nechce se mi to opravovat stylem pokus-omyl,nakoupit zbytečně spoustu dílů...
Díky moc!
Range Rover a MG B GT

Uživatelský avatar
kptHergot
Příspěvky: 297
Registrován: úte říj 05, 2010 10:44
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Další 75 doma

Příspěvek od kptHergot » čtv črc 13, 2017 10:54

snímač kliky to nebude, úplně stejný problém měla Inka se svou 75 V6, přijela na benzín načepovala a už neodjela, přijedu já a v pohodě nastartuji a to se stalo několikrát, stačilo vždy chvilku počkat až to trochu schladlo a bylo to OK . . . nejhorší na tom je, že se porucha projevuje nepravidelně, jen při určité konstalaci hvězd :lol: a ano, diagnostikovalo to čidlo klikovky a nebo vačky, mám podezření že problém je v kabelovém svazku pod pojistkama, ale nějak furt není čas to prozkoumat . . znám minimálně ještě jednu V6 dvoulitr co se takto chová :wink: car::

no jen ta kontrolka motoru v mém případě nesvítila a motor nechcípal, po vypnutí nešel nastartovat
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Další 75 doma

Příspěvek od michal.lom » čtv črc 13, 2017 11:02

Tak to jsi Jakuba moc nepotěšil :wink:, snad se pleteš.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

JakubP
Příspěvky: 245
Registrován: stř kvě 04, 2016 13:23
Bydliště: Sýkořice

Re: Další 75 doma

Příspěvek od JakubP » čtv črc 13, 2017 11:39

No to jsi mně nepotěšil...mám trochu tušení,že to čidlo nebude,ale před chvílí přivezl pošťák nové,tak to vyzkouším.
Až bude chvilka,pohrabu se v tom a napíšu jak to dopadlo...
Range Rover a MG B GT

JakubP
Příspěvky: 245
Registrován: stř kvě 04, 2016 13:23
Bydliště: Sýkořice

Re: Další 75 doma

Příspěvek od JakubP » čtv črc 13, 2017 22:25

Nové poznatky z dnešního včera :idea: Čidlo,které dorazilo má konektor přímo na sobě,na rozdíl od původního,jehož součástí je kabílek s konektorem na konci.Ten protikus kabelu je dost dlouhý na to,aby do nového čidla dosáhl,ale nepasuje tvarem.
Zjistil jsem,že všichni prodejci jak v ČR tak v UK mají jen čidla bez kabelu.U Rimmer´s mají kabílek zvlášť,ale já jsem čidlo objednal na místním e-shopu a tam ho nikdo nenabízí.Použil jsem tedy konektor z původního čidla,na krátké zbytky kabelů naletoval nové kabely se silikonovou bužírkou,zaizoloval smršťovačkou a na druhý konec nalisoval malé konektory jednotlivě,originál zásuvku nemaje.Vykoumal jsem podle původního čidla a z fotek na webu,jak to má být zapojené a namontoval.Nejdřív to nechtělo chytit,ale po delším startování nakonec chytla a nechal jsem jí běžet určitě přes 40 minut a v pohodě,nezhasíná,i větrák spíná,i když diagnostika hlásila i jeho chybu.Vypadá to nadějně.Uvidíme ráno za studena.Na zkušební jízdu už jsem neměl sílu a nechám to na světlo,kdyby se rozhodla po cestě,že si mám zase zaběhat :D
Na fotce je vidět,v jakém stavu byly kabely pod gumovou průchodkou.Skoro si myslím,že je naděje,že to čidlo,respektive kabely k němu skutečně závadu způsobovaly.Ale uvidíme zítra,potřebuju dojet pro barvu tak to zkusím projet car::
Pokračování příště,dobrou noc ;)
Přílohy
WP_20170713_19_08_24_Pro.jpg
Range Rover a MG B GT

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Další 75 doma

Příspěvek od Trunda » pát črc 14, 2017 8:07

Ups.... tys byl tak rychlý, že jsme tě na toto zapomněli upozornit :-D Ale jsi šikovný a poradíš si tak, jak je třeba ;-)
Joo, tak toto moc fajn nebylo :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JakubP
Příspěvky: 245
Registrován: stř kvě 04, 2016 13:23
Bydliště: Sýkořice

Re: Další 75 doma

Příspěvek od JakubP » pát črc 14, 2017 18:41

Když mi něco vrtá v hlavě,chci to vyřešit co nejdřív :lol:
Dnešní zkušební jízda cca 35 km bez problémů,pokládám závadu za vyřešenou a zase jsem tu krásku začal mít rád mir:
Do kufru jsem po sklopení sedaček nasoukal pro jistotu kolo,kdyby se jí náhodou nechtělo,přeci jen je to rychlejší než běh :wink: Ale bylo nakonec zbytečné.Jsem moc rád.
Myslím si,že původní čidlo je v pořádku,kdybych naletoval nové kabely,tak jak jsem to udělal u nového,kterému chyběly,fungovalo by a nemusel jsem kupovat nové.Schoval jsem ho na pozdější pokusy.
Fakt mě nenapadlo pod tu izolaci kouknout,všechny ostatní kabely v motorovém prostoru jsou měkké,jako nové tak jsem neměl podezření.
Takže jedeme dál! drive: car:: Bude následovat výměna oleje s výplachem a demontáží vany a rozvody,zadní tlumiče a čištění interiéru.
Range Rover a MG B GT

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Další 75 doma

Příspěvek od Trunda » pát črc 14, 2017 18:55

Skvělé :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Další 75 doma

Příspěvek od michal.lom » pát črc 14, 2017 18:56

Tak super, nezapoměň na rozvody mir: , na moje.
Jinak zejtra jdu taky sundat vanu, tak jsem zvědavej... A přetěsnit kryty hlav, to čuně předemnou to tak zapatlalo silikonem, že se na to nedá koukat a z přední to někde teče... A uvidím jestli tam vůbec jsou ty drátěnky na odvětrání...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Další 75 doma

Příspěvek od djmicho » pát črc 14, 2017 19:10

Ja tam ty drátěnky nemám bych řekl a to by vysvětlilo dost zvýšenou spotřebu oleje :-D no co, generalka papirově započla už před tydnem, i když na auto nehrábli :lol:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

JakubP
Příspěvky: 245
Registrován: stř kvě 04, 2016 13:23
Bydliště: Sýkořice

Re: Další 75 doma

Příspěvek od JakubP » pát črc 14, 2017 21:33

michal.lom píše:Tak super, nezapoměň na rozvody mir: , na moje.
Jinak zejtra jdu taky sundat vanu, tak jsem zvědavej... A přetěsnit kryty hlav, to čuně předemnou to tak zapatlalo silikonem, že se na to nedá koukat a z přední to někde teče... A uvidím jestli tam vůbec jsou ty drátěnky na odvětrání...
Neboj,jak jsem říkal,když bude jezdit jak má tak si zaslouží pokračování.Takže samozřejmě myslím i na tvoje ;)
Range Rover a MG B GT

JakubP
Příspěvky: 245
Registrován: stř kvě 04, 2016 13:23
Bydliště: Sýkořice

Re: Další 75 doma

Příspěvek od JakubP » ned črc 16, 2017 21:12

Po dnešní delší zkušební jízdě šlape jako hodinky takže jdu řešit rozvody.Už s ní dál do výměny jezdit nebudeme,na kilometry nám zbývá do výměny 6t. ale časově je to průšvih,pokud v D nezapoměli napsat do servisky tak je to 13 let místo maximálních šesti uváděných výrobcem.Každopádně se to přehouplo do fáze že po počátečních problémech začíná kráska dělat radost msm:
Range Rover a MG B GT

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Další 75 doma

Příspěvek od michal.lom » ned črc 16, 2017 21:18

No hurá!
Já zase dneska začal mít choutky řešit ten olej z odvětrání hlav, co jde do sání, ale nanašel jsem ty správný hadičky, tak ať ho dál žere... Aspoň mám přimazávání ventilů na LPG car::
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

JakubP
Příspěvky: 245
Registrován: stř kvě 04, 2016 13:23
Bydliště: Sýkořice

Re: Další 75 doma

Příspěvek od JakubP » ned črc 16, 2017 21:36

Tady to nějak řeší...

https://the75andztclub.co.uk/forum/show ... hp?t=67655

Ale netuším jestli je to k něčemu,tak daleko zatím nejsem...

Při výměně termostatu trochu oleje pod klapkou bylo...ale budu pozorovat a nebudu z toho dělat předčasné závěry.Motor má najeto 120tkm stopro...
Range Rover a MG B GT

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Další 75 doma

Příspěvek od michal.lom » ned črc 16, 2017 21:47

Já už jsem to řešil - měl jsem na hadicích odlučovač oleje, kterej je sériově na LR namontovanej přímo na hlavě, ale i přes nachytanej olej bylo v sání pořád dost mastno... Schválně - až budeš mít z motoru sundanej ten okrasnej dekl, zkus vytáhnout tu silnější odvětrávací hadici co je před klapkou v sání - jestli ti z ní fučí z motoru. Mně docela dost, bych s tím moh foukat kola nebo balonky dětem msm: Když jsem při těch pokusech s odlučovačema zmenšil pruměr tý odvětrávací hadice, tak mi ten tlak v motoru protrhl gumovou zátku na vačce... Zase abych si furt nestěžoval -aspoň sem měl ošetřenej spodek olejem mir:
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Odpovědět